Osaa ne naisetkin

Ujoatm27v

Todiste siitä ettei naiset ole yhtään sen parempia kuin miehetkään.

http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/poikaystävänsä-taposta-epäilty-18-vuotias-avautui-facebookissa-surmapäivänä-oispa-mies/ar-BBqRX3n#image=1

Olis ihan paikallaan antaa edes jonkinlainen opetus ylimielisille paskahuorille.

16

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen tappoi kunnollisen miehen ja valitteli että "oispa jännämies"

• Ujoatm27v

No niinpä! Voi vittu mikä paskalutka!

• Enempää henkilöitä tuntematta, ei vaikuta siltä penaalin terävimmältä... harmi että mies on haksahtanut tässä tapauksessa.

• Ujoatm27v

Saaks sult pillua?

• Ujoatm27v kirjoitti:

Saaks sult pillua?

Mites mun pillu liittyy ko. Artikkeliin?

• Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

Mites mun pillu liittyy ko. Artikkeliin?

Ei mitenkään mut kunhan kysyin että saisinko sulta?

• Ujoatm27v kirjoitti:

Ei mitenkään mut kunhan kysyin että saisinko sulta?

Aina saa kysyä. :)

Jos oletetaan että et vaan trollaa, niin ehkä pitäs tietää muutakin kuin että olet mielestäsi ujo ja atm. ;)

• Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

Aina saa kysyä. :)

Jos oletetaan että et vaan trollaa, niin ehkä pitäs tietää muutakin kuin että olet mielestäsi ujo ja atm. ;)

Lisätään nyt vielä että mielestäni olen nimenomaan ujouden takia atm tai itseasiassa sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Muuten olisin ehkä aktm tai ktm jos minulla ei olisi tätä ongelmaa.

• Ujoatm27v
        Ujoatm27v kirjoitti:

Lisätään nyt vielä että mielestäni olen nimenomaan ujouden takia atm tai itseasiassa sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Muuten olisin ehkä aktm tai ktm jos minulla ei olisi tätä ongelmaa.

Niin ja kysyin ehkä puolitosissani sillä tuskin tapaamisesta kuitenkaan tulis mitään pitkän välimatkan takia jos asut jossain Helsingissä ja toisekseen näiden minun rajoitteiden takia.

• Ujoatm27v kirjoitti:

Niin ja kysyin ehkä puolitosissani sillä tuskin tapaamisesta kuitenkaan tulis mitään pitkän välimatkan takia jos asut jossain Helsingissä ja toisekseen näiden minun rajoitteiden takia.

Yksi parhaista mieskavereistani kärsii myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. Ei siinä ole mitään pahaa. Samoja piirteitä olen havainnut itsessänikin. Älä nyt hyvä mies itseäsi atm:ksi sen takia luetteloi.

• Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

Yksi parhaista mieskavereistani kärsii myös sosiaalisten tilanteiden pelosta. Ei siinä ole mitään pahaa. Samoja piirteitä olen havainnut itsessänikin. Älä nyt hyvä mies itseäsi atm:ksi sen takia luetteloi.

No mielestäni se tekee minusta atm:n kun minulla on niin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko etten oikein uskalla lähestyä naisia humalassakaan ja ei ne naisetkaan minua juurikaan lähesty. Tai jos lähestyy niin ihan puhtaasti kaveri mielessä.

• Ujoatm27v kirjoitti:

No mielestäni se tekee minusta atm:n kun minulla on niin vakava sosiaalisten tilanteiden pelko etten oikein uskalla lähestyä naisia humalassakaan ja ei ne naisetkaan minua juurikaan lähesty. Tai jos lähestyy niin ihan puhtaasti kaveri mielessä.

Oletko yrittänyt vain livenä lähestyä vai esim. Myös nettideiteillä?

Itsellä ainakin jännittämiseen auttaa se että toinen jo tietää millainen minä olen. Voi myös jutella jännittämisestä etukäteen. :)

• Ujoatm27v
        Nainen_28v kirjoitti:

Oletko yrittänyt vain livenä lähestyä vai esim. Myös nettideiteillä?

Itsellä ainakin jännittämiseen auttaa se että toinen jo tietää millainen minä olen. Voi myös jutella jännittämisestä etukäteen. :)

No en oikeastaan juuri kumpaakaan kun ei se paljon auta jos ei uskalla edes treffeille mennä. Minulla ei juuri sekään auta että toinen tietää etukäteen minun ongelmista. Joissain tapauksissa se saattaa jopa pahentaa asiaa.

• Ujoatm27v kirjoitti:

No en oikeastaan juuri kumpaakaan kun ei se paljon auta jos ei uskalla edes treffeille mennä. Minulla ei juuri sekään auta että toinen tietää etukäteen minun ongelmista. Joissain tapauksissa se saattaa jopa pahentaa asiaa.

Miten se pahentaa asiaa? :)

• Wildstallon

No voi vitun vittu ja lässyyn lässyn.
      Joku hörhö puukottaa ryyppykaverinsa ja täällä joku ujopiimä alkaa vonkaamaan pesää ja kerjää sääliä.

• Ujoatm27v

Älä sinä puutu tähän kun asia ei sinulle kuulu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      36
      5262
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      152
      2492
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      150
      2225
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1973
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1850
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1354
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      192
      1198
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1005
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      320
      910
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      182
      889
    Aihe