Hei, muutan pieneen asuntoon Pelkosenniemelle huhtikuun alussa ja tarvitsisin muutamia huonekaluja. Hyllyä, kappia, pöytää, tuolia yms. Isoin tarve olisi isohkolle tukevalle pöydälle tyyliin 100x200cm sekä parille tuolille. Toki kaikkea saa tarjota. Pyykinpesukonekkaan ei olisi pahitteeksi...
Hyllyt voin myös tehdä itse jos sinulla on ylimääräistä höylättyä lautaa.
Voin noutaa muutamina iltoina 1.4-15.4. tai sen jälkeen milloin vaan.
Huonekaluja vailla.
4
334
Vastaukset
- pöytä
Moi.Työpaja Sykkeessä on kirppari.Sieltä saatat jotain tavaraa löytää.Tervetuloa Pelkosenniemeen!
- huonekalukauppias
Huonekaluja löytyy, pöytiä ja muutakin! Käväse paloasemalla kun tuut!
- TimoAn
Kunhan muuttohässäkät on ohi tulen käväisemään!
- TimoAn
Aika taas vierähti toisaalla, mutta nyt pitäisi hankkia tarvittavat kalusteet.
-Pöytä ja mahdolliseti tuolit mukaan. Ajattelin sellaista pirttipöytähenkistä kokoonpanoa, mutta voi olla jotain muutakin. Pöytä saisi olla kohtalaisen tukeva tai sitten muutettavissa tukevaksi.
-Kattovalaisimet tai jalkavalaisin. Katossa 2 x sokeripala ja 1 x "töpseli"
-Imuri tai rikkalapio/harja. Mieluiten imuri.
-Kokoontaitettava vaatteiden kuivausteline.
-Jokunen tummahko matto. (Koira on musta niin ei näy karvat heti)
-Sekalainen valikoima keittiön perus välineistöä. Kippoa, kuppia, lautasta ja eterimia.
-Patja minulla on (90), mutta jokin ratkaisu pitänee keksiä lattialta ylemmäksi. Sopiva tila on tasan 200cm pitkä joten suurinosa sängynrungoista on liian pitkiä. Runkopatja tai sitten materiaalia jos rakentaisin itse tason patjalle.
-Arkkupakastin (ei tämän hetken juttu, mutta kiinnostaisi silti)
...
Nämä tuli nyt mieleen. Jos nurkissa lojuu ylimääräisenä niin haen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051888- 2381661
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos601066Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62970En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k61910Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37827Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63818The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805