Sinkkuuden hyvistä puolista

ajanhukkaa

Eipä tarvi sinkkuna ollessaan kahvilassa, ravintolassa tai missään mulkoilla epäluuloisesti muita naisia onko oma miesystävä heistä kiinnostunut. ;)

Pariutuneille, jos heitä tällä palstalla luuraa:
Miksi te naiset olette niin epävarmoja siitä suhteestanne, ei se ulkopuolisenakaan ole yhtään kiva joutua mulkoilujen ja epäilyjen kohteeksi. En ole viemässä teidän miehiänne, hyvä jos edes katson heitä yhtään.

Älytöntä tästä tekee se että en ole juuri katsellut niitä miehiä joiden naiset mulkoilee. Viimeksikin ravintolan viereisessä pöydässä oli tällainen pari, en edes muista miltä se mies näytti koska istui samalla puolella joten ei tullut suoraa näköyhteyttä.

Olen kyllä huomannut että Suomessa usein naiset on epäkohteliaita ja alkaa flirttailla toiseen pöytään jossa on selkeä treffipariskunta ja se on kyllä erittäin töykeää.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole sukupuolisidonnainen asia tämäkään, eli teksti pätee täysin myös toiseen suuntaan.......ihan elävästä elämästä kertoo todella monen kohdalla.....elikkä karua totuutta visertelet laululintunen, et ole ehkä kuitenkaan ilolintunen... ;P

• eimullamuuta

Nainen haluaa pilata toisten miesten suhteet. Muutaman kerran nainen ehdotellut vaikka oma muija on vieressä

• "Miksi te naiset olette niin epävarmoja siitä suhteestanne, ei se ulkopuolisenakaan ole yhtään kiva joutua mulkoilujen ja epäilyjen kohteeksi. En ole viemässä teidän miehiänne, hyvä jos edes katson heitä yhtään."

- En ole. Mua ei haittaa jos joku nainen tai mies ahmii kumppaniani silmillään. Flirttaileekin, jos flirttailee. Koskaan en ole flirttiä nähnyt, mutta tuijottamista ja kyyläämistä kyllä. On miehiä ja on naisia jotka kääntyvät perään katsomaan ja silmäilevät hyllyjen luona, ruokapöydässä jne. :)

Ei mua sellainen häiritse, olen jopa sanonut miehelle että hei toi kundi/mimmi katsoi sua päästä varpaisiin varmaan kymmenkunta kertaa ja nyt se katsoo vielä sun perään. Johon hän aina toteaa, Jaaha. Hän ei itse tälläistä koskaan huomaa. Ei tarkkaile ihmisiä liikkuessaan, kuten minä teen.

Voihan olla, että olen pimeä enkä osaa olla huolissani, mutta en vaan koe ketään uhkaksi. :)

Jotta jos joku haluaa katsella, niin katselkoon. Lupaan olla nätisti. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe