Miksi miehen pitää näyttää kovikselta kelvatakseen

PalstanRuminMies

naisille??? Kaikilla koviksen näköisillä räyhä miehillä on aina nainen ja näiden perään ovat kaikki naiset mut jos olet ihan tavallinen etkä räyhähenki et kelpaa kenellekään. Miten nainen voi ulkonäöstä päättää että mies on sovelias parisuhteeseen tai pantavaksi? Mistä syystä ujo ja hieman arka mutta kuitenkin puhelias jos joku tulee juttelemaan mies ei kelpaa? Luulin että tuo kelpaavuus on vaan nuorten juttu jossa ulkonäkö määrää mut kyllä se sama meno on edelleen näin kolmevitosena. Koska mies alkaa kelpaamaan omana persoonana eikä sellaisena miltä hän näyttää?

64

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa kuunnella se Diandran megahitti, ehkä vastaus löytyy sen sanoituksista.

• jijijui

Diandran megahitti?=?? mikä vitsi. Ei Disadralla ole mitään hittiä ja on surkea ilmeistys. TOSI MIES ei edes vilkaise.

• jijijui kirjoitti:

Diandran megahitti?=?? mikä vitsi. Ei Disadralla ole mitään hittiä ja on surkea ilmeistys. TOSI MIES ei edes vilkaise.

Kyllä tämä video on katsottu jo yli 6 miljoonaa kertaa eli kaikki suomalaiset ovat halunneet nähdä sen:

https://www.youtube.com/watch?v=gVVytJSwxAo

(Dislikeja on nyt 1337, nörttihuohotus intensifies)

• ishdsofih2983

En ole kuulluutkaan kappaleesta, vaikka nuori olenkin. Ei kai kuulu vaan musiikkimakuun ja huonoja radiokanavia en kuuntele..

• ishdsofih2983 kirjoitti:

En ole kuulluutkaan kappaleesta, vaikka nuori olenkin. Ei kai kuulu vaan musiikkimakuun ja huonoja radiokanavia en kuuntele..

Kannattaisi kuunnella tuollaista opettavaista musiikkia, ettei sitten tule myöhemmin elämässä mitään ikäviä yllätyksiä.

• asdasdaddaw
      • EI tuo mitään kerro siitä mitä ketäkin on.......vasemman puoleinen voi olla kaikkea paljon enemmän, kuin oikeanpuoleinen......ja ehkä päinvastoin....

Jos nuo esim, menisi kehään, niin ei tuo kerro vielä mitään mikä on lopputulos.....

• MGTOW kirjoitti:

EI tuo mitään kerro siitä mitä ketäkin on.......vasemman puoleinen voi olla kaikkea paljon enemmän, kuin oikeanpuoleinen......ja ehkä päinvastoin....

Jos nuo esim, menisi kehään, niin ei tuo kerro vielä mitään mikä on lopputulos.....

Kieltämättä ei kerrokkaan. Kyse taitaakin olla siitä millainen mielikuva katsojalle syntyy noista kuvista.

• pete_pjn kirjoitti:

Kieltämättä ei kerrokkaan. Kyse taitaakin olla siitä millainen mielikuva katsojalle syntyy noista kuvista.

No mulle tulee sellainen mieleen, että vasuri on "herkempi" lukemaan vastustajaa (intuitio), älykkäämpi ottelija, osaa arvostaa vastustajaa (ei aliarvioi)...jne...jne...

Toisesta tulee mieleen "jyrä".......riippuu hieman mitä haetaan ja millä satutaan pärjäämään.....tämä tosin ihan minun oma intuitiivinen tulkinta.....voi mennä enemmän tai vähemmän metsään....

Suoraviivainen jyrä aka "UngaLaBunGala" vs. Tanssiva tiikeri aka "Mentalisti"......noh, hätäisesti kun nimet väänsin.....niin ei ne nyt ehkä parhaat ole, mutta jotain tälläistä....

• tarralenkkari666

Nuo kummatkin näyttävät nyrkkeilijöiltä. Toisella on vaan läskimpi niska.
        Liitätkö sen tutkimuksen, jossa käy ilmi, että naiset preferoivat tuota läskiniskaa?

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Nuo kummatkin näyttävät nyrkkeilijöiltä. Toisella on vaan läskimpi niska.
        Liitätkö sen tutkimuksen, jossa käy ilmi, että naiset preferoivat tuota läskiniskaa?

Jahah, nyt voidaan sitten lisätä paksu niska naisten ehdottomiin turnoffeihin. Kumman kova tarve teillä tuntuu olla arvostella miesten ulkonäköä ja keksiä siitä jotain negatiivista sanottavaa.

• tarralenkkari666

Älä jaksa. Keskity vain niihin hyviin koira vitseihin.
        Ei se läski niskassa tee ihmisestä huonoa. Se on vai noissa kahdessa ainoa selkeä eroavaisuus. Oikean puolimmainen on toki paremman näköinen mutta aika samassa sarjassa painivat....vaikka ufc:ssä.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Älä jaksa. Keskity vain niihin hyviin koira vitseihin.
        Ei se läski niskassa tee ihmisestä huonoa. Se on vai noissa kahdessa ainoa selkeä eroavaisuus. Oikean puolimmainen on toki paremman näköinen mutta aika samassa sarjassa painivat....vaikka ufc:ssä.

Ai sullekin tuli "kehäketut" mieleen..... ;P

• tarralenkkari666

Voiko noista mitään muuta mieleen tulla? :D

• 5plus2

Koska naiset jämähtävät sinne ala ja yläasteelle niin siksi tulevaisuudessakaan mies ei saa näyttää aralta idiootilta vaikka nämä eivät olekaan synonyymeja keskenään.

• helmiä.sioille

Pitääkö?

En mä omasta mielestäni koviksen räyhämiehen näköinen ole, mutta silti muutamille naisille kelvannut.

• PalstanRuminMies

Jos laitat samalle viivalle kymmenen koviksen näköistä ja kymmenen tavismiestä ja teetät kyselyn naisille kuka heistä kiinnostais niin takuuvarmasti pelkät koviksen näköiset kerää koko potin.

• geniosinä

olet puliukon näköinen 8)

• Nnnaainennnnn

Olet charmikas. Ja vaikkei ulkonäkö olisikaan täydellinen, supliikilla ja itsevarmuudella saa jo 50% ulkonäöstä "anteeksi".

• helmiä.sioille
        Nnnaainennnnn kirjoitti:

Olet charmikas. Ja vaikkei ulkonäkö olisikaan täydellinen, supliikilla ja itsevarmuudella saa jo 50% ulkonäöstä "anteeksi".

Mä olisin muuten otettu, mutta sä vaan vaikutat joltain lätkäblondilta. Sori...

Sä oot varmaan ihan viehättävä nainen, mutta sun älylliset lahjat on aika helvetin kaukana omistani....

Mut siitä huolimatta... Wish all the best of you.... <3

https://www.youtube.com/watch?v=YkDaCWXIXCE

• Nnnaainennnn

• Nnnaainennn
        helmiä.sioille kirjoitti:

Mä olisin muuten otettu, mutta sä vaan vaikutat joltain lätkäblondilta. Sori...

Sä oot varmaan ihan viehättävä nainen, mutta sun älylliset lahjat on aika helvetin kaukana omistani....

Mut siitä huolimatta... Wish all the best of you.... <3

https://www.youtube.com/watch?v=YkDaCWXIXCE

En edelleenkään tiä läskästä ja oon brunette. Näyttelen tyhmää blondia ja kaikki pitä palstal heitän on LÄPPÄÄ.
        Makaa rennosti ja kuuntele...tämä on kaunista <3

https://m.youtube.com/watch?list=LLAMcAuClD8WZIQrFS-PDqqg¶ms=OAFIAVgF&v=pa8Jp0HFDy0&mode=NORMAL

• helmiä.sioille

• helmiä.sioille

• Nnnaaiinennn

Paskaa... :D

<3

https://www.youtube.com/watch?v=2F-fEEVpb7k

Taidat olla romanttinen. Romanttinen ytmi. Aah <3

En kyl tajuu miten noi sun kaikki musa voi olla eKr. Ootko erikoistunu johonki 70-80-luvun musaan? Vai peräti yhtä pimee ku mun yks ystävä joka jäi elämään 80-lukua vaik mennään jo 2016 vuodes. :D

• helmiä.sioille
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Taidat olla romanttinen. Romanttinen ytmi. Aah <3

En kyl tajuu miten noi sun kaikki musa voi olla eKr. Ootko erikoistunu johonki 70-80-luvun musaan? Vai peräti yhtä pimee ku mun yks ystävä joka jäi elämään 80-lukua vaik mennään jo 2016 vuodes. :D

Mä olen 80-luvun kasvatteja... Ja aik vitun pimee... :D

https://www.youtube.com/watch?v=bpb4I6sSj80

Ps. En mä sua onnelliseks tekis, päinvastoin. mut siitähän sä diggaisit... :D

• Nnnaaainennnn

Mä olen 80-luvun kasvatteja... Ja aik vitun pimee... :D

https://www.youtube.com/watch?v=bpb4I6sSj80

Ps. En mä sua onnelliseks tekis, päinvastoin. mut siitähän sä diggaisit... :D

Aaa...mä olin 80-luvulla viel haudassa.

Kauniita unia. Pus

Ps mikset tekis mua onnelliseks?

• helmiä.sioille
        Nnnaaainennnn kirjoitti:

Aaa...mä olin 80-luvulla viel haudassa.

Kauniita unia. Pus

Ps mikset tekis mua onnelliseks?

Mul näyttäis olevan taipumusta tehdä kaikista naisista aika onnettomia. En tajua sitä, et mitä teen väärin. Ehkä mä oon vaan vääränlainen mies... :(

Hyvää yötä.

*pus*

https://www.youtube.com/watch?v=TrBYsPJ0rkA

• Nnnaaiinennn

Jos et uskalla mennä juttelemaan naiselle niin kuinka voisit menestyä työelämässä/metsästää ruokaa luolamiehenä pöytään perheellesi jollei rohkeutesi riitä edes hurmata naista.
      Vaikka nyt jostain syystä et perhettä haluaisikaan niin automaattisesti nainen etsii sitä rohkeinta. Sitä jolla on resurssit elättää lapset (huom lapset)

• vähänhuvittavaa

Sinähän elätät itse miestäsi?

• Nnnaaiinennn
        vähänhuvittavaa kirjoitti:

Sinähän elätät itse miestäsi?

Joo. Mut mies on hyväksikäyttäjä eikä mikään tohvelisankari. Erittäin hurja rikollinen näin lievästi sanottuna. Ja tarkoitin että noi on alitajuisia juttuja...jos hän olisi missään määrin kiltti nössö, en olisi kiinnostunut hänestä. Paha sanoa kuinka moni muu häntä elättää.../mistä "töistä" rahaa saa.

• ertytryfy
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Joo. Mut mies on hyväksikäyttäjä eikä mikään tohvelisankari. Erittäin hurja rikollinen näin lievästi sanottuna. Ja tarkoitin että noi on alitajuisia juttuja...jos hän olisi missään määrin kiltti nössö, en olisi kiinnostunut hänestä. Paha sanoa kuinka moni muu häntä elättää.../mistä "töistä" rahaa saa.

Ihan ehdottomasti ämmän rahoilla elävä nisti tosiaan onkin kriminaalipuolen kovimpia ja arvostetuimpia nimiä.

• PalstanRuminMies

Uskallan mennä juttelemaan naisille mutta he yleensä kääntyvät kannoillaan pois eivätkä puhu juuri muuta kuin yhden sanan vastauksia. Ala sellaisen kanssa sitten artikuloimaan. Suoraansanottuna pitävät rumana ja rumille ei puhuta. En ymmärrä miten liität työelämänkin tähän. Olen ollut ammatissani 15 vuotta yhtäsoittoa töissä. Menestyn. Niin pomo kuin asiakkaatkin antavat jatkuvasti positiivista palautetta ja viimeksi viime vuonna palkkaanikin korotettiin hyvien tuloksien takia. Ai ettenkö osaa metsästää? Kuljin isän kanssa ensi kertaa jahdissa kuusi vuotiaana. 11 vuotiaana suoritin metsästyskortin. Pienriisaa olen metsästänyt jäniksistä lintuihin ja pienpetoihin sekä siltä väliltä. Suurriistan metsästys kuuluu suuremmalta osin kauteen. Henkilökohtaisia hirven kaatoja itselläni on 24kpl. Valkohäntäpeuroja 15kpl, kauriita 15kpl ja karhuja 2kpl (150kg uros ja 250kg uros) karhun ampumista vieläkin pidetään jopa metsästäjien piireissä rohkeana tekona. joten vieläkö tulet väittämään että en olisi henkilö joka ei pysty metsästämään ruokaa perheelle? Ainiin mutta totuuskun on se että Rumille naiset ei puhu luonnossa eivätkä nettitreffeillä niin on vähän vitun vaikeaa jo se perheenkin perustaminen.

• Nnaainennn
        PalstanRuminMies kirjoitti:

Uskallan mennä juttelemaan naisille mutta he yleensä kääntyvät kannoillaan pois eivätkä puhu juuri muuta kuin yhden sanan vastauksia. Ala sellaisen kanssa sitten artikuloimaan. Suoraansanottuna pitävät rumana ja rumille ei puhuta. En ymmärrä miten liität työelämänkin tähän. Olen ollut ammatissani 15 vuotta yhtäsoittoa töissä. Menestyn. Niin pomo kuin asiakkaatkin antavat jatkuvasti positiivista palautetta ja viimeksi viime vuonna palkkaanikin korotettiin hyvien tuloksien takia. Ai ettenkö osaa metsästää? Kuljin isän kanssa ensi kertaa jahdissa kuusi vuotiaana. 11 vuotiaana suoritin metsästyskortin. Pienriisaa olen metsästänyt jäniksistä lintuihin ja pienpetoihin sekä siltä väliltä. Suurriistan metsästys kuuluu suuremmalta osin kauteen. Henkilökohtaisia hirven kaatoja itselläni on 24kpl. Valkohäntäpeuroja 15kpl, kauriita 15kpl ja karhuja 2kpl (150kg uros ja 250kg uros) karhun ampumista vieläkin pidetään jopa metsästäjien piireissä rohkeana tekona. joten vieläkö tulet väittämään että en olisi henkilö joka ei pysty metsästämään ruokaa perheelle? Ainiin mutta totuuskun on se että Rumille naiset ei puhu luonnossa eivätkä nettitreffeillä niin on vähän vitun vaikeaa jo se perheenkin perustaminen.

No sittenhän kysymys kuuluu ..osaatko myydä itsesi?

• Nnaainennn kirjoitti:

No sittenhän kysymys kuuluu ..osaatko myydä itsesi?

Onks tää jotain B2B juttua......mihin katos Rakkaus.....vai oliko se juttuu vaan... ;P

• Nnaiinennn
        MGTOW kirjoitti:

Onks tää jotain B2B juttua......mihin katos Rakkaus.....vai oliko se juttuu vaan... ;P

Se oli juttu vaan :D

• Nnnnainennn
        ertytryfy kirjoitti:

Ihan ehdottomasti ämmän rahoilla elävä nisti tosiaan onkin kriminaalipuolen kovimpia ja arvostetuimpia nimiä.

No joo et tunne häntä...hyvin aktiivisesti autoilee ja liikkuu joka päivä ja toimii..ei todellakaan ole suomen mittakaavassa arvostettu gangsteri mutta omassa isossa kaupungissaan, omassa ikäluokassaan kyllä. Ei hän sitä itse ole maininnut eikä hänellä ole mitään tarvetta kehua itseään koska saa muutenkin kaiken mitä haluaa. Itse huomasin asian kun stalkkasin mitä hänet tuntevat jätkät...siis miehet...ovat kirjoittaneet ja kommentoineet hänestä...siinä paistaa läpi kateus ja arvostus että hän on täysin rajattoman rohkea.

• Nnaiinennn kirjoitti:

Se oli juttu vaan :D

Empä usko, Sanos Kylmäsen Usko.........yrität vaan suojella herkkistä pahalta maailmalta.... ;P......kyl mää nää jutut jo tiedän ja olen pureskellut sen verran, ettei monikaan asia enää hetkauta......vaikka HassunHauskassa maailmassa moni asia SiniSilmää Hämmästyttää & KuNmastuttaakin.......monesti ihan Hassulla tavalla....

Mut kiitos kuitenkin huolenpidosta & välittämisestä......Arvostan! ;)

• Naurettavaa.sakkia
        Nnnnainennn kirjoitti:

No joo et tunne häntä...hyvin aktiivisesti autoilee ja liikkuu joka päivä ja toimii..ei todellakaan ole suomen mittakaavassa arvostettu gangsteri mutta omassa isossa kaupungissaan, omassa ikäluokassaan kyllä. Ei hän sitä itse ole maininnut eikä hänellä ole mitään tarvetta kehua itseään koska saa muutenkin kaiken mitä haluaa. Itse huomasin asian kun stalkkasin mitä hänet tuntevat jätkät...siis miehet...ovat kirjoittaneet ja kommentoineet hänestä...siinä paistaa läpi kateus ja arvostus että hän on täysin rajattoman rohkea.

Gansteri :D Suomen "gansterit" ovat poikkeuksetta niitä lippis vinossa tai huppu päässä pelleileviä lokäpöksyjä, jotka puuhastelevat jotain pikkurikoksia koska eivät muuhun pysty. Kun ei riitä älli, on laiska eikä ole lahjoja, niin pitää tyytyä varastelemaan niiltä jotka tekevät asiat omilla taidoillaan.

Mikään ei ole nolompaa kuin rikollisista puuhistaan ylpeä, teinivaatteissa pelleilevä aikuinen mies. Kyllä se "kovan jätkän" leikkiminen on mimenomaan mukuloiden perseilyä, aikuisella miehellä on parempaakin tekemistä.

• trthuiuy
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Nimimies ei ottaisi noin lörpöttelevää akkaa. "Arvostettu omassa ikäluokassaan" -siis nistien "arvostama".. Kriminaalipuolella on tiukkaakin tiukempi hiearkia, kuten tiedät. (?) Sun äijä ei ole tosiaankaan millään ylätasolla! Kovimmat ja arvostetuimmat on aina sellaisia yksinäisiä susia, älykkäitä ja varovaisia. Nauravat partaansa ongelmissaan käpristeleville nisteille, itse vetävät korkeintaan pari viivaa yläkertaa silloin tällöin..

• Nautintoaseon
        trthuiuy kirjoitti:

Nimimies ei ottaisi noin lörpöttelevää akkaa. "Arvostettu omassa ikäluokassaan" -siis nistien "arvostama".. Kriminaalipuolella on tiukkaakin tiukempi hiearkia, kuten tiedät. (?) Sun äijä ei ole tosiaankaan millään ylätasolla! Kovimmat ja arvostetuimmat on aina sellaisia yksinäisiä susia, älykkäitä ja varovaisia. Nauravat partaansa ongelmissaan käpristeleville nisteille, itse vetävät korkeintaan pari viivaa yläkertaa silloin tällöin..

Tekis sulleki hyvää olla joskus pilvessä.

• itseinho.ei.auta

Miksi sinä kutsut itseäsi palstan rumimmaksi mieheksi? Toivottavasti se on vaan huono vitsi.

• PalstanRuminMies

Mistä päättelet sen vitsiksi? Eikö naisettomuus kerro jo totuuden perinjuurin.

• 3456345

Se on se itsevarma ja sopivasti röyhkeä luonne, jotka merkkaavat enemmän kuin hilut yllä loppupeleissä, vaikka monta kertaa itsetehostus meneekin samassa paketissa itserakkaan luonteen kanssa.
      Ei tarvitse olla edes mikään jykeväleukainen korsto, kunhan on itsevarman ja menevän miehen aura. Sisäistä voimaa.

• nettideittailija--

Ei naiset kiihotu rillipäisistä atm nörteistä. Pitää olla nahkatakkinen kovin jolla tatuointeja

• PalstanRuminMies

Aijaa. No rillit onkin sitten se juttu miksi en saa naisia. Laserleikkaukseen en mene vaikka rahat siihen riittäisikin koska niissä on aina riski eikä mun miinustaso ole lähelläkään pullonpohjia mut hyvä tietää että siinä syy miksi naiset karttavat. Nahkatakki on mun perus arki takki ja tatuointejakin löytyy. Pitääkö ne tatskat olla otsassa että nainen tietää tuon olevan kova jätkä? Mulla kun ne on olkapäässä ja ylävartalossa ja pystyn ne vaatteilla hyvin peittämään.

• PalstanRuminMies kirjoitti:

Aijaa. No rillit onkin sitten se juttu miksi en saa naisia. Laserleikkaukseen en mene vaikka rahat siihen riittäisikin koska niissä on aina riski eikä mun miinustaso ole lähelläkään pullonpohjia mut hyvä tietää että siinä syy miksi naiset karttavat. Nahkatakki on mun perus arki takki ja tatuointejakin löytyy. Pitääkö ne tatskat olla otsassa että nainen tietää tuon olevan kova jätkä? Mulla kun ne on olkapäässä ja ylävartalossa ja pystyn ne vaatteilla hyvin peittämään.

Silmälasit miehellä eivät vaikuta ainakaan minuun negatiivisesti, tuskin kovin moneen muuhunkaan naiseen. Komea mies on komea laseilla tai ilman ja ei-komea.. väitän että joissain tapauksissa lasit voivat jopa kohentaa henkilön ulkonäköä. Olettaen tietenkin, että lasit ovat kantajansa kasvoihin sopivan malliset.

• rillipirulainen
        PikkuLikka kirjoitti:

Silmälasit miehellä eivät vaikuta ainakaan minuun negatiivisesti, tuskin kovin moneen muuhunkaan naiseen. Komea mies on komea laseilla tai ilman ja ei-komea.. väitän että joissain tapauksissa lasit voivat jopa kohentaa henkilön ulkonäköä. Olettaen tietenkin, että lasit ovat kantajansa kasvoihin sopivan malliset.

Sitten kun lasit on -15 niin voin sanoa että kyllä ne vaikuttavat negatiivisesti.

Laserleikkausta kannattaa miettiä kahteen kertaan, se ei ole niin yksinkertainen juttu kuin luulisi.

• PalstanKakkosRumaNössö

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/hedelmallinen_hetki_kaunistaa

"Naiset, jotka eivät käytä hormonaalista ehkäisyä, suosivat erilaisia miehiä kuin ehkäisypillereitä käyttävät. Kierron hedelmällisessä vaiheessa he ovat yhden illan jutuissa kiinnostuneita miehistä, jotka ovat tavallista maskuliinisempia, symmetrisempiä ja luovempia ja jotka ovat perinnöllisesti mahdollisimman erilaisia kuin he itse. Tällaisilla valinnoilla nainen yrittää saada mahdollisimman hyvän perimän jälkeläisilleen. Muuna aikana suositaan feminiinisempiä, vähemmän dominoivia ja perinnöllisesti samankaltaisempia miehiä."

Dominoivat miehet saavat jalkovälin litisemään.

• Näistä yritettiin joskus aikoinaan jotain jutellakin, mutta se taisi päättyä johonkin epämääräiseen tulokseen, eli moni nainen taisi vakuutella, että tajuavat nämä jutut, eivätkä ole hormooniensa yms. vietävissä...... ;P

Totuus taitaa olla se, että on vain hyvin harvoja naisia, jotka ymmärtävät nämä kaikki jutut ja pystyvät vielä olemaan itse "ruorissa" hetkessä, kuin hetkessä......voin olla väärässäkin, mutta empä usko että olen... ;D

• youngmanblues

Luonnonvalinnassa voimakkaat ja agressiiviset olivat hyviä isäehdokkaita pystyessään suojelemaan parhaiten jälkikasvuaan. Nykyään raha on korvannut miehen agressiivisuuden, vaikka naiset edelleenkin toki kiinnittävät huomionsa mielummin agressiivisiin miehiin.

https://www.youtube.com/watch?v=GWRmsoBXAUw

• Tästäkin on ollut juttua ja se taisi päättyä suureen kinaan siitä, että voittaako "luolamies" vai hieman fiksumpi metsästäjä.........ei fiksumman metsästäjän täydy olla voimakas ja agressiivinen......päinvastoin......vastustajan voimaa ja agressiivisuutta (ylimielisyyttä/tyhmyyttä) voi käyttää monin eri tavoin häntä vastaan......se vain helpottaa metsästäjän työtä..... ;P

• pullistus.blues

Niin eli eläimien metsästyksessä oveluus on valttia. Naiset taas ovat sen verran alkeellisia eläimiä, että ne ei ymmärrä muuta kun pullistelevia metsästäjiä. Vitsi,vitsi....

• 4plus8
        pullistus.blues kirjoitti:

Niin eli eläimien metsästyksessä oveluus on valttia. Naiset taas ovat sen verran alkeellisia eläimiä, että ne ei ymmärrä muuta kun pullistelevia metsästäjiä. Vitsi,vitsi....

Niinpä. Huvittavia täälläkin näiden naisten kommentit, kun ensin sanotaan että "pitää olla rohkea metsästäjä ja tuoda näin ruoka pöytyään tai olla itsevarma töissä" Kun aapee sanoi olevansa kumpaakin näistä, loppuikin yllättäen naiselta mielipiteet:) Taitaa vaan se ulkonäkö kuitenkin painaa naisille enemmän vaakakupissa, kuin se osaatko metsästää tai hoidatko työsi hyvin.

• 4plus8 kirjoitti:

Niinpä. Huvittavia täälläkin näiden naisten kommentit, kun ensin sanotaan että "pitää olla rohkea metsästäjä ja tuoda näin ruoka pöytyään tai olla itsevarma töissä" Kun aapee sanoi olevansa kumpaakin näistä, loppuikin yllättäen naiselta mielipiteet:) Taitaa vaan se ulkonäkö kuitenkin painaa naisille enemmän vaakakupissa, kuin se osaatko metsästää tai hoidatko työsi hyvin.

Kyllä se on notta, niin että riippuu hieman naisesta....(IkisM laittoi johonkin ketjuun osuvan CliPin....)
        https://www.youtube.com/watch?v=YdTqlBJyhNw

Eli ihan mitä on kukakin hakemassa ja mihin tarkoitukseen......ja sitten taas se, että onko teille ihan vaikka kumppani ei viehättäisi millään tavalla???.....itse en ainakaan haluaisi kumppania, joka pitäisi minua enemmän tai vähemmän vastenmielisenä.....enkä minäkään sellaiseen syyllistyisi toista kohtaan....se on väärin molempia kohtaan....

• sinkut.ja.eronneet

vaikka olisi kovan näköinen mutta onkin kiva ja kiltti joka ei alkoa käytä niin turn off mutta jos juo paljon kaljaa niin on naisiakin kumma juttu ja varatut miehet jos juo kaljaa on sinkku pian ja jos ei juo on haluttua kamaa joutuu naimisiin eli mitä naisia sinkut on

• Miinus4.5Rillit

Ei se kaljanjuonti sinänsä mikään kriteeri naisille ole, mutta viinasta pidättäytyvät ovat naisten silmissä joko uskovaisia tai muita hörhöjä, mikä ei taas ole hyvä juttu.

• kaljami.on.outo

mutta kun autoa tarvitsee joka päivä ja jos juo vaikka pe ja la 24 ploa kaljaa niin ei ma uskalla ajaa ja äkkiä juo ma ti ke to 24plo kaljaa ja huomaakin juon sen joka päivä sen takia en kävele

• Jeps, ja itsekin haluaisin nähdä naisen hieman "hönössä" joskus......kun siitä näkee kaikenlaista kivaa.... ;P....hieman sama asia, kun odottaa ensimmäisiä riitoja/kinoja, niin näkee miten ne hoidetaan.....samoja juttuja ovat, eli asioita jotka krtovat yksilöstä tärkeitä asioita....

• kolmekasinainen

Miten tää eroaa siitä, että te miehetkin huomaatte aina vain ne rohkeat ja keimailevat naiset? Ujot eivät kiinnosta yleisestikään ketään, se on ilmeisesti molemmilla sukupuolilla sama juttu. Pitää olla rempseä, itsevarma, itseään rohkeasti esille tuova, muuten jäät vaan sivusta katsojaksi vaikka olisit luonteeltas kuinka ihana tyyppi. Niin se vaan valitettavasti menee ja on aina mennyt. Olen minäkin naisena sen joutunut huomaamaan. Kyllä te miehetkin aina juoksette suosittujen naisten perässä. Ja ne suositut naiset saavat olla luonteeltaankin ihan kamalia, muttei haittaa. Jono miehiä seuraa perässä niitä silti aina.

• helmiä.sioille

Kultaseni... Multa ei jää livessä yksikään kaunis nainen huomaamatta... :D

• Nnnaaiinennn

Kultaseni... Multa ei jää livessä yksikään kaunis nainen huomaamatta... :D

Mutta juokset silti minun perässä :D :D
        (Pliis, älkää nyt herrantähden ottako mun juttuja todesta. Mulle sanottiin jo lapsuuden kodissa et mun juttuja kuunnellessa vastuu on kuulijalla...ja et "kuuntele xxxxxa ja pidä pokka".

• käytännöllinenkaali

Mä olen tästä samaa mieltä. Koreimmat päiväperhot liihottelevat sydämettömästi miesten sydämiin ja loppu on silti kauhean näköistä sotkua.

• saippuapää

Ok. Nää tän koko palstan jutut kuulostaa about 90% tulevan niiden ihmisten suusta jotka ovat a) pakit baarissa saaneita mihiä tai b) tällä palstalla a:n kustannuksella omaa itsetuntoaan pönkittäviä( sori nyt vaan mutta )katkeroituneita naisia jotka eivät ole päässeet juttuun kunnon mukavan miehen kanssa/ ovat joutuneet pettymään ja purkavat nyt täällä ahdistusta provoilemalla ja heittämällä kylmän kalskeaa skeidaa...

Jos se rohkeus/ kunnia kestää niin sille vastakkaiselle sukupuolelle voi mennä juttelemaan ihan mitä vaan, hyvän maun rajoissa. Itse tykkään aloittaa että miten menee ja jos ei tule kun yhden sanan vastaus niin esitän jonkun lisäkysymyksen. Moni äijä yleensä jämähtää tässä( jos nainen tekee aloitteen) ja alkaa sopertaa jotain kun menee lukkoon, jos on tosi kivan olonen ja nätti nainen-mikä ei väärin ole, sangen inhimillistä ja jos ottaa huumorilla niin voi nauraa jälkeenpäin kavereiden kesken.Ja jos sitä naista tippaakaan kiinnostaa seura niin kyllä se esittää muutakin kun yhden sanan vastauksia, ellei esitä vaikeasti tavoiteltavaa(mikä ei muuten nykyään enää toimi).

En siitä itsevarmuudesta tiedä, oon itse tosi ujo mutta yleensä kun olen vaan kysynyt että miten menee niin tullut joko iloinen tai mee pois vastaus. Jos eka niin koittanut jotain heittää vielä jos vähän keskustelua syntyisi. En ole vielä seurustelukumppania onnistunut löytämään mutta alkanut kavereita tulla enemmän ja luontevampaa keskustelua saanut aikaan kun vaan ymmärtää sen seikan että ihan yhtä epävarmoja ollaan sekä miehet että naiset. Miehet jurompia, äijäkuori puskee esille kun joku nainen alkaa kiinnostaa ja alkaa väkisinkin jännittää. Naisilla ulkonäköpaineet ja statuspaineet. Miltä näyttää, mitä muut ajattelee jos juttelen jonkun tietyn henkilön kanssa, ym.... Miksi he muuten dallaisivat ulkona aina muotivaatteet päällä ja kilo pakkelia naamassa vaikka olisivat varmasti hyvän näköisiä ilmankin...

Ihan sama, eksyin vaa tänne kun hain sinkkujen stooreja ja näkökulmia ja jotain ujouden poistovinkkejä... mutta tältä palstalta niitä ei ainakaan saa, tää koko sivusto pitäis kieltää kun tulee kaikille vaan paha mieli. Ihan oikeesti tän palstan miehet ja naiset, menkää ulos poistamaan niitä höyryjä vaikka lenkille, älkää ladatko nettiä täyteen näitä skeidaviestejä.

Ainii. Se tinder ei oo vissiin hullumpi paikka jos vaan yritystä riittää. Kun vaan jaksaa ravata kaikki statusprinsessat, pelimiehet ja seksin perässä juoksevat niin sieltä voi löytyä lopulta ihan hyviä tyyppejä. Eräs kaveri löytänyt parikin

Oikein vauhdikasta kevättä ja kesää kaikille tasapuolisesti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1998
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      157
      1477
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1347
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1118
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      155
      1097
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe