TÄMÄ ON JYTKY! (krapulapaskapieru)

expersut

Ensi vaaleissa tulee sitten todellinen "jytky"......

11

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alamäkiylämäkiala

      Juu: Vasemmistoliitto menee ohi, joten se siitä löysäjytkystä.

      • pepep

        Sitä odotellessa...


    • griipnees

      Nyt vain täytyy jo ryhtyä miettimään vaalivalheita valmiiksi.

      Enää ei voi uhota että rajat kiinni.

      Eikö voi messuta toreilla että Kreikkaa ei tueta, sinne ei lähetä meidän rahoja.

      Vaikeus on vain keksiä vaalivalheet joilla taasen kansaa kusettaa. Se tulee olemaan vaikeaa jopa letkautusmestari Soinille.

      • PETYIN

        Niin! KATTEETTOMIEN LUPAUKSIEN AIKA ON OHI! Lunastakoon tällainen populistipuolue teoillaan sen mitä ÄÄNESTÄJILLE LUPASIVAT! LINDSTRÖM VAIHTOON ENSIMMÄISENÄ.


      • Toivon.kipinä

        Ehkä kannattaisi uhota taas jotain alle 1000€/kk toimeentulevista, joilta ei missään tapauksessa saa leikata..


    • soiniryhdistäydy

      TÄMÄ on peräkatku!!!!

    • tappiota.tulee

      Persut hävisivät jo viime vaaleissa 2015. Tulivat alas 19% (2011) -> 17% (2015)

      2019 eduskuntavaaleissa tulee sitten kunnon romahdus.

      PS kun hallituksessa toiminut täysin päinvastoin mitä uhosi.

      Nyt hallituksessa tukevat eliittiä, äänestävät kyllä eurooppalaisille tukipaketeille ja kyykyttävä tavallista suomalaista.

    • nuhjutnuhjut

      Jos petosSuomalaisilla on ensi vaalien jälkeen enää puoluetoimistoa niin siellä huudetaan sillä pienellä jäljelle jääneellä luuseri porukalla nuhjut nuhjut nuhjut nuhjut nuhjut hohohohohohohooooooooo

    • peräreikäin.pSS

      Vain persut pitävät voittojytkynä sitä, että heidän kannatuksensa on pudonnut vaaleista puolella. Outoa sakkia?

      • Soenin.Timppa

        Yli 500 000 äänestäjää ei voi olla väärässä. Hävinneitä ketuttaa.

        Hillotolppa kainalossa ja Audin penkki perseen alla. Peru ei muuten myy persettä. Unelmaduuni.

        Nakkimuki.

        Jytky.


    • kempeleenherra

      Nyt tulee laittaa tosiaan mietintämyssy päähän miten jatkossa kusettaa noita 500 000 äänestäjää.

      Mitkä vaalivalheet purevat nyt kun rajat kiinni, loppu Kreikan tukemiselle ja oman maan köyhien auttaminen on jo nähty mitä se on.

      Ehkä syytä ryhtyä kalastelemaan ääni maahanmuuttotaustaisilta. Heitä voisi ehkä onnistua kusettamaan kun heille lupaisi kuun taivaalta kun meitä äänestätte.

      Voi olla että ensi vaaleissa nahkapäät eivät enää tule kusetetuiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe