Esimerkki isännöitsijästä, jolla ei ole selkärankaa, moraalia, ammattitaitoa eikä koulutusta. Todellinen huijari ja hänen allekirjoittamansa asiakirjat kyseenalaisia.
Esko Kuparinen ILP Oy
4
1464
Vastaukset
- sttte455555s
Niin ja ajattelit että voit hienosti nimettömänä julkisesti haukkua toista, mieti vähän?
Taloyhtiön hallitushan noista vastaa, eli isännöitsijä allekirjoittaa hallituksen päätösten muokaisesti. Ei isännöitsijä ole mikään päättäjä, pieni renki laittomassa toiminnassa (jota sitten esiintyy todella laajasti kunnossapitovastuiden osalta isoissakin yhtiöissä).
- DDAS
Onko aloittaja se sama foliohattutyyppi, joka joka ikisessä yhtiökokouksessa leikkii jotain talousasiantuntijaa ja kyseenalaistaa kaikki tehdyt laskelmat? Oot huvittava tapaus, jos vuosia oon miettinyt ottavani popparit mukaan kokoukseen, koska se sun toimintahan käy jo ihan huonosta farssista.
- Anonyymi
ILP Oy
Kaikki muutkin isännöitsijät siellä ei tajua kyllä isännöinnistä mitään olen samaa mieltä.
Budjetit miinukselle saanut sählättyä joka vuosi . Sanoo toista ja tekee toisin.
En todellakaan suosittele !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703