Paraneeko naistensaantimahdollisuudet vanhetessa?

naisenpuutteessa_vm93

Kysyn tätä lähinnä omasta - eli vähän yli parikymppisen perusätmin - näkökulmasta. En vain jaksa näitä jatkuvia pakkeja joka vkl vuodesta toiseen, joskus todella harvoin kyllä saan mutta nekin ovat olleet kaatokännisiä vahvasti ylipainoisia pubiruusupullukoita.

Nyt mietinkin, että kun tällä palstalla usein puhutaan maksulliselle naiselle menemisestä jonkinlaisena osa-ratkaisuna pillunpuutteeseeen, niin kannattaisiko minun ihan kylmästi lopettaa baareilut ja muut naisten iskuyritykset kokonaan ja laittaa säästyneet rahat vaikka sitten huoriin? Tietty se tulee syömään itsetuntoa todella rajusti mutta niin syö nämä jatkuvat pakit ja 24/7 pillunpuutekin.

Voisin sitten vanhempana yrittää taas naista uudestaan JOS NAISEN SAAMISEN LAINALAISUUDET muuttuvat tarpeeksi, mutta kun en tiedä että paraneeko mahdollisuudet vanhempana noin yleisesti ottaen jos olen edelleen se sama sikaruma ätmi? Ajattelen, että jos minulla on ammatti ja säännölliset tulot vanhempana niin ehkä nainen sitten "antaa enemmän anteeksi" (jos näin voi sanoa) ruman ulkomuotoni. Miten tämän asian laita on...jos en saa naista nyt, niin onko todennäköistä että en saa sitä vanhempanakaan?

15

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hc84atm

Ei parane, 32v ja poikuus tallella ja pituutta sellaiset 190cm. Susiruma mies ei tule koskaan saamaan naista, ellei tyydy maksullisiin. Se on vaan elettävän yksin koko loppuelämä, jos ei pärstäkerroin ole vähintään normaalilla tasolla. Ellet sitten ole miljonääri, mutta en laske sitä "saamiseksi". Vähän sama kuin ostaisi kalliimman huoran omaan yksityiskäyttöön.

• ItsemurhanPartaalla

Hard core ätmin elämä pähkinänkuoressa: yksinäisyyttä ja pilkan kohteena 18 ikävuoteen saakka, sen jälkeen 100% epätoivoista naisen yrittämistä muutaman vuoden ajan kunnes mieli tajuaa ettei tule ikinä saamaan naista, sitten huorille menoa kunnes siihen kyllästyy, sen jälkeen lisää yksinäisyyttä ja lopulta itsemurha.

Mä olen viittä vaille valmis suisaidiin, ei tässä ole enää mitään järkeä, ei minkäänlaista

• alltastasf

Itse sanoisin että parasta on kun vaan jatkaa yrittämistä baari/tinder/nettideitti-akselilla. Ei huoriin meno kannata eikä myöskään odottelu että tilanne parantuisi.
      Kuka haluaa olla kokematon 30v mies johon nainen tyytyy vasta kun haluaa kiltin perheisän?

• eihuoriin

Huora menneisyydellä ei naista saa.

• Luottamus_

Pitää paikkansa. Annoin "rakkautta ensi silmäykselle" lemput kys. syystä. Juoksenteli joka paikassa naisten perässä. Ja taitaa tehdä nykyäänkin, vaikka kuulemma "vakiintunut".

• työtön_ätmi

Lainalaisuudet ei muutu.

• Rehti-mies35

Yli 3 kymmpisenä olen alkanut saaman naisia ja eikä nuorena kannata siellä baareissa käydä tosiaan vaan säästät rahat vaikka sitten maksullisiin. Baareissa voi mennä tuhansia euroa eikä naista saa mukaan, maksullisen naisen saa heti eikä se pihtaa.

• dssdtsdt

Kannattaa kysyä itseltänsä että miksi saan naisia vasta nyt yli kolmekymppisenä? Mikä on muuttunut?

• nykyinenaisuri

Mahdollisuutesi paranevat jos talous on kunnossa ja olet valmis nöyrtymään aisuriksi, tosin joudut kilpailemaan aisuriuudesta myös monen ketmin kanssa.

• =DDD....kilpailla....

• jotainplusjotain

Sanoisin, että heikkenee. Täällä Helsingissä on hirveä määrä 30 sinkkunaisia koska parhaat miehet ovat jo varattuja ja he ovat mielummin kuin yksin vrt. että kelpuuttaisivat jonkun omasta mielestään alitasoisen naisen.

• Sanoisin, että paranevat ja reilusti, monellakin tavalla. Ulkonäkösi miehistyy. Taloudellinen tilanteesi paranee (jos siis esim valmistut ja menet töihin), sinulle kertyy omaisuutta, saat elämänkokemusta ja ehkä myös itsevarmuutta.

Tietysti jos olet susiruma, saa tuota ulkonäköä korvaavaa varallisuutta olla aika paljon.

• Paranee, koska moni mies pelaa itsensä pois markkinoilta. Työttömyys, rahattomuus, sairaudet ja alkoholismi vie markkinoilta paljon sinkkumiehiä. Niinpä asiansa hoitaneella keski-ikäisellä miehellä on hyvät mahdollisuudet löytää nainen.

Ellet sitten vaadi nuorta ja kokematonta naista, kuten palsta-ätmit yleensä.

• nojaaaa

Paranee jos jaksat panostaa koulutukseen ja työelämään ja olet valmis sitten joskus kelpuuttamaan yli 30-vuotiaan naisen.

• normimies36

Naisen saaminen ei ole sen vaikeampaa 20 kuin yli 30 vuotiaana. Pitää vaan olla rohkea ja tehdä alotteita naisille, muuten jääkin ilman. Naisia on erilaisia, jotkut pitää puheliaista tyypeistä ja jotkut rauhallisemmista miehistä. Netti on varmana paras tapa hakea seuraa nykypäivänä mutta paljon on pinnallisia naisia jotka katsoo naamavärkkiä. Jos vastailee niille tavis naisille ahkeraan niin onnituu kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe