Otanko eron vai mitä teen?

AatosKristian

Iltaa!

Olen alkanut pohtimaan, onko vaimoni enään kiinnostunut minusta, vai onko kipinä sammunut.

Suhteemme alussa minä maksoin
hänen opintonsa ja vuokransa, sillä asuimme vielä erillään ja hän sanoi ettei omaa tarpeeksi rahaa niihin.
Pian hän alkoi pyytelemään rahaa mitä mihinkin tarkoitukseen.
Vaatteisiin, meikkeihin, kampaajakäynteihin, ruokaan ja minä ne taas maksoin, sillä ajattelin hänen olevan rahapulassa.

Muutettuamme yhteen, minun luokseni kaikki meni hyvin kunnes, hän alkoi eräänä päivänä vaatimaan, että rahtaan isoäitini perintöesineet kirpputorille ja ostan uudet, modernimmat tilalle.
En siihen suostunut, jolloin hän suuttui ja häipyi asunnosta.
Kaduin tekoani myöhemmin ja yritin soittaa hänelle, mutta hän ei vastannut.

Tuosta on siis jo viisi vuotta.

Hän on aina ollut minun seurassani todella kylmä ja kun olen yrittänyt esimerkiksi halata häntä, olen saanut vain ilkeän töykäisyn siitä, kuinka lääpin.
Olen sitäkin pyydellyt usein anteeksi ja yrittänyt muuttaa itseäni erillaisemmaksi.

Meillä on kaksi pientä tytärtä, jotka on hankittu kummankin hyväksyttyä ajatuksen lapsista.
Olen joutunut jättämään työpaikkani, jossa viihdyin ja joka on ollut jo lapsesta saakka unelmani heidän vuokseen, sillä vaimoni on usein aamuvarhaisesta yön pikkutunneille saakka ulkona.
Teen ruoan, siivoan, pyykkään sun muut kotityöt, sekä hoidan lapsia.
Samalla pitäisi yrittää saada rahaa taloon etätöillä, kun sitä katoilee vaimoni reissuilta yhteiseltä tililtämme hurjaan tahtiin.

Erään riidamme yhteydessä, joka johtui siitä, että hän oli tullut humassa kotiin vaikka sanoi käyvänsä vain kaupassa,
hän huudahti minulle, että on pettänyt minua usean kumppanin kanssa ja olen pelkkä nolla heidän rinnallaan.
Hän kertoi myös samalla, etteivät lapset merkitse hänelle mitään.
He kuulivat kaiken.

Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan, mutta saan vastaukseksi epämääräistä itkua siitä, kuinka hylkään hänet ja vien lapset hänen viereltään.
Tai sitten raivoamista siitä, että olen luulotautinen sika joka ei tee mitään hänen hyväkseen.

Vaikka yritän olla kuin mies, olen usein havahtunut siihen, että itken iltaisin tätä asiaa miettiessä.

Kerran aivan oudon käytöksen alkuaikoina, kun hän oli taas jossain reissuillaan, yritin soittaa.
Minulle vastasi toisen miehen ääni, joka kertoi vaimoni olevan kiireisenä ja kielsi enää soittelemasta hänelle tänään.

Välillä, kun hän on pyytänyt minua hakemaan jotain laukustaan, tavaraa etsiessä käteen on sattunut käytetty kondomi.

Olen niistäkin yrittänyt kysellä, jolloin hän vain lähtee paikalta.

Eroanko vai olenko oikeasti luulotautinen?
Auttakaa, pyydän!

16

539

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AatosKristian

Juu tosiaan, osa sanoista saattaa kuulostaa kieliopillisesti hieman oudoille murteeni vuoksi.

• Ensikerrallaparempi

Olit muuten läänin huonoin provo. Sori. Tähän astisista ehdottomasti huonoin. Muka käytetyt kortsut vielä käsilaukussa..........hahahahah........just.

• Miten olet voinut olla noin lapanen?!? Sinä tunnet hänet parhaiten, joten tiedät tavan kertoa tai näyttää hänelle, miten keskenkasvuinen ja itsekäs hän on. Puhu ja pakota hänet myös keskustelemaan. Jos se ei onnistu kaksin, niin hakekaa ulkopuolista terapia-apua. Jotenkin tuli kuitenkin sellainen olo ettei taida enää mikään auttaa. Joten valmistaudu eroon. Sinulle ja lapsille on olemassa parempaa. Älä anna lasten kärsiä teidän parisuhdehelvetistä!

• AatosKristian

Olen yrittänyt suojella lapsia tältä ja puhua hänen kanssaan silloin, kun he ovat olleet esimerkiksi minun vanhemmillani käymässä, lähellä kun asuvat.

Keskustelin hetki sitten hänen kanssaan ja kerroin, että nyt tuli mitta täyteen.
        Hän alkoi syytellä, että petän häntä naisen kanssa, jonka kuvasta tykkäsin facebookissa.
        (Nainen on serkkuni ja selitin asian vaimolleni)

Kiitoksia vastauksesta!
        Alan olla jo niin puhki tämän asian kanssa, että tosissani harkitsen eroa.

• AatosKristian

Juttelimme pitkään viimeyönä, tulimme siihen tulokseen, että ei tämä tästä enään paremmaksi mene ja ero olisi paras vaihtoehto.

Vaimoni häipyi tänä aamuna.
      Oli pakannut kamansa ja jättänyt lapun pöydälle, jossa kertoi katuvansa typerää käytöstään ja haluaa, että lapset saavat paremman elämän minun luonani.

• 1123345567

No niin.
        Jaksamista sulle ja lapsille :)

• Olen pahoillani sinun vuoksesi,miten ihmeessä olet tuollaista katsonut.
        yritä jaksaa.

• Hei AatosKristian

Melkein viikko sinun viimeisestä kommentistasi, jolloin vaimosi oli lähtenyt. Mitähän sinulle kuuluu, kuinkahan jaksat. Huolehdi itsestäsi, vain siten jaksat huolehtia tyttäristäsi. Pyydä ja hae apua arjen pyörittämiseen ja siihen, että saat joskus vapaahetkiä itsellesi. Luota siihen, että tulee toisenlainen vaihe, sellainen jossa voit taas iloita ja viihtyä arjessa. Nyt lienee aika raskasta vaikka parisuhteen kiusat loppuivatkin. Valo voittaa.

Tsemppiä ja voimia,
        Pirkko-pappi

• Miehisty-Saatanan-nahjus

Vetäisin itseni jojoon jos olisin tuollainen nössö.. Ap on käytännössä NAINEN..

• okkkkkk

.....

• jokuvain3

Onneksi sait pitää lapset, monesti käy toisin, vaikka mies olisi täysin hoitanut kodin ja lapset. Saat varmasti paremman naisen tilalle, eihän tuossa ollut mitään vastavuoroisuutta. Kaikkeen sitä ihminen suostuukin...

• oppeliini1

Lottovoitto sinulla! olet saanut pitää lapsesi. Varmista ettei nainen pääse livistämään velvollisuuksiaan vaan JOKA KUUKAUSI laitta tilillesi valitsemasi rahasumman maksaaksesi lapsista koituvia menoja! Vaikka se pistäisi minkätahaansalaisen SHOWN pystyyn, se on velvollinen ainakin taloudellisesti maksamaan lasten kuluista kunnes lapset ovat täysiikäisiä.

Ole onnellinen kun pävsit mokomasta manipuloijasta eroon! äläkä pävstä sitä sotkemaan elämäänne lastenne kanssa enää koskaan.
      Vain laske se menemään täydellisesti eroon teistä.

• lakionlaki

Mamuko siellä kirjoittelee hoono soomi?? Ehkä kannattaisi muuttaa takaisin sinne missä naisilla ei ole oikeuksia, jos noin kirpaisee.

• Oppeliini1

Hoono soomi tai ei, ap.n nainen on kohdellut hoonosti perhettään. Toooollaista epävarmuutta ei kenenkään lapsen soisi kokevan omalta äidiltään. TAI isältään.

• treyertur

Hyvää iltaa sinnekin!

• Saatanan_saatana

OTA SUIHIN MIEHELTÄ.. W'TUN ÄMMÄ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1230
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1215
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      305
      552
    Aihe