jos huomenna tai vaikka tänäänkin vielä joku komea ja kaunis ja seksikäs sinkkunainen kidnappaisi minut seksi orjakseen ja miehekseen olis vaikka joku nätti kukkamekko tai saappaat koroilla sukkanauhat kireä hame kauluspaita ylänapit auki koppalakki ja ruoska ja ruoska kajahtaa asfalttiin ja sanoo nouseppas autoon ja tästä eteen päin olet minun ja kotiin ja sanoo nyt nuollaan pimppii ja huomenna mietitään mitä tehdään yhdessä
en pistäisi pahitteeksi
ja.suutelis.minua
2
361
Vastaukset
- Kat_sonta_kanta
Naiset eivät ole komeita, transunaisista en tiedä, se on katsojan silimässä. Pers' silimässä?
- komea.ja.upea.nainen
kyllä voi olla komea nainen iso tissinen täydellinen pepainen ja seksikkään vartaloinen kaunis kasvoinen niin silloin hän on kaunis tai komea nainen jolla maukkaan makuinen pimppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628