Kysymys miehille

lauraah89

Olen nuori nainen, jolla on käsissä selkeästi erottuvia, vanhoja viiltelyarpia. Ovat siis murrosikäisenä tehtyjä, jo vuosia sitten parantuneita. Olen harkinnut arpien peittämistä isolla tatuoinnilla, ja kysynkin nyt miehiltä:

Kumpi seuraavista miellyttäisi silmää enemmän?
a) nainen jolla on suuri tatuointi käsivarressa
b) nainen jolla ei ole tatuointeja, mutta selvästi erottuvia arpia

16

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies0122

Ei kunnon mies tatuointia tai arpia säikähdä. sitten on taas semmoisia hiirulaisia jotka säikähtää kärpäsen paskaakin.

• ipeipe

On jokin kiva tatuointi parempi kuin tahallaan tehdyt arvet.

• adasda

Nainen on aina parempi tatuoinnilla kuin ilman.

• tärvelemätön

Kyllä puhdas nainen on pop ja nam

• puhdaskakka

Ei niitä oo enää missään :(

• Heräsinajattelemaantätä
    • ÄläMeneRetkuun

Täällä on turhaa esittää tuollaisia kysymyksiä.
      Niihin vastaa tatuoijat ja kehottavat tietysti ottamaan tatuointeja sen vuoksi, että he rikasuisivat.
      Normaalin ihmisen mielestä tatuoinnit ovat kuvottavia ja TÄYSIN TURHIA.

Arpi ei haittaa ketään, koska sehän on ihan luonnollinen.

• menepois

Luonnollista viillellä itseään? No se on sinun mielipiteesi.

• AikyisenNäkemys

Vanhat viiltelyarvet ovat vain menneisyyttä, edesmennyttä ahdistusta.
      Tatuointi nykyistä tyhmyyttä.

Anna itsellesi anteeksi.

• lapsikintietää

Aikuisen järjellä tiedät, että tuo voi mennä myös toisinpäin.

• arpikinttu

Minulla on jalassa kaksi isoa leikkausarpea enkä aio piilottaa niitä tatskan alle. Ne on muistoja elämästä...

• mielipito

Arpia tulee eri syistä kuten myös tatuointeja otetaan eri syistä. kuka haluaa muistella viiltelyarpia? varsinkaan selittää ihmisille niistä?

Jos aloittaja itse on tykännyt tatuoinneista pitkään, niin siinä tapauksessa harkitse/suunnittele vielä muutama vuosi ja ota sitten. jos otat tatuoinnin miesten takia niin unohda tatuoinnit.

• Aikaparantaa

Tatuoinnit tulee näkymään selvemmin kuin arpesi, joten kannattaa miettiä tarkoin kumpi on pahempi vaihtoehto. Itse en ottaisi tatuointeja arpien päälle, vaan antaisin ajan kulua.

• fkgjg

Siitä saa kyllä sen kuvan, että haluat piilotella asioita, jos menet ottamaan tatuoinnin peittääksesi arvet. Itseäni moiset arvet eivät haittaisi ollenkaan, koska sait ne silloin kun olit todella nuori. Tatuoinnit ovat jotenkin äijämäisiä muutenkin, eikä tatuoitu nainen pahemmin ainakaan minua sytytä.

• Mies577

Olisi kannattanut kirjoittaa vielä miltä ikäryhmältä haluat mielipiteitä, koska täälä me 50papat ajan kuluksemme käymme varoittelemassa nuorisoa. Minua ei henkilökohtaisesti haittaa tatuointi eikä arvetkaan.

• Aikaparantaa

Kun kyseessä on nuori nainen, niin varmaan nuorten miesten mielipiteet merkitsevät eniten. Vanhoilla voi olla rima paljon alempana. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      642
      8616
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      3327
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      452
      2357
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      129
      1383
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1375
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1295
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1231
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1147
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      959
    Aihe