Olen nuori nainen, jolla on käsissä selkeästi erottuvia, vanhoja viiltelyarpia. Ovat siis murrosikäisenä tehtyjä, jo vuosia sitten parantuneita. Olen harkinnut arpien peittämistä isolla tatuoinnilla, ja kysynkin nyt miehiltä:
Kumpi seuraavista miellyttäisi silmää enemmän?
a) nainen jolla on suuri tatuointi käsivarressa
b) nainen jolla ei ole tatuointeja, mutta selvästi erottuvia arpia
Kysymys miehille
16
317
Vastaukset
- mies0122
Ei kunnon mies tatuointia tai arpia säikähdä. sitten on taas semmoisia hiirulaisia jotka säikähtää kärpäsen paskaakin.
- ipeipe
On jokin kiva tatuointi parempi kuin tahallaan tehdyt arvet.
- adasda
Nainen on aina parempi tatuoinnilla kuin ilman.
- tärvelemätön
Kyllä puhdas nainen on pop ja nam
- puhdaskakka
Ei niitä oo enää missään :(
- Heräsinajattelemaantätä
Kansanäänestys. Asia on tärkeä.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1986
Hyvää kevättä takatalven keskelle. - ÄläMeneRetkuun
Täällä on turhaa esittää tuollaisia kysymyksiä.
Niihin vastaa tatuoijat ja kehottavat tietysti ottamaan tatuointeja sen vuoksi, että he rikasuisivat.
Normaalin ihmisen mielestä tatuoinnit ovat kuvottavia ja TÄYSIN TURHIA.
Arpi ei haittaa ketään, koska sehän on ihan luonnollinen.- menepois
Luonnollista viillellä itseään? No se on sinun mielipiteesi.
- AikyisenNäkemys
Vanhat viiltelyarvet ovat vain menneisyyttä, edesmennyttä ahdistusta.
Tatuointi nykyistä tyhmyyttä.
Anna itsellesi anteeksi.- lapsikintietää
Aikuisen järjellä tiedät, että tuo voi mennä myös toisinpäin.
- arpikinttu
Minulla on jalassa kaksi isoa leikkausarpea enkä aio piilottaa niitä tatskan alle. Ne on muistoja elämästä...
- mielipito
Arpia tulee eri syistä kuten myös tatuointeja otetaan eri syistä. kuka haluaa muistella viiltelyarpia? varsinkaan selittää ihmisille niistä?
Jos aloittaja itse on tykännyt tatuoinneista pitkään, niin siinä tapauksessa harkitse/suunnittele vielä muutama vuosi ja ota sitten. jos otat tatuoinnin miesten takia niin unohda tatuoinnit. - Aikaparantaa
Tatuoinnit tulee näkymään selvemmin kuin arpesi, joten kannattaa miettiä tarkoin kumpi on pahempi vaihtoehto. Itse en ottaisi tatuointeja arpien päälle, vaan antaisin ajan kulua.
- fkgjg
Siitä saa kyllä sen kuvan, että haluat piilotella asioita, jos menet ottamaan tatuoinnin peittääksesi arvet. Itseäni moiset arvet eivät haittaisi ollenkaan, koska sait ne silloin kun olit todella nuori. Tatuoinnit ovat jotenkin äijämäisiä muutenkin, eikä tatuoitu nainen pahemmin ainakaan minua sytytä.
- Mies577
Olisi kannattanut kirjoittaa vielä miltä ikäryhmältä haluat mielipiteitä, koska täälä me 50papat ajan kuluksemme käymme varoittelemassa nuorisoa. Minua ei henkilökohtaisesti haittaa tatuointi eikä arvetkaan.
- Aikaparantaa
Kun kyseessä on nuori nainen, niin varmaan nuorten miesten mielipiteet merkitsevät eniten. Vanhoilla voi olla rima paljon alempana. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959