Kysymys miehille

lauraah89

Olen nuori nainen, jolla on käsissä selkeästi erottuvia, vanhoja viiltelyarpia. Ovat siis murrosikäisenä tehtyjä, jo vuosia sitten parantuneita. Olen harkinnut arpien peittämistä isolla tatuoinnilla, ja kysynkin nyt miehiltä:

Kumpi seuraavista miellyttäisi silmää enemmän?
a) nainen jolla on suuri tatuointi käsivarressa
b) nainen jolla ei ole tatuointeja, mutta selvästi erottuvia arpia

16

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies0122

      Ei kunnon mies tatuointia tai arpia säikähdä. sitten on taas semmoisia hiirulaisia jotka säikähtää kärpäsen paskaakin.

    • ipeipe

      On jokin kiva tatuointi parempi kuin tahallaan tehdyt arvet.

    • adasda

      Nainen on aina parempi tatuoinnilla kuin ilman.

    • tärvelemätön

      Kyllä puhdas nainen on pop ja nam

      • puhdaskakka

        Ei niitä oo enää missään :(


    • Heräsinajattelemaantätä
    • ÄläMeneRetkuun

      Täällä on turhaa esittää tuollaisia kysymyksiä.
      Niihin vastaa tatuoijat ja kehottavat tietysti ottamaan tatuointeja sen vuoksi, että he rikasuisivat.
      Normaalin ihmisen mielestä tatuoinnit ovat kuvottavia ja TÄYSIN TURHIA.

      Arpi ei haittaa ketään, koska sehän on ihan luonnollinen.

      • menepois

        Luonnollista viillellä itseään? No se on sinun mielipiteesi.


    • AikyisenNäkemys

      Vanhat viiltelyarvet ovat vain menneisyyttä, edesmennyttä ahdistusta.
      Tatuointi nykyistä tyhmyyttä.

      Anna itsellesi anteeksi.

      • lapsikintietää

        Aikuisen järjellä tiedät, että tuo voi mennä myös toisinpäin.


    • arpikinttu

      Minulla on jalassa kaksi isoa leikkausarpea enkä aio piilottaa niitä tatskan alle. Ne on muistoja elämästä...

    • mielipito

      Arpia tulee eri syistä kuten myös tatuointeja otetaan eri syistä. kuka haluaa muistella viiltelyarpia? varsinkaan selittää ihmisille niistä?

      Jos aloittaja itse on tykännyt tatuoinneista pitkään, niin siinä tapauksessa harkitse/suunnittele vielä muutama vuosi ja ota sitten. jos otat tatuoinnin miesten takia niin unohda tatuoinnit.

    • Aikaparantaa

      Tatuoinnit tulee näkymään selvemmin kuin arpesi, joten kannattaa miettiä tarkoin kumpi on pahempi vaihtoehto. Itse en ottaisi tatuointeja arpien päälle, vaan antaisin ajan kulua.

    • fkgjg

      Siitä saa kyllä sen kuvan, että haluat piilotella asioita, jos menet ottamaan tatuoinnin peittääksesi arvet. Itseäni moiset arvet eivät haittaisi ollenkaan, koska sait ne silloin kun olit todella nuori. Tatuoinnit ovat jotenkin äijämäisiä muutenkin, eikä tatuoitu nainen pahemmin ainakaan minua sytytä.

    • Mies577

      Olisi kannattanut kirjoittaa vielä miltä ikäryhmältä haluat mielipiteitä, koska täälä me 50papat ajan kuluksemme käymme varoittelemassa nuorisoa. Minua ei henkilökohtaisesti haittaa tatuointi eikä arvetkaan.

      • Aikaparantaa

        Kun kyseessä on nuori nainen, niin varmaan nuorten miesten mielipiteet merkitsevät eniten. Vanhoilla voi olla rima paljon alempana. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3539
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      215
      2977
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2564
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2082
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1857
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1666
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1370
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1326
    Aihe