Aisurin Profiili

AisurinProfiili

Auto: SKODA OCTAVIA
Talo: Älvsby 115 m2
Paita: Tokmanni
Housut: Halpa-Halli
Munan pituus: 11cm
Pituus: 178
Paino: 86
Älykkyysosamäärä: 109
Harrastukset: Kalastus, penkkiurheilu

20

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisiko Bicky Royal-mies kertoa myös vastaukset näihin kysymyksiin:)))

      • Auto: Chevrolet Silverado

        Talo: Jengin kerhotilat kerrostalon alaosassa Vakkella

        Paita: Tokmannin farkkupaita jengin musta nahkaliivi

        Housut: HM:n farkut

        Munan pituus: 21cm

        Pituus: 190 cm

        Paino: 90kg

        Älykkyysosamäärä: 97

        Harrastukset: Peniksen bodaus, moottoripyörät, amerikanraudat, tatuoinnit


      • bicky_royal kirjoitti:

        Auto: Chevrolet Silverado

        Talo: Jengin kerhotilat kerrostalon alaosassa Vakkella

        Paita: Tokmannin farkkupaita jengin musta nahkaliivi

        Housut: HM:n farkut

        Munan pituus: 21cm

        Pituus: 190 cm

        Paino: 90kg

        Älykkyysosamäärä: 97

        Harrastukset: Peniksen bodaus, moottoripyörät, amerikanraudat, tatuoinnit

        Oletko muuten ostanut uuden auton, sillä eikös sulla aikaisemmin ollut se Dodge Ram??

        No ihan hyvät harrastukset sulla sitten on, sillä eipä tatuoinneissa mitään vikaa ole:)


      • Ai niin, vielä jos Timpan kaveri Eki voisi vastata näihin kysymyksiin:)) Eikös Ekillä ollut autona se Volkswagen Touran:)))))


      • Palstanainen
        DarkFear kirjoitti:

        Ai niin, vielä jos Timpan kaveri Eki voisi vastata näihin kysymyksiin:)) Eikös Ekillä ollut autona se Volkswagen Touran:)))))

        Mikset itse vastaa?


      • DarkFear kirjoitti:

        Oletko muuten ostanut uuden auton, sillä eikös sulla aikaisemmin ollut se Dodge Ram??

        No ihan hyvät harrastukset sulla sitten on, sillä eipä tatuoinneissa mitään vikaa ole:)

        Joo Dodgen 5,9 litrainen moottori oli aika laiska, joten päätin kokeilla toista merkkiä ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Kyllä huomaa että Chevyn 6,5 litraisessa kasidieselissä on vääntöä enemmän!


      • bicky_royal kirjoitti:

        Joo Dodgen 5,9 litrainen moottori oli aika laiska, joten päätin kokeilla toista merkkiä ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Kyllä huomaa että Chevyn 6,5 litraisessa kasidieselissä on vääntöä enemmän!

        No hyvä juttu, jos uusi auto on ollut vielä Ramia parempi. Kenelle muuten myit vanhan Dodge Ramin? Ei varmaan tainnut Timppa tai Eki sitä sentään ostaa:))))

        Pysyikö Dodge Ram vielä yhä varissuolla, vai oliko ostaja jostain muusta lähiöstä:)?


    • Minulla:
      Auto: Polkupyörä

      Talo: Vanhempien

      Paita: Citymarket

      Housut: Vaatehuone tai jotain

      Munan pituus: 13cm

      Pituus: 164

      Paino: X

      Älykkyysosamäärä: 0

      Harrastukset: Rotujenvälinen porno, homoilu, runkkaaminen.

      • lussapallo

        Ootko läski kun et painoo kerro?


      • lussapallo kirjoitti:

        Ootko läski kun et painoo kerro?

        No ei se paljoo oo........... NOHYVÄ ON VITTU 100 KILOO :,( Mulla on siksi sen verran turpea perse että valkoisen miehen penis ei yltäisi sisään kun läskit on eessä. Lisäksi vain mustan miehen ylivoimainen fysiikka riittää liikuttelemaan minua pedissä.


    • JokuPalstamiehistä

      Auto: Volvo V70

      Talo: Rivarikaksio 58m2

      Paita: Jack&Jones

      Housut: H&M

      Munan pituus: 18cm

      Pituus: 174

      Paino: 67

      Älykkyysosamäärä: -

      Harrastukset: musiikki, jooga

      • JokuPalstanaisista

        Ollaanpa sitä salaperäisiä :/


      • Oikeasti_
        JokuPalstanaisista kirjoitti:

        Ollaanpa sitä salaperäisiä :/

        Darkfear.


    • älytekeeätmin

      Auto: ei ole

      Talo: vuokrayksiö

      Paita: Prisma ym.

      Housut: ei tietoa

      Munan pituus: ei mitattu

      Pituus: 175-180

      Paino: 60-70

      Älykkyysosamäärä: ehkä 150

      Harrastukset: tieteet, elokuvat, kirjat ym.

    • Auto: Mersu (todellisuudessa ei ole, tai sitten joku vanha paska)

      Talo: arvokas oma kerrostaloasunto Helsingin keskustassa (todellisuudessa vuokra-asunto Itä-Vantaalla)

      Paita: lähinnä Bossin paitoja, olenhan sentään (ainakin omasta mielestäni) päällikkömies (todellisuudessa Tokmannin paitoja)

      Housut: en tarvitse housuja, jotta naiset näkisivat 25 cm kullini (todellisuudessa 10 cm ja Tokmannin housut)

      Munan pituus: no montako kertaa pitää mainita että melan koko on 25 cm ;) ( todellisuudessa 10 cm mitä nyt impotenssin vaivaamana jaksaa jäykistyä, lisäksi kyvytön siittämään naista)

      Pituus: 183 cm (todellisuudessa 161 cm) olen todella iso ja pitkä mies ;)

      Paino: 88 kg (todellisuudessa 50 kg)

      Älykkyysosamäärä: 200 (todellisuudessa 50)

      Harrastukset: sijoittaminen, menestyminen, seksi (todellisuudessa keksityllä sivupersoonalla esiintyminen palstalla, joka johtuu äärimmäisen huonosta itsetunnosta)

      • 104

        Oletpas sinä kateellinen Ratikalle. Voi pientä reppanaa.....


    • Luunmurskaaja_Kake

      Auto: -

      Talo: Saramäen vankila, suljettu osasto

      Paita: Talon puolesta

      Housut: Talon puolesta

      Munan pituus: 17 cm

      Pituus: 180 cm

      Paino: 80 kg

      Älykkyysosamäärä: 90

      Harrastukset: Vankilatappelut, kusipaskasekoituksen heittäminen vartijoiden päähän, bodaus, heikompien vankien raiskaaminen, tatuoinnit, pamien käyttö, pleikkarilla pelaaminen, sulkapallo

    • DarkFear-ei-kirj

      Auto: Ei ole autoa eikä ajokorttia vaikean Assburgerin syndrooman takia

      Talo: vuokrayksiö 27m²

      Paita: En tiedä, äiti osti

      Housut: En tiedä, äiti osti eikä ne pysy kunnolla jalassa, vaan aina putoavat julkisella paikalla ja kaikki sitä kun näkevätkin, miten pieni penis mulla on!

      Munan pituus: 3cm

      Pituus: 164cm

      Paino: 55kg

      Älykkyysosamäärä: 60

      Harrastukset: EUROOPPALAINEN sivistys, monikulttuurinen homoseksi, kaljun kiillotus

    • Ätmeilläkin näköjään täytyy olla jotain, mitä halveksua, vaikka sitten aisurit. :-)

      • Etymologi

        Älä sure, et ole aisuri, paitsi jos ostit sen japanilaisen kuminuken käytettynä, niin sitten sinua ehkä voidaan sellaiseksi tituleerata.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe