Osaa ne naisetkin

Ujoatm27v

Todiste siitä ettei naiset ole yhtään sen parempia kuin miehetkään.

http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/poikaystävänsä-taposta-epäilty-18-vuotias-avautui-facebookissa-surmapäivänä-oispa-mies/ar-BBqRX3n#image=1

Olis ihan paikallaan antaa edes jonkinlainen opetus ylimielisille paskahuorille.

16

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen tappoi kunnollisen miehen ja valitteli että "oispa jännämies"

      • Ujoatm27v

        No niinpä! Voi vittu mikä paskalutka!


    • Enempää henkilöitä tuntematta, ei vaikuta siltä penaalin terävimmältä... harmi että mies on haksahtanut tässä tapauksessa.

      • Ujoatm27v

        Saaks sult pillua?


      • Ujoatm27v kirjoitti:

        Saaks sult pillua?

        Mites mun pillu liittyy ko. Artikkeliin?


      • Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mites mun pillu liittyy ko. Artikkeliin?

        Ei mitenkään mut kunhan kysyin että saisinko sulta?


      • Ujoatm27v kirjoitti:

        Ei mitenkään mut kunhan kysyin että saisinko sulta?

        Aina saa kysyä. :)

        Jos oletetaan että et vaan trollaa, niin ehkä pitäs tietää muutakin kuin että olet mielestäsi ujo ja atm. ;)


      • Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

        Aina saa kysyä. :)

        Jos oletetaan että et vaan trollaa, niin ehkä pitäs tietää muutakin kuin että olet mielestäsi ujo ja atm. ;)

        Lisätään nyt vielä että mielestäni olen nimenomaan ujouden takia atm tai itseasiassa sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Muuten olisin ehkä aktm tai ktm jos minulla ei olisi tätä ongelmaa.


      • Ujoatm27v
        Ujoatm27v kirjoitti:

        Lisätään nyt vielä että mielestäni olen nimenomaan ujouden takia atm tai itseasiassa sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Muuten olisin ehkä aktm tai ktm jos minulla ei olisi tätä ongelmaa.

        Niin ja kysyin ehkä puolitosissani sillä tuskin tapaamisesta kuitenkaan tulis mitään pitkän välimatkan takia jos asut jossain Helsingissä ja toisekseen näiden minun rajoitteiden takia.


      • Ujoatm27v kirjoitti:

        Niin ja kysyin ehkä puolitosissani sillä tuskin tapaamisesta kuitenkaan tulis mitään pitkän välimatkan takia jos asut jossain Helsingissä ja toisekseen näiden minun rajoitteiden takia.

        Yksi parhaista mieskavereistani kärsii myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. Ei siinä ole mitään pahaa. Samoja piirteitä olen havainnut itsessänikin. Älä nyt hyvä mies itseäsi atm:ksi sen takia luetteloi.


      • Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

        Yksi parhaista mieskavereistani kärsii myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. Ei siinä ole mitään pahaa. Samoja piirteitä olen havainnut itsessänikin. Älä nyt hyvä mies itseäsi atm:ksi sen takia luetteloi.

        No mielestäni se tekee minusta atm:n kun minulla on niin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko etten oikein uskalla lähestyä naisia humalassakaan ja ei ne naisetkaan minua juurikaan lähesty. Tai jos lähestyy niin ihan puhtaasti kaveri mielessä.


      • Ujoatm27v kirjoitti:

        No mielestäni se tekee minusta atm:n kun minulla on niin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko etten oikein uskalla lähestyä naisia humalassakaan ja ei ne naisetkaan minua juurikaan lähesty. Tai jos lähestyy niin ihan puhtaasti kaveri mielessä.

        Oletko yrittänyt vain livenä lähestyä vai esim. Myös nettideiteillä?

        Itsellä ainakin jännittämiseen auttaa se että toinen jo tietää millainen minä olen. Voi myös jutella jännittämisestä etukäteen. :)


      • Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

        Oletko yrittänyt vain livenä lähestyä vai esim. Myös nettideiteillä?

        Itsellä ainakin jännittämiseen auttaa se että toinen jo tietää millainen minä olen. Voi myös jutella jännittämisestä etukäteen. :)

        No en oikeastaan juuri kumpaakaan kun ei se paljon auta jos ei uskalla edes treffeille mennä. Minulla ei juuri sekään auta että toinen tietää etukäteen minun ongelmista. Joissain tapauksissa se saattaa jopa pahentaa asiaa.


      • Ujoatm27v kirjoitti:

        No en oikeastaan juuri kumpaakaan kun ei se paljon auta jos ei uskalla edes treffeille mennä. Minulla ei juuri sekään auta että toinen tietää etukäteen minun ongelmista. Joissain tapauksissa se saattaa jopa pahentaa asiaa.

        Miten se pahentaa asiaa? :)


    • Wildstallon

      No voi vitun vittu ja lässyyn lässyn.
      Joku hörhö puukottaa ryyppykaverinsa ja täällä joku ujopiimä alkaa vonkaamaan pesää ja kerjää sääliä.

      • Ujoatm27v

        Älä sinä puutu tähän kun asia ei sinulle kuulu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe