Jännämiehen 10 käskyä

näin.jännämieheksi

Näillä teeseillä jokaisesta kiltistä tylsästä miehestä voi tulla naisten haluama jännämies.

1. Älä koskaan nosta naista jalustalle, vaan mieluummin käsittele häntä kuin hän olisi vähän alapuolellasi. Jännämiehen tulee olla vähän dominoiva. Ei alistavalla tavalla, vaan leikittelevällä tavalla.

2. Älä tee siten mikä tuntuu soveliaalta tai kohteliaalta, vaan noudata aina omaa haluasi häpeilemättä ja lupia kyselemättä (noudattaen kuitenkin lakia ja sortumatta raiskaukseen tai suoranaiseen seksuaaliseen ahdisteluun). Mies joka kysyy lupaa suuteluun on tylsä mies. Jännämies ottaa naisen himokkaasti vaikka julkisella paikalla. Tällainen eläimellinen kiihko ja arvaamattomuus tekee jännämiehestä jännän.

3. Älä koskaan häpeile tai pidättele halujasi, vaan vonkaa seksiä jo ensitapaamisella. Jännämiehen pitää olla avoimen seksuaalinen ja himokas.

4. Älä usko pakkeihin, vaan yritä enemmän. Melkein jokainen nainen lankeaa, kun tarpeeksi piirittää. (Tässäkään ei tarkoiteta raiskausta, vaan sinnikkäämpää pokaamista.)

5. Älä ole ennakoitava. Jännämies ei ole jännittävä jos hänen jokainen tekonsa on ennakoitavissa. Naisen epävarmuus tekee jännämiehestä entistä haluttavamman.

6. Älä ole liian kiinnostunut naisesta. Ole intohimoinen ja sinnikäs, mutta tajua myös jättää nainen välillä vaille huomiota, koska liika kiinnostus tekee miehestä ennakoitavan ja epätoivoisen. Jännämies ei saa olla kumpaakaan. Vaihda huomiosi välillä toiseen naiseen. Mustasukkaisuus lisää naisen halua jännämieheen. Välillä kuumaa, välillä kylmää.

7. Älä koskaan jumiudu vain yhteen naiseen. Jännämiehellä on aina vaihtoehtoja. Tämä tekee naiset epätoivoisiksi halusta, että valitsetko hänet vai jonkun muun.

8. Älä koskaan mielistele naista tai yritä tehdä vaikutusta. Jännämiehellä on vaihtoehtoja, joten hänen ei tarvitse alentua mielistelyyn.

9. Älä koskaan hyppää naisen pillin mukaan. Naiset testailee miehiä ja katsoo miten paljon miestä saa hyppyytettyä. Kun nainen yrittää testata jännämiestä, jännämies naurahtaa naisen testeille ja osoittaa olevansa sellaisten yläpuolella.

10. Älä missään tilanteessa häpeile itseäsi. Jännämies on mitä on. Vaikka nainen ei pitäisi jostain piirteestäsi, niin so what. Se on naisen ongelma, ei sinun. Jännämies on jännä koska hän ei yritä olla naisen ihannemies, ja juuri siksi hän sellainen on.

33

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalainenperkele

https://www.urbaanisanakirja.com/word/jannamies/

"Jännittävä" poikaystävä (tyypillisesti väkivaltarikollinen, juoppo, narkomaani ym)

Onhan se ihanaa mutta sitten kun jännämies vie naisen hengen niin sitten varmaan hauskaa on että naurattaa. Tuokin nainen olisi voinut elää ihanan elämän mutta ei kunnon mies kelvannut. (nimimerkki "kilttiatm" Suomi24-sinkkukeskustelussa)

• Kurpppa

Mielummin lyhyt elämä jännämiehen kanssa kuin pitkä elämä tylsämiehen kanssa.

• Anonyymi

Mietin että olikohan tuo mun kirjoittama kommentti silloin vuosia sitten, kirjoitusvirheistä voisi niin päätellä niin, ehkä olin vähän humalassa

• nimkokemustaon

No joo... olen ollut yhden jännämiehen kanssa, ja kyllähän se tuollaista oli. Tosin sillä oli ihan oikea persoonallisuushäiriö, ja jätkä sai lähteä kun tajusin että se on toivotonta.

Mutta kohta 4 on minusta hyvä. Kyllä minä lankean melkein-keneen-tahansa, jos osoittaa olevansa tosissaan.

• Nnnaaiinennn

Todella hyvin kirjotettu.
      10

• 12121212

Loistava kirjoitus.

Jännämiehistä puhuttaessa aina korostetaan rikollisuutta ym, mutta ei jännämiehen tarvitse kriminaali olla. Jännämies on jännä mies.

4. on vaikein toteuttaa näyttämättä epätoivoiselta. Pitää olla sitkeä ja haluta avoimesti seksiä, mutta toisaalta antaa sellainen kuva ettei välitä saako sitä seksiä lopulta vai ei. Vain kovimmilta pleijereiltä onnistuu. Melkein kaikki joko luovuttavat helposti (esim. minä), tai muuttuvat viileästä pokaajasta epätoivoiseksi p-llunvonkaajaksi.

• jännät.miehet

Avain on itsevarmuudessa. Jännämies ignooraa naisen pakit, pitää sitä vitsinä tai leikkinä ja jatkaa kuin ei olisi pakkeja saanutkaan. Jännämies osoittaa tälläkin tavalla olevansa naisen yläpuolella. Jos mies sen sijaan pakit saatuaan ottaa iskun raskaasti vastaan, mutta silti epävarmana yrittää vielä uudelleen, ikään kuin anellen, niin se on vain säälittävää.

• Ex------------PUA
        jännät.miehet kirjoitti:

Avain on itsevarmuudessa. Jännämies ignooraa naisen pakit, pitää sitä vitsinä tai leikkinä ja jatkaa kuin ei olisi pakkeja saanutkaan. Jännämies osoittaa tälläkin tavalla olevansa naisen yläpuolella. Jos mies sen sijaan pakit saatuaan ottaa iskun raskaasti vastaan, mutta silti epävarmana yrittää vielä uudelleen, ikään kuin anellen, niin se on vain säälittävää.

Tuo asenne on paras tapa saada jonkinlainen syyte.

Naiset antautuvat jännämiehille, tuo mitä kuvailet on jo itselleenkin vaarallista burgerointia, missä ei vain ymmärretä, että ei on ei.

• Nnnainennnnn
        jännät.miehet kirjoitti:

Aina kun oon yrittäny jättää jännämiehen se nauraa (eikä siis ollenkaan usko mua)

• Neitsytsetä

Totuuden jyvänen ap:n ohjeistuksessa piilee.

Jos muistelee tosielämää silloin parikymppisenä ja miksei vanhempanakin, kyllähän naisiin tekevät vaikutuksen miehet jotka näitä oppeja käyttävät. Ja erityisesti nämä ovat miehiä jotka pitävät saaliista kiinni.

Usein sanotaan että pitäisi olla vain oma itsensä, mutta ikävä kyllä harvan nuoren miehen "oma itse" on sellainen joka naiset sytyttää, ellei tilannetta mausta käytöksellä jonka ainakin minä laskisin pelaamiseksi.

Vanhempana ongelma katoaa (tai sitten ei) kun hurjassa nuoruudessa opitut kikat on iskostettu selkäytimeen.

Kun ei halua ollenkaan "pelata", käy niin että saattaa olla ainakin joidenkin naisten mielestä jopa kiinnostava...fiksu, hauska, mysteeri, ja sitä rataa. Mutta sitten paljastuukin ylikiltiksi, ennalta-arvattavaksi, liian kohteliaaksi ja tylsäksi mieheksi joka ei sytytä himoja. Pitäisi olla kuumaa tai kylmää, ei koskaan laimeaa.

Silloin vetoaa naisiin joita ei halua, ja karkoittaa naisen jonka haluaisi. Yllättävän moni asia toimii peilikuvana, mikä on harmillista mutta totta.

• 12121212

Hyvin pitkälti noin.

• kjhjgfs

Jos nyt ei puhuta lähiöräkälän Kalteri-Kakesta, niin todellisen jännämiehen ei tarvitse lähestyä ketään -naiset itse alkavat parveilla ympärillä.

• Nnnaaiinennn

Niimpä. Mut ei ne parveilis jollei jännämies ois mystinen ja ottas mitä haluaa jne

• kjghgf

Ei niin. :) Jännämieheksi pitää myös syntyä -ei sellaiseksi jäljittelemällä opi..

• Ex------------PUA

No, minussa on osittain tai kokonaan seuraavia:
      1.
      2. osittain, en kysy lupaa suuteluun mutta toisaalta en myöskään ole noin moukari mitä tuossa kuvataan.
      3. saan ensimmäisillä treffeillä yleensä, mutta en vonkaa, joten ns. puolipistettä
      6 ja 7. Hyvänä esimerkkinä: miten eräs kassaneiti tässä juuri sanoi, että oli puhunut toisen kassaneidin kanssa nimenomaan minusta. :D
      "Juu, olimme kahvilla ja puhuimme siellä susta koko ajan".
      Toisaalta, 20v säätöni on niin vetovoimainen ja kiintoisa YTN, että en jaksa juurikaan panostaa enää muihin. Joten tämäkään ei ole mikään "pakko tehdä näin"-juttu, vaan taso nyt vain on noussut ja monesta naisesta ei ole muuhun kuin kertakäyttöön.
      8. Osaan kyllä olla kohtelias ja voin tarvittaessa pelastaa naisen päivän. Mutta mielistelemään en ala.
      9. Totta, mutta esim. jos nainen pyytää suolaa pöydässä, en kieltäydy koska se ei ole tarpeeksi "alfaa" (kuten pupet tekisivät)
      10. Kaverin kaveri joka näki minut ensimmäistä kertaa, sanoi: no se ei ainakaan häpeile itseään. Eli kyllä.

esim. kohtaa 5. paha sanoa itse, joten siihen en ota kantaa.

Mutta muuten tuon ongelmana on se, että tuo ei ole jännämieslistaus.

Tuo on pikemminkin, jos kaikki kohdat otetaan tuollaisinaan huomioon, jonkun creepy PU-autistin tai sex offenderin tunnusmerkistölistaus.

Esim. nuo poisjääneet kohdat!

Jännämieheksi jotta tulee pitää olla rikollinen tai omata sellaisia taipumuksia.

Mistä listalta oli pahoinpitely, varkaudet, vankilatuomiot?!

Esim. tämä tyyppi saisi tuon listan menemään 100% läpi: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2978166/Hot-convict-Jeremy-Meeks-wins-modelling-contract-despite-bars.html

Joku muu taas ei.

(Toisaalta, monelle linnatuomio on ollut huomattava tason nostaja, ulkonäöstä riippumatta).

Ongelmana on, että aloittaja ei tiedä mikä on jännämies, kuin ehkä osin.

Sellaiseksi tietysti voi ryhtyä olemalla sex offender, mutta minä en suosittele sitä tai muutakaan laitonta.

• Nnnaaiinennn

Voisin ehkä ihastua suhun jos ulkonäkö luonne on perfect match. Taidat olla 90-95% jännämies.

• mulkuilla.flaksaa
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Voisin ehkä ihastua suhun jos ulkonäkö luonne on perfect match. Taidat olla 90-95% jännämies.

Todiste, että naiset tykkää mulkuista. Taasko yksi palstatotuus todistettu?

• loistavaketju

10

Jokaisen miehen olisi syytä lukea tämä. Nämä ovat juuri mitä nainen oikeasti tarkoittaa "itsevarmuudella", kiinnostuksen näyttämisellä", "intohimolla", "miehen roolin ottamisella", jne.

Naiset eivät myönä sitä avoimesti koska tuollainen mies on yleensä huono valinta elämänkumppaniksi, mutta juuri nuo ominaisuudet ja niiden aiheuttama pikkarien kastuminen ovat syy miksi nainen haluaa muuttaa jännämiehen erilaiseksi, sen sijaan että ottaisi kilttimiehen josta ne suhdemiehen ominaisuudet löytyvät valmiiksi.

Mahtavaa.

• Nnaaiinennnnn

Ite tunnen siis lukuisia "normaaleja" miehiä ja sitten erittäin hyvin 3 jännämiestä jotka hyvin samanlaisia keskenään. Tota kommunikointia kun mietin niin jännämies ei oo ikinä pyytäny seksiä multa koska se on aina tienny et se saa sitä pyytämättäkin. Sen sijaan et puhuis rivoja, nää pistää tunnelmavalaistusta, rakastaa mua, kutsuu kullaksi ja muruksi ja omistaa mut. Ei ne sano sitä ääneen mut ne omistaa naisensa. Ja fakta on toki se et yksikään jännämies ei oo kahta sekuntia kauempaa mua rakastanu, ne on vaan ne puheet millä ne saa naisen tuntemaan itsensä Erityiseksi.

• tahtootietää

Kerropa minulle kun tunnet jännämiehen sielunelämän niin hyvin. Voiko jännämies koskaan rakastua? Ja jos voi, niin mitä tapahtuu jos nainen ei ole kiinnostunut, jättää tai antaa pakit?

• Nnnaaiinennnnn

Mun jännämies sano ettei se tiedä mitä rakkaus on. Jos jännämies on psykopaatti niin he ihan tutkitusti eivät omaa kykyä rakastaa.
        Mutta tottakai jännämies voi rakastua ja jos toinen nainen jättää niin toinen ottaa. Jännämiehen ei IKINÄ tarvitse olla yksin.

• liigyudyh

Onhan noita jännämiehiäkin montaa eri tyyppiä.. Jos jännämiehen elämä on jo niin jännää, että oven takana saattaa olla monta jännääkin jännempää miestä vastassa, on se sydämen valittu helposti "oma, kulta, pieni, rakas.." Harva jaksaa sit kotona enää paljon jännäillä. Nistit on aina alinta kastia, niiden toimintatavoista en tiedä. Joo, ei tarvii ikinä olla yksin. Uusi nainen löytyy kyllä välittömästi. Uskollinen ei ole kukaan, mutta eipä voi kiltiltäkään mieheltä jännämiehen otteita vaatia.

• moraali.kunniaan

Hyi yök. Minä en suostu noudattamaan yhtäkään noista ohjeista, vaikka niillä naista saisikin. Mieluummin vaikka yksin.

• 19plus5

Entä väkivaltainen tai öykkärimäinen käytös? Tai juopuneisuus? Unohdit mainita mitään niistä.

• Ongelma on, että kehotat vetämään keinotekoista roolia. Todennäköisesti näin toimimalla antaa vain falskin ja epämiellyttävän vaikutelman.

• iuyhgj

Onneksi itseään pystyy muuttamaan.

• 11. Muutu 195cm pitkäksi mieheksi. Muuten naiset sylkevät päällesi.

• jänskiksenuhri

Mulla on pitkä elämänkokemus jännämiehestä. 3 lastakin saatiin, mutta taisi saada pari muutakin naista pitkän historiamme aikana. Jännämies tykkäsi myös hakata mua ja tehdä rikoksia. Oli hyvä, mutta nopea panemaan isolla vehkeellään.
      Lopulta sekosi ja otti ja lähti, kun aloin etääntyä ja löysin toisen.
      Poikansakin kasvoi kieroon, koska sai jännämieheni geenit...tuli samanlaiseksi.
      Nyt jännämies pyörii jonkun vanhemman narkomaaninaisen seurassa, eikä tapaa lapsiaan. Valehtelee yhä kaikille, ei pidä kenellekään lupauksiaan.

• pökkelökö

JA MIKÄS SITTEN ON SE JÄNNÄNAINEN!
      Sekö itsenäinen vain itseään ajatteleva pökkelökö!

• iigyhfhgf

Itselleni tulee mieleen Dita Von Teese.

• tutulta_kuulosti

kiitos vinkeistä. Olen nainen, mutta nyt samoilla ohjeilla pyrin jännänaiseksi (jos en ole jo)

• iigyhfhg
    • Jos olisin jännämies niin voisin toteuttaa tuon aloituksen toivomukset mutta en ole jännämies niin joudun kai olemaa ilman naista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1592
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1330
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1135
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe