Olen 27v ruma HC ATM ja haluaisin vihdoinkin päästä osalliseksi pillunsaannista. Mikä avuksi tässä vaikeassa tilanteessa?
nim. "löydänkö sinut näin"
Haluan päästä osalliseksi pillunsaannista
22
332
Vastaukset
Sama juttu, pillua pitäis saada ja äkkiä. Pitää alkaa maksamaan kun ei ilmaiseksi saa mutta voi olla ettei maksullinen nainen anna edes rahalla näin rumalle.
- onnenlahjat
Voi voi ja minä en ole ruma, mutta ei vaan löydy hyvää mulkkua...
- EriTarpeet
En tiedä. En ole komea ja ujokin olen. Melko lyhyt ja paska ammatti. Voisitte aloittaa kuuntelemalla toista olematta silti nöyrä. Ehkä ehdottamalla yhteisiä juttuja ilman innokkuutta.
Eikä minulla ole ketään. Ei pillusta ole ollut pulaa, etsin elämänkumppania. Antakaa siihen neuvoja. Ammatinvaihto ei ole vastaus, teen sen heti jos pystyn.- kysyn.vain
Mikä ammatti? Miten olet huomannut ammatin vaikuttavan naisten kanssa?
- kaisanoasaa
Kyllä pillua pitää saada kun siihen on totuttu.
- 1517
Seksikaupoista saa ostaa ihan oman pillun itselleen. Jos ei uskalla kauppaan mennä, saa niitä netistäkin tilattua ihan postilaatikkoon kannettuna.
- eimullamuuta
rumatkin saa pillua, uskokaa pois. Minä en ole mikää komea mutta saan pillua
- 14plus5
1. maksatko pillusta?
2. saatko pillua vain rumilta pullukoilta? - eimullamuuta
En maksa ja saan pillua nätiltä naiselta.
- Tunturisupi
Neuvoisin sua näin vanhempana Lappalaisena, sinun pitämä ottaa vanha karvalakki, ja ei mikkään anttilan tetty, vaan mielummin aitoa supikoiraa tahi vastaavaa, ja sitten kipaset lähi siwaan ja tarkistat että on pirkkatuote ja kotimainen, tarkistanet se joutsenmerkistä, ja nyt käy mielenkiintoisaksi, otat käten lämpösen amerikanläskin ja tunget sen siihen karvahattuun ja sitten keskustelet mukavia ja alat nylkyttää, ja tätä jatketaan niin kauan ko poissa on kipu ja vaiva.
- himorunkkari
Saatana tätä minä kokeilen heti huomenna niin pääsen poikuudestani minäkin. Ei tarvitse keskustella.
- kokenutmies--
Helpoiten saa pilluu kun maksaa siitä sitä stten itseluottamus kasvaa kun on ollut naisen kanssa seksiä harrastamassa ja voi sitten lähestyä naisia ilman jännittämistä.
- näinsemenee
Toi on muuten helv hyvä neuvo ja ihmettelen miksei tästä asiasta puhuta enemmän tällä palstalla, ihan kuin maksulliselle naiselle meno olisi joku häpeä. Saattaa se sitä ollakin, mutta se antaa myös sitä paljon kaivattua itseluottamusta alkuvaiheessa josta sitten on helpompi siirtyä sellaiseen pillunsaantiin jossa käteinen ei vaihda omistajaa.
- Jaska4
Ei hyvää päivää!! Maksetaan sinulle porukalla huora.
- N38
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mitä tarkoittaa HC ja ATM? Olen ollut poissa actioneista muutaman vuoden ja näitä uusia juttuja tulee koko ajan..
- TasoluokituksetKunniaan
ATM = Alemman Tason Mies (saa joskus harvoin pillua rumilta ja/tai pullukoilta)
HC ATM = HardCore Alemman Tason Mies (ei käytännössä koskaan saa pillua tai jos saa niin se on joku yksittäinen saanti rumalta tonnikeijulta joka ei nosta tasoa ATMiksi)
Näiden yläpuolella on sitten KTM (KeskiTasonMies) ja YTM (YlemmänTasonMies). Tarvittaessa pääluokkia voidaan tarkentaa esim. YKTM = YlempiKeskiTasonMies
Tasoluokan ratkaisee pillunsaantien määrä ja erityisesti laatu. YTMksi ei voi nousta vaikka saisikin paljon pillua jos pillunsaannit ovat rumilta ja lihavilta naisilta.
ja näin =) - astuute
TasoluokituksetKunniaan kirjoitti:
ATM = Alemman Tason Mies (saa joskus harvoin pillua rumilta ja/tai pullukoilta)
HC ATM = HardCore Alemman Tason Mies (ei käytännössä koskaan saa pillua tai jos saa niin se on joku yksittäinen saanti rumalta tonnikeijulta joka ei nosta tasoa ATMiksi)
Näiden yläpuolella on sitten KTM (KeskiTasonMies) ja YTM (YlemmänTasonMies). Tarvittaessa pääluokkia voidaan tarkentaa esim. YKTM = YlempiKeskiTasonMies
Tasoluokan ratkaisee pillunsaantien määrä ja erityisesti laatu. YTMksi ei voi nousta vaikka saisikin paljon pillua jos pillunsaannit ovat rumilta ja lihavilta naisilta.
ja näin =)eikö miehet muuta ajattele naisessa kuin alapäätä? ei ihme jos olette puutteessa
astuute kirjoitti:
eikö miehet muuta ajattele naisessa kuin alapäätä? ei ihme jos olette puutteessa
Tietyt ketjut antavat sellaisen käsityksen monesti, uskoisin, että löytyy paljon miehiä, jotka eivät ajattele vain alapäätä ja/tai alapäällään. Ihan niin kuin naisissakin on laidasta laitaan erillaisia yksilöitä.
- aikuinenmies-
Monet pistää rahaa kaiken maailman turhuuksiin mutta eivät maksulliseen naiseen vaikka saisivat siitä itseluottamusta ja rohkeutta lähestyä naisia.
- käykökateeks
mä saatan saada pillua tänään 50kg XXXL-mimmiltä, käykö kateeks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627