On koko ajan nälvimistä jostain. En kuule. En keskity. En näe. Sanoo: "Sulla on näössä vikaa." Ei ollut. Kävin tutkituttamassa. Sulla on kuulossa vikaa. Sussa on vika. Mussa ei. Loikin asioista toiseen. En pysy aiheessa. Sanoo: "Parasta olisi, että olet paikoillasi ja hiljaa". Milloin puhetyylini ärsyttää. Milloin ärsyttää tavarat, jotka laitan vääriin paikkoihin. Milloin mikäkin. Kysyin, että voitko kertoa, mikä on hätänä. Ei sano mitään. Ei yhtään mitään. Vajoaa omaan maailmaansa peleihin, röökiin, alkoholiin.
Taas joku vika jossain?
Marianne_36
4
<50
Vastaukset
- suhderunoilija
Miehen tarkoitus on saada sinut tuntemaan huonoa omatuntoa ja siksi hän moittii sinua asioissa, joita ei ole tarve moittia.
Kannattaa miettiä, miksi olet hänen kanssa.
Sinä ehkä rakastat häntä, hän ei sinua. - annasenollajamene
Mä oon mies ja totean sulle ainoan oikean vastauksen: lähde menemään!
- Tiedännämä
Sillä on parantumaton syöpä eikä halua, että jäät häntä suremaan, joten jätättää itsensä.
- kyykoo
Sama neuvo kuin yllä: Lähde menemään. Rakkaus on loppu, kaikki sussa vituttaa sitä etkä dä voi sille mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746