Sillä oli mielettömän iso Mersu, jonka etupuskurin se oli työntänyt kiinni edessä ajavan takabumpperiin. Mulla oli vilkku ollut päällä jo ikuisuuksia samalle kaistalle. Sitten mä vaan työnsin omani siihen väliin. Kaveri löi jarruja päälle ja hakkasi yritysmogulirattiinsa raivopäisenä. Torvet soivat kuin viimeisellä ehtoollisella.
Semmosta se vaan on kun ottaa sen röyhkeimmän osan muuten hyvin soljuvassa liikenteessä.
Näytin sille kiltisti finkkua. Duunissa se varmaan kuurmoottaa jotain siivooja parkaa ja kotona pullantuoksuista vaimoaan.
(Hihitystä)
Liikenteen hirmuliskot
7
<50
Vastaukset
- Luolamadonna
Mun mielestä tuollainen eriarvoisuus ja omista "kaistoistaan" kiinni pitäminen on vähän lapsellista.
(Naurua)- Luolamadonna
Jos jollakulla on sellainen "Teiden ritari tarraa auton takalasiin, niin mä voisin ostaa sellaisen retrokapineen ja liimata sen IFK:n pantterin viereen. Vai mikä vitun katti se nyt oli.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Jos jollakulla on sellainen "Teiden ritari tarraa auton takalasiin, niin mä voisin ostaa sellaisen retrokapineen ja liimata sen IFK:n pantterin viereen. Vai mikä vitun katti se nyt oli.
(Reps)Eikös Teide ole jossain Teneriffalla?
(Hirn)
- caveman4
Aina löytyy urpo tunkemaan väliin, ei voi kiihdyttää tai hidastaa jotta voisi liittyä jouhevasti.
RÖHÖNAURUA- Luolamadonna
Kaista loppui kesken ja mulla oli vähän kiire.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Kaista loppui kesken ja mulla oli vähän kiire.
(Hihitystä)Muutenkin on niin, että jamppa, jolla on miljoonarassi alla, taatusti vetää liinat kiinni, kun tunkee kurasella maasturilla sen nöössiin.
Kumma miten jonkin kaljatölkin rutistumisesta tulee essee.
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Muutenkin on niin, että jamppa, jolla on miljoonarassi alla, taatusti vetää liinat kiinni, kun tunkee kurasella maasturilla sen nöössiin.
Kumma miten jonkin kaljatölkin rutistumisesta tulee essee.
(Naurua)Sellanen romuralli olis hauskaa. Vähän niin kuin demolition derby.
(Hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875