Otanko eron vai mitä teen?

AatosKristian

Iltaa!

Olen alkanut pohtimaan, onko vaimoni enään kiinnostunut minusta, vai onko kipinä sammunut.

Suhteemme alussa minä maksoin
hänen opintonsa ja vuokransa, sillä asuimme vielä erillään ja hän sanoi ettei omaa tarpeeksi rahaa niihin.
Pian hän alkoi pyytelemään rahaa mitä mihinkin tarkoitukseen.
Vaatteisiin, meikkeihin, kampaajakäynteihin, ruokaan ja minä ne taas maksoin, sillä ajattelin hänen olevan rahapulassa.

Muutettuamme yhteen, minun luokseni kaikki meni hyvin kunnes, hän alkoi eräänä päivänä vaatimaan, että rahtaan isoäitini perintöesineet kirpputorille ja ostan uudet, modernimmat tilalle.
En siihen suostunut, jolloin hän suuttui ja häipyi asunnosta.
Kaduin tekoani myöhemmin ja yritin soittaa hänelle, mutta hän ei vastannut.

Tuosta on siis jo viisi vuotta.

Hän on aina ollut minun seurassani todella kylmä ja kun olen yrittänyt esimerkiksi halata häntä, olen saanut vain ilkeän töykäisyn siitä, kuinka lääpin.
Olen sitäkin pyydellyt usein anteeksi ja yrittänyt muuttaa itseäni erillaisemmaksi.

Meillä on kaksi pientä tytärtä, jotka on hankittu kummankin hyväksyttyä ajatuksen lapsista.
Olen joutunut jättämään työpaikkani, jossa viihdyin ja joka on ollut jo lapsesta saakka unelmani heidän vuokseen, sillä vaimoni on usein aamuvarhaisesta yön pikkutunneille saakka ulkona.
Teen ruoan, siivoan, pyykkään sun muut kotityöt, sekä hoidan lapsia.
Samalla pitäisi yrittää saada rahaa taloon etätöillä, kun sitä katoilee vaimoni reissuilta yhteiseltä tililtämme hurjaan tahtiin.

Erään riidamme yhteydessä, joka johtui siitä, että hän oli tullut humassa kotiin vaikka sanoi käyvänsä vain kaupassa,
hän huudahti minulle, että on pettänyt minua usean kumppanin kanssa ja olen pelkkä nolla heidän rinnallaan.
Hän kertoi myös samalla, etteivät lapset merkitse hänelle mitään.
He kuulivat kaiken.

Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan, mutta saan vastaukseksi epämääräistä itkua siitä, kuinka hylkään hänet ja vien lapset hänen viereltään.
Tai sitten raivoamista siitä, että olen luulotautinen sika joka ei tee mitään hänen hyväkseen.

Vaikka yritän olla kuin mies, olen usein havahtunut siihen, että itken iltaisin tätä asiaa miettiessä.

Kerran aivan oudon käytöksen alkuaikoina, kun hän oli taas jossain reissuillaan, yritin soittaa.
Minulle vastasi toisen miehen ääni, joka kertoi vaimoni olevan kiireisenä ja kielsi enää soittelemasta hänelle tänään.

Välillä, kun hän on pyytänyt minua hakemaan jotain laukustaan, tavaraa etsiessä käteen on sattunut käytetty kondomi.

Olen niistäkin yrittänyt kysellä, jolloin hän vain lähtee paikalta.

Eroanko vai olenko oikeasti luulotautinen?
Auttakaa, pyydän!

16

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AatosKristian

      Juu tosiaan, osa sanoista saattaa kuulostaa kieliopillisesti hieman oudoille murteeni vuoksi.

      • Ensikerrallaparempi

        Olit muuten läänin huonoin provo. Sori. Tähän astisista ehdottomasti huonoin. Muka käytetyt kortsut vielä käsilaukussa..........hahahahah........just.


    • Miten olet voinut olla noin lapanen?!? Sinä tunnet hänet parhaiten, joten tiedät tavan kertoa tai näyttää hänelle, miten keskenkasvuinen ja itsekäs hän on. Puhu ja pakota hänet myös keskustelemaan. Jos se ei onnistu kaksin, niin hakekaa ulkopuolista terapia-apua. Jotenkin tuli kuitenkin sellainen olo ettei taida enää mikään auttaa. Joten valmistaudu eroon. Sinulle ja lapsille on olemassa parempaa. Älä anna lasten kärsiä teidän parisuhdehelvetistä!

      • AatosKristian

        Olen yrittänyt suojella lapsia tältä ja puhua hänen kanssaan silloin, kun he ovat olleet esimerkiksi minun vanhemmillani käymässä, lähellä kun asuvat.

        Keskustelin hetki sitten hänen kanssaan ja kerroin, että nyt tuli mitta täyteen.
        Hän alkoi syytellä, että petän häntä naisen kanssa, jonka kuvasta tykkäsin facebookissa.
        (Nainen on serkkuni ja selitin asian vaimolleni)

        Kiitoksia vastauksesta!
        Alan olla jo niin puhki tämän asian kanssa, että tosissani harkitsen eroa.


    • AatosKristian

      Juttelimme pitkään viimeyönä, tulimme siihen tulokseen, että ei tämä tästä enään paremmaksi mene ja ero olisi paras vaihtoehto.

      Vaimoni häipyi tänä aamuna.
      Oli pakannut kamansa ja jättänyt lapun pöydälle, jossa kertoi katuvansa typerää käytöstään ja haluaa, että lapset saavat paremman elämän minun luonani.

      • 1123345567

        No niin.
        Jaksamista sulle ja lapsille :)


      • Olen pahoillani sinun vuoksesi,miten ihmeessä olet tuollaista katsonut.
        yritä jaksaa.


      • Hei AatosKristian

        Melkein viikko sinun viimeisestä kommentistasi, jolloin vaimosi oli lähtenyt. Mitähän sinulle kuuluu, kuinkahan jaksat. Huolehdi itsestäsi, vain siten jaksat huolehtia tyttäristäsi. Pyydä ja hae apua arjen pyörittämiseen ja siihen, että saat joskus vapaahetkiä itsellesi. Luota siihen, että tulee toisenlainen vaihe, sellainen jossa voit taas iloita ja viihtyä arjessa. Nyt lienee aika raskasta vaikka parisuhteen kiusat loppuivatkin. Valo voittaa.

        Tsemppiä ja voimia,
        Pirkko-pappi


      • Miehisty-Saatanan-nahjus

        Vetäisin itseni jojoon jos olisin tuollainen nössö.. Ap on käytännössä NAINEN..


    • okkkkkk

      .....

    • jokuvain3

      Onneksi sait pitää lapset, monesti käy toisin, vaikka mies olisi täysin hoitanut kodin ja lapset. Saat varmasti paremman naisen tilalle, eihän tuossa ollut mitään vastavuoroisuutta. Kaikkeen sitä ihminen suostuukin...

    • oppeliini1

      Lottovoitto sinulla! olet saanut pitää lapsesi. Varmista ettei nainen pääse livistämään velvollisuuksiaan vaan JOKA KUUKAUSI laitta tilillesi valitsemasi rahasumman maksaaksesi lapsista koituvia menoja! Vaikka se pistäisi minkätahaansalaisen SHOWN pystyyn, se on velvollinen ainakin taloudellisesti maksamaan lasten kuluista kunnes lapset ovat täysiikäisiä.

      Ole onnellinen kun pävsit mokomasta manipuloijasta eroon! äläkä pävstä sitä sotkemaan elämäänne lastenne kanssa enää koskaan.
      Vain laske se menemään täydellisesti eroon teistä.

      • lakionlaki

        Mamuko siellä kirjoittelee hoono soomi?? Ehkä kannattaisi muuttaa takaisin sinne missä naisilla ei ole oikeuksia, jos noin kirpaisee.


      • Oppeliini1

        Hoono soomi tai ei, ap.n nainen on kohdellut hoonosti perhettään. Toooollaista epävarmuutta ei kenenkään lapsen soisi kokevan omalta äidiltään. TAI isältään.


    • treyertur

      Hyvää iltaa sinnekin!

    • Saatanan_saatana

      OTA SUIHIN MIEHELTÄ.. W'TUN ÄMMÄ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3060
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3026
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe