On se muuten säälittävää ja surkuhupaisaa, kun miehensä vierellä oleva mies rupeaa pitämään silmäpeliä toisen (minun) kanssa.
Välillä muka venyttelee ja työntää rintojaan eteen ja sitten katsoo minuun.
Tekisi käydä puhuttelemassa tulevaa aisuria, että herää pahvi.
Kännipäivitys BEM
8
236
Vastaukset
- abckissakäveleetikapuita
Sitä kutsutaan HOMOKSI.
- Palstanainen
Bem on salahomo? Tulkaa kaikki muutkin palstamiehet kaapista.
=DDD......kai se on ihan hetero ;D......tainnu tulla kirjootus virhe.....noh, aamulla kokee yllätyksen... ;P
- karooo1991
Homoutta se valitettavasti on!
- Yökyöpeli1
Mitä jos mies oli IkisM ja mies manboobseineen Ex----pua?
Mitä Bem ylipäätään teki homobaarissaa?Aika paha =DDD.....lyhyt ja ytimekäs tarina.....toi loppu oli paras......jäi kutkuttavaan kohtaan. Täytyneepä odotella tarinan seuraavaa osaa. ;D
Hah hah X-D. Olipa sattunut kännipäivitykseen kunnon kännimoka. Todellakin tuo rintojaan esittelevä henkilö oli nainen ainakin päällisin puolin.
Päädyin viime yönä pesunkestävään hipsteriyökerhoon, jossa pipopäisiä miehiä oli riittämiin.
Eroina tavalliseen yökerhoon oli, että musiikki oli hipsterimusiikkia. Tunnetut hitit vuosien varrelta puuttuivat lähes kokonaan. Äänentoisto oli todella hyvä tuollaiseksi paikaksi. Ääni tuli lujaa, mutta hyvin.
Porukka ei ollut niin kännissä, kuin vastaavissa paikoissa yleensä. Naiset eivät pukeutuneet paljastavasti. Naiset myös juttelivat helpommin kuin yleensä. Meno oli kansainvälistä, kuten kai tällaisissa paikoissa monesti on.
Samat pariutumisen lait kuitenkin pätevät näköjään myös hipstereiden joukossa. Komea mies menestyy, oli hipsteri tai ei. Itse kun en ole kovin luovasti pukeutunut, vaan enemmän sellainen siistin asiallinen.
Sitten se ehkä päivityksen tärkein osa.
Kyllä, parikin nuorta naista oli illan aikana läheisemmässä kontaktissa kanssani. Tällä kertaa molemmat löytyivät baaritiskiltä. Toinen nainen tuli itse tarkoituksella viereeni ja alkoi kyselemään kuulumisia ja toisen kanssa aloitin jutun itse- 13cm
Pönttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185