modelli = relaxed.eyes
kasetti perseessä :)
Viikon paljastus
17
68
Vastaukset
- salapoliti_itse--Salapoliti ties missä cameo roolissa :) 
 https://www.youtube.com/watch?v=kMUuqB4xc6s
 har!1
 .
- Kuka ihmeen relaxed.eyes, olet varmaan ihan kliinisesti tutkinut tämän? - Samaa kummastelen. Onkohan kaikki pähkinät ap:n päässä kelluvassa tilassa? 
 En teistä mitään yhteistä löydä. Ei tämä kyseinen Rela ole täällä edes vieraillut. Kaiketi ap:n omia harhaisia ajatuksia.
- aikarunoilijamodelli kirjoitti:Kiinnitit juuri itsesi kyseisen aloittajan kohteeksi, seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi:D Rela kävi viimeksi 19.3. kuluvaa vuotta. Pelattiin joskus shakkia 2 kertaa. Tuli voitoissa tasapeli 
 http://www.suomi24.fi/profiili/relaxed_eyes
- Tein jo eilen sen, joten myöhäistä katua. Se on pääsiäinen jo kesää kohti vaikka palstalla taistellen . Varto postilaatikollasi jos vanhat tapansa muistissa, mutta miten sinua silloin joskus häirittiin? Jäin jotenkin hämilleni silloin, kun ajattelin että epäilit minua siitä. Nyttemmin en ole epäillyt kenenkään epäilevän ketään, kun on oppinut näkemään nämä. 
- aikarunoilija kirjoitti:- Rela kävi viimeksi 19.3. kuluvaa vuotta. Pelattiin joskus shakkia 2 kertaa. Tuli voitoissa tasapeli 
 http://www.suomi24.fi/profiili/relaxed_eyes- Nyt muuten muistan, että hän alkoi seurustelemaan pitkän kalastusreissun päätteeksi. Samoihin aikoihin modelli ajeli taksilla, nautti musiikista jo hyvistä juomista - ei täsmää, mutta ei sitä kukaan enää edes epäilisi. 
- aikarunoilija kirjoitti:- Rela kävi viimeksi 19.3. kuluvaa vuotta. Pelattiin joskus shakkia 2 kertaa. Tuli voitoissa tasapeli 
 http://www.suomi24.fi/profiili/relaxed_eyes- Ehkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin". 
- sxth kirjoitti:- Nyt muuten muistan, että hän alkoi seurustelemaan pitkän kalastusreissun päätteeksi. Samoihin aikoihin modelli ajeli taksilla, nautti musiikista jo hyvistä juomista - ei täsmää, mutta ei sitä kukaan enää edes epäilisi. - Osapuilleen näin, jatka vaan juomista, kyllä se siitä:D 
- modelli kirjoitti:- Ehkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin". - Miten niin shakkikentille?? Olen juu ollut kiinnostunut niistä, mut mitenkä ihmeessä olisin siitä tänne, tai sinulle jutellut?? Kuvittelen, et ne olisivat olleet ihan palstan ulkopuolella olevaa elämää. Vai oliko tuo vain heitto? 
- aikarunoilijamodelli kirjoitti:Ehkä sinunkin olisi kannattanut jäädä sinne shakkikentille, niin täällä olisi moni muukin saanut "tasapelin". Niin minä jäinkin, siirrot kerrottiin tällä palstalla. 

- jos aito rela olisi, 
 hän olisi ainoastaan nähnyt kuvani X)

relaksilla on jotain tietoa, mitä muilla ei ole. olen kiitollinen hänelle että pitänyt minut turvassa.
 hyvä mies.- minulla oli heikko hetki ja olisi voinut epäonnea matkassa. 
 onneksi on joku hyvä mies, joka ei puukota selkää sellaista ihailee ja pitkää.

- Anteeksi_keskeytys---. 
 "Pesetti karseessa?????????????????????"
 har-haar
 .
- tuskin tiedät mikä edes on kasetti 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset575102
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral932743
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131901
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1541366