Kun persu kaatuu humalassa loukaten nenänsä, siihenkin on mamu syyllinen.
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2016/03/28/poliisi-tyrmaa-some-sadun-vaaksyn-joukkopahoinpitelysta---uhri-kaatui-humalapaissaan
Mamu aina syyllinen
9
<50
Vastaukset
- ps-natsinannaa-2016
"Persujen pääsiäisen jälkeiseen krapulaankin mamut ovat syyllisiä. Kuka muu muka?"
Isä Timo - mamu.aina.syyllinen
Mutta näin nämä asiat koetaan.
- ps-natsinannaa-2016
Totta, rasistit kokevat asiat juuri noin. Nuo Hitlerin opetuslapset.
- mamu_teki_jytkyn
Kun persu paskoo housuihinsa niin aamulla se kokee maahanmuuttajan tehneen koko homman.
- Hallaahonäänestäjä45
Matu ei ole aina syyllinen mutta Soini LIndström ... ovat PS-puolueen häpeä PÄÄSTÄMÄLLÄ MATUA MAAHAN
Mutta asialle ei nyt voi mitään, he sitten poistuvat takiaispuolueeseen 2019
http://mvlehti.net/?s=jari lindström
http://mvlehti.net/2016/02/01/soini-nolojen-tilanteiden-mies/ Sellasta se persuilu on. Syy on _aina_ jossain muussa, kun itsessä. Persustokin alkaa pikkuhiljaa revetä sisäisiin riitoihinsa. Kuten kävi SMP:lle.
- Hallaahonäänestäjä45
MATUJEN SISÄÄNOTTOA PERUSTELLAAN SUOMEN NÄENNÄISELLÄ RIKKAUDELLA ELI KANSANTULOLLA
NYT on muutoksen aika
Suomen rikkautta ilmeisesti ajatellen kansantuloa, JOO KANSANTULO NOUSEE KUN JOKAISELLE MATULLE KEKSITÄÄN LEIKKITYÖ ESIM. KÄSKETÄÄN PELATA MAKSULLISESTI TIETOKONETTA TAI TEHDÄ AFROKAMPAUKSIA
mutta maa menee konkurssiin jos näitä ei voida myydä kenellekään ulkomaalaiselle eikä voida
kansantulo kuvaa aktiivisuutta jne. mutta kun tavaratuotantoa ei enää ole eivät 5-kymppiset suomalaiset eikä yksikään matu saa enää PALKKATYÖTÄ joka on eri asia kuin työ, työtä löytyy risusavottaa ja vanhusten työntämistä pihalla mutta
jos se maksetaan palkalla niin rahat on lainattava ja koska ei ole mitään myytävää lainat voidaan maksaa vain VEROJEN KOROTUKSILLA JA SOSSUN ALASAJOLLA
ja se tapahtuu nyt
KIINTEISTÖVEROJA NOSTETAAN ENERGIAVEROJA NOSTETAAN ALV-VEROA NOSTETAAN ainoa jonka matu maksaa sossuavustuksestaan kun ei tee työtä
ja sairasvakuutuskorvauksia lasketaan lapsilisät poistetaan vanhukset jätetään heitteille jne.
matut majoitetaan slummialueille suurimpiin kaupunkeihin joihin ei voi valkoinen mennä päivälläkään jne.
kyllä tästä selvitään MUTTA JOKAISEN EX-PERUSSUOMALAISEN KANNATTA PITÄÄ HUOLTA OMISTA FINANSEISTAAN, NYT ON KIINTEISTÖSIJOITUSTEN AIKA KUN PÖRSSI VALUU ALAS JA KOROT OVAT NOLLAN PINNASSA jne- Timokkio
Menisit töihin. Vitun loinen.
- ÅÅÅÅÅÅÅSS
Pakkoruotsikin mamujen syytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437