Kävinpä pitkästä aikaa Lentopalloliiton sivuilla. Voi hyvänen aika. Jutut on jopa VIIDEN VUODEN TAKAA. Aluesivuilla oli joitakin alueita, joissa jutut oli tätä päivää (etelä-pohjanmaa, varsinaissuomi esim.) ja joitakin joissa asiat oli erittäin surkealla tasolla (pohjoinen !). Naisten 19v maajoukkue pelaa EM- turnausta. Tietääköhän lentopalloliitto tästä !!!!!!!!!
Olen vahvasti sitä mieltä, että se Säilynoja pitää heti siirtää eri hommiin ja joku lajia ymmärtävä tilalle.
Lentopalloliitto
Auringonlasku16
2
424
Vastaukset 2
- volleypallo
Noi sivut on pieninmpiä ongelmia liiton toiminnassa...
- exhakkuri
Olen aivan samaa mieltä! Sivut aivan peestä! Verratkaa muiden lajien sivuihin esim. Jääkiekko, niitä edes päivitetään jatkuvasti?? HUOM Suomi oli lentopallon nosteessa, joku vuosi sitten, mutta sitä ei osattu käyttää mitenkään hyväksi!! Minkälaisia helkkarin aaseja siellä liitossa on??!! Muissa liitoissa olisi tullut jo monelle kenkää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???412065Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7051394- 1051132
- 126986
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk87925- 66805
- 33684
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku15642Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76563- 78511