Viikon paljastus

salapoliiti

modelli = relaxed.eyes

kasetti perseessä :)

17

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salapoliti_itse--
    • Kuka ihmeen relaxed.eyes, olet varmaan ihan kliinisesti tutkinut tämän?

• Samaa kummastelen. Onkohan kaikki pähkinät ap:n päässä kelluvassa tilassa?

En teistä mitään yhteistä löydä. Ei tämä kyseinen Rela ole täällä edes vieraillut. Kaiketi ap:n omia harhaisia ajatuksia.

• Kiinnitit juuri itsesi kyseisen aloittajan kohteeksi, seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi:D

• aikarunoilija
        modelli kirjoitti:

Kiinnitit juuri itsesi kyseisen aloittajan kohteeksi, seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi:D

Rela kävi viimeksi 19.3. kuluvaa vuotta. Pelattiin joskus shakkia 2 kertaa. Tuli voitoissa tasapeli
        http://www.suomi24.fi/profiili/relaxed_eyes

• Tein jo eilen sen, joten myöhäistä katua. Se on pääsiäinen jo kesää kohti vaikka palstalla taistellen . Varto postilaatikollasi jos vanhat tapansa muistissa, mutta miten sinua silloin joskus häirittiin? Jäin jotenkin hämilleni silloin, kun ajattelin että epäilit minua siitä. Nyttemmin en ole epäillyt kenenkään epäilevän ketään, kun on oppinut näkemään nämä.

• aikarunoilija kirjoitti:

Rela kävi viimeksi 19.3. kuluvaa vuotta. Pelattiin joskus shakkia 2 kertaa. Tuli voitoissa tasapeli

Nyt muuten muistan, että hän alkoi seurustelemaan pitkän kalastusreissun päätteeksi. Samoihin aikoihin modelli ajeli taksilla, nautti musiikista jo hyvistä juomista - ei täsmää, mutta ei sitä kukaan enää edes epäilisi.

• aikarunoilija kirjoitti:

Ehkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin".

• sxth kirjoitti:

Nyt muuten muistan, että hän alkoi seurustelemaan pitkän kalastusreissun päätteeksi. Samoihin aikoihin modelli ajeli taksilla, nautti musiikista jo hyvistä juomista - ei täsmää, mutta ei sitä kukaan enää edes epäilisi.

Osapuilleen näin, jatka vaan juomista, kyllä se siitä:D

• modelli kirjoitti:

Ehkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin".

Miten niin shakkikentille?? Olen juu ollut kiinnostunut niistä, mut mitenkä ihmeessä olisin siitä tänne, tai sinulle jutellut?? Kuvittelen, et ne olisivat olleet ihan palstan ulkopuolella olevaa elämää. Vai oliko tuo vain heitto?

• Juu heitto oli, mutta ei sinulle. Sorry:D

• modelli kirjoitti:

Juu heitto oli, mutta ei sinulle. Sorry:D

Ok :)

• aikarunoilija
        modelli kirjoitti:

Niin minä jäinkin, siirrot kerrottiin tällä palstalla.

• jos aito rela olisi,
      hän olisi ainoastaan nähnyt kuvani X)

relaksilla on jotain tietoa, mitä muilla ei ole. olen kiitollinen hänelle että pitänyt minut turvassa.
      hyvä mies.

• minulla oli heikko hetki ja olisi voinut epäonnea matkassa.
        onneksi on joku hyvä mies, joka ei puukota selkää sellaista ihailee ja pitkää.

• Anteeksi_keskeytys---

.

"Pesetti karseessa?????????????????????"

har-haar

.

• tuskin tiedät mikä edes on kasetti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4361
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1943
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe