Todiste siitä ettei naiset ole yhtään sen parempia kuin miehetkään.
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/poikaystävänsä-taposta-epäilty-18-vuotias-avautui-facebookissa-surmapäivänä-oispa-mies/ar-BBqRX3n#image=1
Olis ihan paikallaan antaa edes jonkinlainen opetus ylimielisille paskahuorille.
Osaa ne naisetkin
16
66
Vastaukset
Nainen tappoi kunnollisen miehen ja valitteli että "oispa jännämies"
- Ujoatm27v
No niinpä! Voi vittu mikä paskalutka!
Enempää henkilöitä tuntematta, ei vaikuta siltä penaalin terävimmältä... harmi että mies on haksahtanut tässä tapauksessa.
- Ujoatm27v
Saaks sult pillua?
- Ujoatm27v
Nainen_28v kirjoitti:
Mites mun pillu liittyy ko. Artikkeliin?
Ei mitenkään mut kunhan kysyin että saisinko sulta?
Ujoatm27v kirjoitti:
Ei mitenkään mut kunhan kysyin että saisinko sulta?
Aina saa kysyä. :)
Jos oletetaan että et vaan trollaa, niin ehkä pitäs tietää muutakin kuin että olet mielestäsi ujo ja atm. ;)- Ujoatm27v
Nainen_28v kirjoitti:
Aina saa kysyä. :)
Jos oletetaan että et vaan trollaa, niin ehkä pitäs tietää muutakin kuin että olet mielestäsi ujo ja atm. ;)Lisätään nyt vielä että mielestäni olen nimenomaan ujouden takia atm tai itseasiassa sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Muuten olisin ehkä aktm tai ktm jos minulla ei olisi tätä ongelmaa.
- Ujoatm27v
Ujoatm27v kirjoitti:
Lisätään nyt vielä että mielestäni olen nimenomaan ujouden takia atm tai itseasiassa sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Muuten olisin ehkä aktm tai ktm jos minulla ei olisi tätä ongelmaa.
Niin ja kysyin ehkä puolitosissani sillä tuskin tapaamisesta kuitenkaan tulis mitään pitkän välimatkan takia jos asut jossain Helsingissä ja toisekseen näiden minun rajoitteiden takia.
Ujoatm27v kirjoitti:
Niin ja kysyin ehkä puolitosissani sillä tuskin tapaamisesta kuitenkaan tulis mitään pitkän välimatkan takia jos asut jossain Helsingissä ja toisekseen näiden minun rajoitteiden takia.
Yksi parhaista mieskavereistani kärsii myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. Ei siinä ole mitään pahaa. Samoja piirteitä olen havainnut itsessänikin. Älä nyt hyvä mies itseäsi atm:ksi sen takia luetteloi.
- Ujoatm27v
Nainen_28v kirjoitti:
Yksi parhaista mieskavereistani kärsii myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. Ei siinä ole mitään pahaa. Samoja piirteitä olen havainnut itsessänikin. Älä nyt hyvä mies itseäsi atm:ksi sen takia luetteloi.
No mielestäni se tekee minusta atm:n kun minulla on niin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko etten oikein uskalla lähestyä naisia humalassakaan ja ei ne naisetkaan minua juurikaan lähesty. Tai jos lähestyy niin ihan puhtaasti kaveri mielessä.
Ujoatm27v kirjoitti:
No mielestäni se tekee minusta atm:n kun minulla on niin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko etten oikein uskalla lähestyä naisia humalassakaan ja ei ne naisetkaan minua juurikaan lähesty. Tai jos lähestyy niin ihan puhtaasti kaveri mielessä.
Oletko yrittänyt vain livenä lähestyä vai esim. Myös nettideiteillä?
Itsellä ainakin jännittämiseen auttaa se että toinen jo tietää millainen minä olen. Voi myös jutella jännittämisestä etukäteen. :)- Ujoatm27v
Nainen_28v kirjoitti:
Oletko yrittänyt vain livenä lähestyä vai esim. Myös nettideiteillä?
Itsellä ainakin jännittämiseen auttaa se että toinen jo tietää millainen minä olen. Voi myös jutella jännittämisestä etukäteen. :)No en oikeastaan juuri kumpaakaan kun ei se paljon auta jos ei uskalla edes treffeille mennä. Minulla ei juuri sekään auta että toinen tietää etukäteen minun ongelmista. Joissain tapauksissa se saattaa jopa pahentaa asiaa.
Ujoatm27v kirjoitti:
No en oikeastaan juuri kumpaakaan kun ei se paljon auta jos ei uskalla edes treffeille mennä. Minulla ei juuri sekään auta että toinen tietää etukäteen minun ongelmista. Joissain tapauksissa se saattaa jopa pahentaa asiaa.
Miten se pahentaa asiaa? :)
- Wildstallon
No voi vitun vittu ja lässyyn lässyn.
Joku hörhö puukottaa ryyppykaverinsa ja täällä joku ujopiimä alkaa vonkaamaan pesää ja kerjää sääliä.- Ujoatm27v
Älä sinä puutu tähän kun asia ei sinulle kuulu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416