modelli = relaxed.eyes
kasetti perseessä :)
Viikon paljastus
17
<50
Vastaukset
- salapoliti_itse--
Salapoliti ties missä cameo roolissa :)
https://www.youtube.com/watch?v=kMUuqB4xc6s
har!1
. Kuka ihmeen relaxed.eyes, olet varmaan ihan kliinisesti tutkinut tämän?
Samaa kummastelen. Onkohan kaikki pähkinät ap:n päässä kelluvassa tilassa?
En teistä mitään yhteistä löydä. Ei tämä kyseinen Rela ole täällä edes vieraillut. Kaiketi ap:n omia harhaisia ajatuksia.- aikarunoilija
modelli kirjoitti:
Kiinnitit juuri itsesi kyseisen aloittajan kohteeksi, seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi:D
Rela kävi viimeksi 19.3. kuluvaa vuotta. Pelattiin joskus shakkia 2 kertaa. Tuli voitoissa tasapeli
http://www.suomi24.fi/profiili/relaxed_eyes Tein jo eilen sen, joten myöhäistä katua. Se on pääsiäinen jo kesää kohti vaikka palstalla taistellen . Varto postilaatikollasi jos vanhat tapansa muistissa, mutta miten sinua silloin joskus häirittiin? Jäin jotenkin hämilleni silloin, kun ajattelin että epäilit minua siitä. Nyttemmin en ole epäillyt kenenkään epäilevän ketään, kun on oppinut näkemään nämä.
aikarunoilija kirjoitti:
Rela kävi viimeksi 19.3. kuluvaa vuotta. Pelattiin joskus shakkia 2 kertaa. Tuli voitoissa tasapeli
http://www.suomi24.fi/profiili/relaxed_eyesNyt muuten muistan, että hän alkoi seurustelemaan pitkän kalastusreissun päätteeksi. Samoihin aikoihin modelli ajeli taksilla, nautti musiikista jo hyvistä juomista - ei täsmää, mutta ei sitä kukaan enää edes epäilisi.
aikarunoilija kirjoitti:
http://www.suomi24.fi/profiili/relaxed_eyesEhkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin".
sxth kirjoitti:
Nyt muuten muistan, että hän alkoi seurustelemaan pitkän kalastusreissun päätteeksi. Samoihin aikoihin modelli ajeli taksilla, nautti musiikista jo hyvistä juomista - ei täsmää, mutta ei sitä kukaan enää edes epäilisi.
Osapuilleen näin, jatka vaan juomista, kyllä se siitä:D
modelli kirjoitti:
Ehkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin".
Miten niin shakkikentille?? Olen juu ollut kiinnostunut niistä, mut mitenkä ihmeessä olisin siitä tänne, tai sinulle jutellut?? Kuvittelen, et ne olisivat olleet ihan palstan ulkopuolella olevaa elämää. Vai oliko tuo vain heitto?
- aikarunoilija
modelli kirjoitti:
Ehkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin".
Niin minä jäinkin, siirrot kerrottiin tällä palstalla.
jos aito rela olisi,
hän olisi ainoastaan nähnyt kuvani X)
relaksilla on jotain tietoa, mitä muilla ei ole. olen kiitollinen hänelle että pitänyt minut turvassa.
hyvä mies.minulla oli heikko hetki ja olisi voinut epäonnea matkassa.
onneksi on joku hyvä mies, joka ei puukota selkää sellaista ihailee ja pitkää.
- Anteeksi_keskeytys---
.
"Pesetti karseessa?????????????????????"
har-haar
. tuskin tiedät mikä edes on kasetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924