Vuokrafirmat ja YTK kehittävät systeemiä jolla voidaan valvoa sitä, että työntekiä ei koskaan tule saamaan liitonpäivärahaa. Töitä annetaan vain kaksi päivää viikossa ja työttömyys ajat pyritään pitämään pitkinä. Vuokrafirmat myös tarkistavat itse työntekijän tiedot työkkäristä ja pyrkivät tarjoamaan työtä vain niin vähän, että se ei riitä ansiosidonnaiseen. Joten ilmoittakaa työkkäriin että teidän työ tietoja ei saa katsoa ja älkää koskaan tehkö CV:eetä. Kannattaa myös vaihtaa YTK:oo johonkin toiseen kassaan tai liittoon.
YTK ja vuokrafirmat
2
236
Vastaukset
- mämmittäjä
Aloittaja on tyypillisen tyhmä demariduunari, kukas muu nykymaailmassa mistään "liitonpäivärahoista" kirjoittaa?
Eikä niitä työpaikkoja liittoihin liittymällä tulemuille kuin ehken liittojen toimihenkilöille - EICW
Opteamilla ja Selektalla on kai jo valtiollisia toimijoita tutkimassa onko väärinkäytöksiä. Jostain syystä työntekijät eivät saa kuin alle kolmenpäivän tai alle 18 tunnin tai alle viikon hommia, jotka eivät kerrytä lakisääteistä työaikaa joka kelpaa liitoille ja kassoille. Näppärä keino pitää työreserviä. Myös YTK:oon ja TE keskuksen tiedon vaihtoa tutkitaan, suhteessa vuokrayrityksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496441
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263848Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323014- 442946
- 512796
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262136Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511898- 351750
- 291736