Kokematon yli 30 vuotias ei saa enää naista

eimullamuuta

Eikä perhettä. Täytyy ihan hillittömästi olla rahaa että saisi jonkun naisen kiinnostumaan, muuten peli on pelattu. Oletteko haaveilleet perheestä ja parisuhteesta yli 30 vuotiaana?

7

354

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expuliukko

oon kokematon ja 38v... Haaveilen perheestä tietenkin.
      Ei sitä kokemattomuutta ole pakko mainostaa ja onko sekään mikään meriitti panna kaikkea liikkuvaa ja harrastaa irtosuhteita milloin kenenkin kanssa.

Tilaisuuksia on joskus ollut halutessani päästä sänkyyn, mut ei kiinnosta varatut tai mikään pubiruusu, joka jokaviikonloppu eriukon kanssa vehtaa.

Ei ole hillittömästi rahaakaan. Ulkonäön puolesta sentään nyt kelpaisin. Toisin oli 10v sitten lihavana epäsiistinä juoppona. Nyt olen raitis kuntoileva mies.

• kokenutmies--

Jääpähän meillle panomiehille enemmän naisia kun ätmit ei saa naista.

• asenneongelma

Jos 30v täysin kokematon mies ei saa naista niin siihen on samat syyt kuin 10 vuotta sitten, ei se, että on 30 vuotta ja kokematon.

• ei se kokemattomuus ole mikään este....tai no on, mutta vain päänsisäinen sellainen.

• siitosori-

Kokemattomuus johtuu vain rumuudesta

• parisuhteessa-

Kokemaattomuus johtuu sosiaalisten taitojen puutteesta ja niitä taitoja ei voi opetella ellei ole hyvännäköinen

• Tuo ei pidä paikkaansa! Sosiaaliset taidot ei riipu ulkonäöstä tai muustakaan. Tosin monesti sosiaalisesti lahjakas ei niin hyvännäköinen päätyy aina naisten kaveriksi... Olen mgtow:n kanssa samaa mieltä oma pää on se este. Kun ajattelee olen kokematon ei kunnon juttuja saa alulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe