Minkä pituinen mies on sinun mielestä lyhyt?
minkä pituinen on lyhyt
27
448
Vastaukset
Omasta mielestäni tuo on riippuvainen arvioijan omasta pituudsesta. Jos toinen on oman pään korkeuden verran lyhyempi, niin silloin on lyhyt. Jos taas on päätä pidempi, niin silloin on pitkä.
- Kyläkauppiastaas
Kyllä se on lyhyt jolla on pussit silmien alla.
- ÄläOta
Sellainen, joka ottaa asiasta kompleksia.
- vihagtipunen
Joskus nuorena minuun oli vissiin kovasti ihastunut nuori mies, ikää en muista mutta kai samaa ikää mun kanssani eli n. 22 v. Ei siis ollut enää kasvuiässä ja n. 162 senttisenä oli liian lyhyt kun ite olen 169cm.
- haarat.aukeaa
ellu 32v vastaa alle 20cm on lyhyt saiskin joskus hevosen aisaa oliskin muutama kunnon ori jonossa
- Suomalaisnainenene
Mielestäni alle 180-centtien ei ole mies.
167 on lyhyt
- työtön_ätmi
Pituudella ei ole merkitystä, olen 188cm pitkä ja silti ätmi. Se mitä pääkopan sisällä on tai ei ole on paljon tärkeämpää.
Oli miten oli, ihmiset ovat sanoneet minulle että et kelpaa naisille koska olet noin lyhyt niin se on sitten uskottava. Aiheesta on toki tutkimuksia, tilastoja ja kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä joista on helppo tehdä oma johtopäätös.
Julkkiksena tietysti pääsee paneskelemaan ja suhteisiin kuten Uniikki mutta taviksena et kelpaa ellei käy ihan mieletön säkä, että tapaat naisen jolla on fetissi lyhyisiin miehiin ja jonka kanssa synkkaa muuten. Lotossa on kuitenkin helpompi voittaa.- Eräkettu
164cmM kirjoitti:
Oli miten oli, ihmiset ovat sanoneet minulle että et kelpaa naisille koska olet noin lyhyt niin se on sitten uskottava. Aiheesta on toki tutkimuksia, tilastoja ja kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä joista on helppo tehdä oma johtopäätös.
Julkkiksena tietysti pääsee paneskelemaan ja suhteisiin kuten Uniikki mutta taviksena et kelpaa ellei käy ihan mieletön säkä, että tapaat naisen jolla on fetissi lyhyisiin miehiin ja jonka kanssa synkkaa muuten. Lotossa on kuitenkin helpompi voittaa.Missä välissä sulle on joku sellasia sanonu kun puheistas päätellen vältät ihmiskontakteja..
Oothan sie aika lyhkänen mutta kyllä sun silttikkin pitäs ihan hyvin pesää saaha.
On tullu nähtyä suaki lyhkäsempiä muijat kainalossa.. Eräkettu kirjoitti:
Missä välissä sulle on joku sellasia sanonu kun puheistas päätellen vältät ihmiskontakteja..
Oothan sie aika lyhkänen mutta kyllä sun silttikkin pitäs ihan hyvin pesää saaha.
On tullu nähtyä suaki lyhkäsempiä muijat kainalossa..Kriisipuhelimen henkilö ja eräs muija netissä, jonka kanssa keskustelin. Oli kovin innostunut aluksi mutta kun kerroin pituuteni niin lykkäsi mut friendzonelle ja katosi samalla bittitaivaaseen. Ei ollut mikään tavanomainen seuranhakupalvelu vaan laitoin ilmoituksen yhdelle foorumille eikä siis saanut etukäteen tietää pituuttani.
Kun naiset eivät tee aloitteita lyhyelle miehelle joka on itse kyvytön tekemään aloitteita, niin ei tule mitään.- Eräkettu
164cmM kirjoitti:
Kriisipuhelimen henkilö ja eräs muija netissä, jonka kanssa keskustelin. Oli kovin innostunut aluksi mutta kun kerroin pituuteni niin lykkäsi mut friendzonelle ja katosi samalla bittitaivaaseen. Ei ollut mikään tavanomainen seuranhakupalvelu vaan laitoin ilmoituksen yhdelle foorumille eikä siis saanut etukäteen tietää pituuttani.
Kun naiset eivät tee aloitteita lyhyelle miehelle joka on itse kyvytön tekemään aloitteita, niin ei tule mitään.Sun pitäs jalkautua..
Mennä bongaamaan seuraa oikeassa elämässä.
Ei munkaan kannata laittaa mittoja deitti-ilmoitukseen..
Mikäs se sellanen kriisipuhelin on jossa jaetaan soittelijoille pahaa mieltä? - Lyhytsaaollamutteityhmä
Eli kerrot olevasi tyhmä vai?
- 172cmM
Kyllä 170 senttiset on jo lyhyitä
- sporttinennainen
172,5 ja sen alle menevät.
- seitsemäntoista
alle 180 cm on lyhyt mies
Taitaa alle 170cm olla lyhyehkön puoleinen, mutta oikein lyhyestä puhutaan vasta 150cm. :)
- Nnmaiinen
Alle 182,3 cm on lyhyt.
- Myyttikö
Olen ollut kihloissa monta vuotta, on tanssiin haettu, pusunkin poskelle saanut kolmannelta tytöltä ja kehuttu söpöksi, olen vain 167cm eli myytti on murrettu että lyhyt mies ei kelpaa.
- Eipidäpaikkaansa
Ei pidä yleistää että lyhyt ei kelpaa, riippuu "tapauksesta" kyllä lähes kaikilla lyhyillä jotka itse tunnen on naiskaveri/puoliso, monella paljon pidemmälläkään ei ole ketään joita tiedän.
- mitä_väliä
Ei pituudella ole merkitystä. Kaikki me kuollaan kumminkin joskus, on sitä pituutta sitten 150 cm tai 220 cm.
Ja toisaalta lyhyet ihmiset elävät kauemmin.
http://www.kysy.fi/kysymys/miten-ihmisen-pituus-vaikuttaa-odotettavissa-olevaan-elinikaan
”Pitkä ja hoikka vartalo on pitkän iän kannalta haitallinen”.[ ] "Mitä hennompi ja pitempi keho on, sitä nopeammin se heikkenee." - Eräkettu
164cmM mies...
Kun sie niin tykkäät niistä mustista miehistä niin kerron sulle tämän...
Jos en tietäis että olet valkonen niin luulisin että olet tää yksi musta mies jonka tunnen..
Koko ajan jauhetaan siitä pituudesta...
En nyt ole kyllä huomannu että pienikokosten miesten omaavien naisten päät olis himoissaan kääntyny..
Joskus on käyny niin mutta se nyt vaan on tapahtunu kun oon vähän villimpi kuin se tylsä vässykkä jota ne panee.. - jättiläinenki
172 on kääpiö
- PitkisPätkis
170cm mittainen mies on jo lyhyt. Mutta taitaahan nykyään suomalaismiesten keskipituus olla siinä 180cm tienoilla tai ainakin hyvin liki.
Itse olen 187cm mies ja tuo pituus riittää mulle ainakin ihan hyvin. Jos muut kokee sen negatiivisenä, niin se on sitten heidän henkilökohtainen helvettinsä. - Vaudemitenpitkä
Oooooooon ite 195 eli alle 200 ei kelpaa,,,´´´:)
- tykkää_pätkistä
Olen itse 175 pitkä nainen enkä missään nimessä haluaisi koskaan itseäni pidempää miestä. Samanpituinen tai lyhyempi käy, mutta ei pidempi. Alle 160 pitkä mies alkaa olla minulle liian lyhyt. PAITSI jos luonne on aivan mahtava niin sitten voi olla juuri niin lyhyt tai pitkä kuin sattuu olemaan, kunhan ei ole minua pidempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811