Kävinpä pitkästä aikaa Lentopalloliiton sivuilla. Voi hyvänen aika. Jutut on jopa VIIDEN VUODEN TAKAA. Aluesivuilla oli joitakin alueita, joissa jutut oli tätä päivää (etelä-pohjanmaa, varsinaissuomi esim.) ja joitakin joissa asiat oli erittäin surkealla tasolla (pohjoinen !). Naisten 19v maajoukkue pelaa EM- turnausta. Tietääköhän lentopalloliitto tästä !!!!!!!!!
Olen vahvasti sitä mieltä, että se Säilynoja pitää heti siirtää eri hommiin ja joku lajia ymmärtävä tilalle.
Lentopalloliitto
Auringonlasku16
2
331
Vastaukset
- volleypallo
Noi sivut on pieninmpiä ongelmia liiton toiminnassa...
- exhakkuri
Olen aivan samaa mieltä! Sivut aivan peestä! Verratkaa muiden lajien sivuihin esim. Jääkiekko, niitä edes päivitetään jatkuvasti?? HUOM Suomi oli lentopallon nosteessa, joku vuosi sitten, mutta sitä ei osattu käyttää mitenkään hyväksi!! Minkälaisia helkkarin aaseja siellä liitossa on??!! Muissa liitoissa olisi tullut jo monelle kenkää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385