Onko naisissa paljon homovihaajia?

hmmmmmmmmmmmm

Populaari käsityshän on se että homot ovat tyypillisiä jokanaisen kaveripoikia; homoseksuaalit miehet eivät muodosta naisten näkökulmasta samanlaista potentiaalista uhkaa kuin heteromiehet ja lisäksi he ovat usein melko feminiinisiä ja jakavat yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samantapaisen sielunmaiseman kuin naiset. He siis sulautuvat heteromiehiä paremmin tytöiksi tyttöjen joukkoon.

Kuitenkin voisi ajatella että ainakin osa naisista voisi tuntea vaistonvaraista vastenmielisyyden tunnetta miehiä kohtaan jotka eivät osoita seksuaalista kiinnostusta heitä kohtaan. Että kun joku nainen on tottunut saamaan seksuaalisen attraktiivisuutensa ansiosta monenlaisia etuja miehiltä ei saakaan sitä samalla tavalla homoseksuaaliselta mieheltä. On myös mahdollista etteivät homot koe omakseen perinteisiä heteroseksuaalisia sukupuoliroolimalleja, jotka edellyttävät miehiltä aina jonkinlaista uhrautumista, ritarillisuutta, herrasmiesmäisyyttä, ihailua naiskauneutta kohtaan jne. Osa homomiehistä esim. huorittelee naisia heteromiehiä helpommin, käyttää kiistatilanteissa ehkä herkemmin fyysistä väkivaltaa naisia kohtaan (vrt. vuosien takainen Niko Saarinen-episodi Big Brother-talossa)

Keskustelupalstoja selaamalla voi huomata myös että homomiesten ja heteronaisten välillä esiintyy jonkun verran myöskin kateutta liittyen toisen osapuolen kumppanien tasokkuuteen. Homomiesten kuulee sanovan että heteronaiset saavat komeimmat miehet. Toisaalta taas naisista saattaa tuntua katkeralta jos joku heidän erittäin kiinnostavana pitämänsä mies paljastuukin homoksi.

49

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfder232

Naiset ei vihaa homoja niinkään, mutta lesbot on ihan toinen juttu. Sama miehillä käänteisenä.

• petrapan

En mä ainakaan vihaa lesboja, pelkään ehkä hieman niitä kaikkein dominoivimpia. Mutta oliko tässä nyt kyse täysin heteroista naisista kun itse olen panseksuaali?

• VarmaMalli

Ruukinmatruuna paljasti jo aikoinaan naisten kannan. Ja se kanta on aina opportunistisin vaihtoehto valintakorista.

Koska nykyään ei ole coolia vihata homoja, yli 90% naisista on vihaamatta homoja.

• trejglkjlbjkjh

En piittaa siitä, onko joku homo. Ihan sama. Lepakkonaisilla on jostain syystä todella vihamielinen asenne heteronaisia kohtaan.

• erkki-täti

Joo, homoja on monenlaisia ihmisiä, kuten on heteroitakin. Ei homomiehiä voi yhteen muottiin yleistää. Jotkut ovat hyvinkin herrasmiehiä, ja toiset sitten sellaisia stereotyyppisiä sketsihahmoja, parrakkaita prinsessoja. Ja siihen väliin mahtuu monta muuta tyyppiä.

Enpä tiedä noista lesboistakaan..taitaa olla heissäkin monenlaisia tyyppejä.

Ja mistäs minä loppujen lopuksi edes tiedän kaikkien hyvänpäiväntuttujen seksuaalista suuntautumista. Kyllä maailmaan homoja ja lesboja mahtuu, ei ole tarvetta vihata kumpiakaan ainakaan seksuaalisen suuntautumisen vuoksi.

Kusipää on kusipää, oli sitten homo/lesbo/hetero.

• Naisasialooseri1

Tottakai on vihamielinen asenne koska se, että joku haluaa seksuaalisesti miestä on yhtä kieroutunutta ja luonnotonta kuin esim. pedofiiliakin. Vain naiseen kohdistuvat seksuaalinen himo on hyväksyttyä ja luonnollista.

• "Kuitenkin voisi ajatella että ainakin osa naisista voisi tuntea vaistonvaraista vastenmielisyyden tunnetta miehiä kohtaan jotka eivät osoita seksuaalista kiinnostusta heitä kohtaan. Että kun joku nainen on tottunut saamaan seksuaalisen attraktiivisuutensa ansiosta monenlaisia etuja miehiltä ei saakaan sitä samalla tavalla homoseksuaaliselta mieheltä."

Tästä en tiedä, mutta onhan meissä Hetero Miehissäkin yksilöitä, jotka mahtuvat samaan muotiin enemmän tai vähemmän......siitä en ole ihan varma mitä naisten päässä liikkuu, kun huomaavat, että eivät saa sellaista huomiota mihin ovat tottuneet.

Eli sellaiset enemmän tai vähemmän "tyrkyt", jotka käyttäytymisellä ja toiminnallaan hakevat juuri tiettyjä juttuja.......reaktioita on kyllä laidasta laitaan nähty.....

Luultavasti voivat miettiä, että "Homo", "mikä toikin luulee olevansa?", "onko mussa jotain vikana"...jne...jne...

• että.silleen

Moi! Mulla on homomies ystävä, yks parhaimmista kavereistani.
        Ei hänen seksuaalinen suuntauksensa ole multa pois, miks mä siihen kiinnittäisin edes huomiota. Meillä on paljon yhteisiä miellenkiinnon kohteita, kuten leipominen.
        Tulen myös hyvin toimeen hänen puolisonsa kanssa, ei mitään hämminkiä ole koskaan ollut välillämme. Taiteellisia kaveruksia kummatkin ja hyvin inhimillisiä.
        Tiedän mitä eräät nyt ihmettelevät!
        En koe miesten puhdasta homoutta mitenkään uhkana, bi-miehiä minä vieroksun!
        Sellaisen opintojakson jälkeen... ei hevillä luottamusta siihen suuntaan mulla ole.
        Enkä ikinä uskoakseni pysty unohtamaan traumaani, valitettavasti.

• että.silleen kirjoitti:

Moi! Mulla on homomies ystävä, yks parhaimmista kavereistani.
        Ei hänen seksuaalinen suuntauksensa ole multa pois, miks mä siihen kiinnittäisin edes huomiota. Meillä on paljon yhteisiä miellenkiinnon kohteita, kuten leipominen.
        Tulen myös hyvin toimeen hänen puolisonsa kanssa, ei mitään hämminkiä ole koskaan ollut välillämme. Taiteellisia kaveruksia kummatkin ja hyvin inhimillisiä.
        Tiedän mitä eräät nyt ihmettelevät!
        En koe miesten puhdasta homoutta mitenkään uhkana, bi-miehiä minä vieroksun!
        Sellaisen opintojakson jälkeen... ei hevillä luottamusta siihen suuntaan mulla ole.
        Enkä ikinä uskoakseni pysty unohtamaan traumaani, valitettavasti.

No Moikka! =)

Ajattelinkin minne hävisit.......sulla oli viimeiset viestit aikast "rautaista" tavaraa... ;D

Hyvän Biisin laitoit ja vetäisit hienon alakoukun vastapalloon eräälle...;P......laitoin itselle sen "biisin" ylös.....se oli mainio... ;D

Mulle tuli sellainen olo, ettet kai nyt ainakaan alkanut taas häpeilemään kirjoituksiasi, kun et mitään sellaista ole tehnyt, että olisi edes syytä.....sun tekstisi ovat aikalailla kevyintä tavaraa mitä ihmiset kirjoittaa ja itseään saa/täytyy puolustaa, varsinkin silloin kun ei ole oikein muuta vaihtoehtoa....

Joo muistan hyvin ton sun juttus.....arpi jää, mutta toivottavasti kukaan ei revi sitä enää auki... :(

Se mikä on sinussa, on nyt osa sinua ja sen kanssa pitää oppia elämään...

https://www.youtube.com/watch?v=3Vxm3zEC7QA

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

No Moikka! =)

Ajattelinkin minne hävisit.......sulla oli viimeiset viestit aikast "rautaista" tavaraa... ;D

Hyvän Biisin laitoit ja vetäisit hienon alakoukun vastapalloon eräälle...;P......laitoin itselle sen "biisin" ylös.....se oli mainio... ;D

Mulle tuli sellainen olo, ettet kai nyt ainakaan alkanut taas häpeilemään kirjoituksiasi, kun et mitään sellaista ole tehnyt, että olisi edes syytä.....sun tekstisi ovat aikalailla kevyintä tavaraa mitä ihmiset kirjoittaa ja itseään saa/täytyy puolustaa, varsinkin silloin kun ei ole oikein muuta vaihtoehtoa....

Joo muistan hyvin ton sun juttus.....arpi jää, mutta toivottavasti kukaan ei revi sitä enää auki... :(

Se mikä on sinussa, on nyt osa sinua ja sen kanssa pitää oppia elämään...

https://www.youtube.com/watch?v=3Vxm3zEC7QA

Taitaa olla niin että rautarouva ja minä tunnemme toisemme IRL. Epäilin sitä jo ankka kinamme aikoihin ja nyt olen lähes varma.
        Olen kertonut dysfasiastani, ja koulutuksestani, Emon resepti ankasta... ja hän osasi yhdistää palaset. Koska tuntee emon ja faijan erittäin hyvin ja on syönyt kyseistä ankkaa uunissa valmistettuna kotonani!
        Rouvalla on akateeminen koulutus ja häärää myös politiikassa mukana. Mun on tullut arvosteltua häntä kovin sanakääntein, muutamia kertoja. Syystä että on sellainen piikilankafeministi joka aina tavoittelee omaa etuaan ensimmäisenä.
        Juonii asioita ja politiikkakin on hänelle vain väline, oman edun tavoitteluun.

Minä ainoastaan puolustauduin: Pidä sinä suusi kiinni...niin teen minäkin! Ihan vaan: Kummalla meistä on enemmän menetettävää? Minä en ole julkisuuden henkilö, kuten....!
        Ja Besame Mucho... oli hänelle muistutus, tikku kynnen alle! Itku pitkästä ilosta.
        Vihaisena osaan olla myös täysi PIRU. Pahoillaniko...en totta mooses olekaan!

• että.silleen
        että.silleen kirjoitti:

Taitaa olla niin että rautarouva ja minä tunnemme toisemme IRL. Epäilin sitä jo ankka kinamme aikoihin ja nyt olen lähes varma.
        Olen kertonut dysfasiastani, ja koulutuksestani, Emon resepti ankasta... ja hän osasi yhdistää palaset. Koska tuntee emon ja faijan erittäin hyvin ja on syönyt kyseistä ankkaa uunissa valmistettuna kotonani!
        Rouvalla on akateeminen koulutus ja häärää myös politiikassa mukana. Mun on tullut arvosteltua häntä kovin sanakääntein, muutamia kertoja. Syystä että on sellainen piikilankafeministi joka aina tavoittelee omaa etuaan ensimmäisenä.

Minä ainoastaan puolustauduin: Pidä sinä suusi kiinni...niin teen minäkin! Ihan vaan: Kummalla meistä on enemmän menetettävää? Minä en ole julkisuuden henkilö, kuten....!
        Ja Besame Mucho... oli hänelle muistutus, tikku kynnen alle! Itku pitkästä ilosta.

Mulla oli oikeesti rankka työputki ja kun se päättyi, jätin työrukkaselleni koko vastuun kaikesta... tähän aamuun asti. Minä pyyhkäisin vapaalle, ihan omaa aikaani otin, vaikka maapallo sitt keikahtaisi! Oli pakko päästä yksinäisyyteni, vähäks aikaa.

Ymmärrän.....ollaan aika lailla samoilla taajuuksilla näissä asioissa.....tosin monesti itse käytän ensin "vastustajan" ylimielisyyden/agression/tyhmyyden" häntä itseään vastaan, jos ei itse tajua lopettaa, kuun teen ensin tilaa......tekeytymällä hieman tyhmäksi/yksinkertaiseksi.......jos tämäkään ei auta, niin sitten sanon suoraan, mutta en vieläkään käy liian agressiiviseksi edes puheilla, vaan se on vasta varoitus........tämän jälkeen asiat riippuvat ihan vastapuolesta ja omasta olosta miten asiat etenevät sitten siitä...........voin vetäytyä vielä tässäkin vaiheessa, jos/kun se on järkevämpää ja saan siihen tilaa.....jos en niin sitten se on menoa.....

Mulla oli oikeesti rankka työputki ja kun se päättyi, jätin työrukkaselleni koko vastuun kaikesta... tähän aamuun asti. Minä pyyhkäisin vapaalle, ihan omaa aikaani otin, vaikka maapallo sitt keikahtaisi! Oli pakko päästä yksinäisyyteni, vähäks aikaa.

"Minä pyyhkäisin vapaalle, ihan omaa aikaani otin, vaikka maapallo sitt keikahtaisi! Oli pakko päästä yksinäisyyteni, vähäks aikaa."

Onneksi osaat tämän ja pystyt huomioimaan pakolliset tarpeet......ettet polta itseäsi loppuun, etkä ota liikaa henkistä/fyysistä taakkaa, jota et loppujen lopuksi pysty kantamaan ilman, että alkaa kärsimään tarpeettoman paljon tai jopa romahtaa....

Toivottavasti sait levättyä & rentouduttua itsesi kanssa tarpeeksi.....

• erkki-täti
        että.silleen kirjoitti:

Ai jahas, minusta puhutaan...

Voin sanoa, että emme tunne toisiamme, huoli pois.

Minä olen välillä lukematta tätä palstaa pitkiäkin aikoja, enkä teinnyt, että sinulla on dysfasia (enkä kyllä tiennyt noita muitakaan juttuja mitä kerroit jostain bi-puolisosta ja muusta).

Arvostelin sinua, kun sanoin, että vaikutat ankealta (kirjoitustesi perusteella). Tuo dysfasia kyllä nyt selitti niin paljon, että arvioni meni uusiksi. Tunnustan tehneeni virhearvion.

Anteeksi aidosti, olin väärässä.

• että.silleen
        erkki-täti kirjoitti:

Ai jahas, minusta puhutaan...

Voin sanoa, että emme tunne toisiamme, huoli pois.

Minä olen välillä lukematta tätä palstaa pitkiäkin aikoja, enkä teinnyt, että sinulla on dysfasia (enkä kyllä tiennyt noita muitakaan juttuja mitä kerroit jostain bi-puolisosta ja muusta).

Arvostelin sinua, kun sanoin, että vaikutat ankealta (kirjoitustesi perusteella). Tuo dysfasia kyllä nyt selitti niin paljon, että arvioni meni uusiksi. Tunnustan tehneeni virhearvion.

Anteeksi aidosti, olin väärässä.

Asia kuitti, kumpikin on erehtynyt.

• erkki-täti
        että.silleen kirjoitti:

Asia kuitti, kumpikin on erehtynyt.

Roger.

Mutta hiukan hävettää nyt, kun arvostelin. Etpä sinä afasiallesi itse mitään voi. Minulla on vain yksi livekokemus afaatikosta, ja sekin tapahtui lapsena 1980-luvulla. Pitää päivittää lukutaitoa netissä, eikä tehdä oletuksia liian nopeasti.

• että.silleen
        erkki-täti kirjoitti:

Roger.

Mutta hiukan hävettää nyt, kun arvostelin. Etpä sinä afasiallesi itse mitään voi. Minulla on vain yksi livekokemus afaatikosta, ja sekin tapahtui lapsena 1980-luvulla. Pitää päivittää lukutaitoa netissä, eikä tehdä oletuksia liian nopeasti.

Mulla on useitakin kokemuksia afaatikoista, minä en ole rankemmasta päästä. Tulen toimeen nykyään ihan OK.
        Ihan kaikki eivät edes kiinnitä asiaan huomiota, paitsi silloin kun kiihdyn/suutun ...saattaa ajatus kulkea nopeammin mihin kieleni kykenee. =)
        Kirjoitettua textiäni moni epäilee virolaiseksi, sanajärjestyksen takia. No, hyvin olette kokonaisuudessa kuitenkin ymmärtäneet tarkoitukseni. Itse en koe itseäni sen huonommaksi tai paremmaksi... vammastani huolimatta. Relax.

Niillä afaasia potilailla joiden puhekyky on mennyt aikuisena, se on huomattavasti ikävämpi kokemus. Mutt halvaantunutkin potilas voi oppia vielä uudelleen puhumaan, siitä on esimerkkinä vaikka Veikko Sinisalo...joka palasi 2x takaisin puhuvien ihmisten pariin, menetettyään puhekykynsä.
        Sieltä tullaan vain kovalla sisulla takaisin ja vaatii hiton kovaa uudelleen opettelua. Sinisalo teki vielä sairastumisensa jälkeen yhden miehen teatteria...monologiaa.

• erkki-täti
        että.silleen kirjoitti:

Mulla on useitakin kokemuksia afaatikoista, minä en ole rankemmasta päästä. Tulen toimeen nykyään ihan OK.
        Ihan kaikki eivät edes kiinnitä asiaan huomiota, paitsi silloin kun kiihdyn/suutun ...saattaa ajatus kulkea nopeammin mihin kieleni kykenee. =)
        Kirjoitettua textiäni moni epäilee virolaiseksi, sanajärjestyksen takia. No, hyvin olette kokonaisuudessa kuitenkin ymmärtäneet tarkoitukseni. Itse en koe itseäni sen huonommaksi tai paremmaksi... vammastani huolimatta. Relax.

Niillä afaasia potilailla joiden puhekyky on mennyt aikuisena, se on huomattavasti ikävämpi kokemus. Mutt halvaantunutkin potilas voi oppia vielä uudelleen puhumaan, siitä on esimerkkinä vaikka Veikko Sinisalo...joka palasi 2x takaisin puhuvien ihmisten pariin, menetettyään puhekykynsä.
        Sieltä tullaan vain kovalla sisulla takaisin ja vaatii hiton kovaa uudelleen opettelua. Sinisalo teki vielä sairastumisensa jälkeen yhden miehen teatteria...monologiaa.

Minulla oli sellainen nykyään vissiin semi-rankaksi luokiteltu tapaus (en voi oikeastaan edes kuvitella sinua siihen). Sattui Käpylän sairaalassa, en tiedä vieläkö siellä kuntoutetaan afasia-ihmisiä? Ei vanhemmatkaan oikein osanneet selittää asiaa, ja me lapset oltiin kyllä ihmeissään.

Afasiasta ei puhuta oikein missään. Auteisteistakin puhutaan enemmän, ja varsikin netissä. Miksiköhän näin?

On sinulla ainakin sisua, kun kaikista vaikeuksista (ja tyhmistä arvostelijoista) huolimatta jaksat yrittää. Ehkäpä se myös auttaa, kun kirjoitat asioita? Vai auttaako?

• että.silleen
        erkki-täti kirjoitti:

Minulla oli sellainen nykyään vissiin semi-rankaksi luokiteltu tapaus (en voi oikeastaan edes kuvitella sinua siihen). Sattui Käpylän sairaalassa, en tiedä vieläkö siellä kuntoutetaan afasia-ihmisiä? Ei vanhemmatkaan oikein osanneet selittää asiaa, ja me lapset oltiin kyllä ihmeissään.

Afasiasta ei puhuta oikein missään. Auteisteistakin puhutaan enemmän, ja varsikin netissä. Miksiköhän näin?

On sinulla ainakin sisua, kun kaikista vaikeuksista (ja tyhmistä arvostelijoista) huolimatta jaksat yrittää. Ehkäpä se myös auttaa, kun kirjoitat asioita? Vai auttaako?

"Ehkäpä se myös auttaa, kun kirjoitat asioita? Vai auttaako?"

Jatkuvaa harjoittelua tämä on kielellesesti, mä kirjoitan ilman "oikolukijaa" ja tavaan joka ainoan sanan kirjoittaessani, ja luen lopulta tavaten sen kirjoittamani.

Hidasta, eikä siltikään täydellistä.
        "Jaksan yrittää...." niin ei mulla älyssä mitään vikaa ole ja ajattelen matemaattisesti... niin aika samalla viivalla ainakin keskiverto ihmisen kanssa siinä suhteessa.

Ja on mun "vamma" auttanut mua ymmärtämään hiukan heikommassa asemassa olevia, empatiakyky kasvaa kun itsekään ei ole ollut mikään täydellisyys... ihminen pystyy kasvamaan, jos annetaan tilaisuus siihen.

Joku sanoi mun hölöttämisestäni: no en tasantarkkaan kerro asukkaistani mitään henkilökohtaista koskaan. Tiedoksenne ett silloin mä syyllistyisin rikokseen, mulla on vaitiolovelvollisuus... sitä ei edes poliisi saa rikottua. Ainoastaan tuomioistuin voi velvoittaa minut kertomaan tiedossani olevia asioita hoidokeista. Näin se asia menee... sama koskee koko henkilökuntaa ja varsinkin alalle koulutettuja!

Hyvää yötä, palstalaisille!

"Ehkäpä se myös auttaa, kun kirjoitat asioita? Vai auttaako?"

Jatkuvaa harjoittelua tämä on kielellesesti, mä kirjoitan ilman "oikolukijaa" ja tavaan joka ainoan sanan kirjoittaessani, ja luen lopulta tavaten sen kirjoittamani.

Hidasta, eikä siltikään täydellistä.
        "Jaksan yrittää...." niin ei mulla älyssä mitään vikaa ole ja ajattelen matemaattisesti... niin aika samalla viivalla ainakin keskiverto ihmisen kanssa siinä suhteessa.

Ja on mun "vamma" auttanut mua ymmärtämään hiukan heikommassa asemassa olevia, empatiakyky kasvaa kun itsekään ei ole ollut mikään täydellisyys... ihminen pystyy kasvamaan, jos annetaan tilaisuus siihen.

Joku sanoi mun hölöttämisestäni: no en tasantarkkaan kerro asukkaistani mitään henkilökohtaista koskaan. Tiedoksenne ett silloin mä syyllistyisin rikokseen, mulla on vaitiolovelvollisuus... sitä ei edes poliisi saa rikottua. Ainoastaan tuomioistuin voi velvoittaa minut kertomaan tiedossani olevia asioita hoidokeista. Näin se asia menee... sama koskee koko henkilökuntaa ja varsinkin alalle koulutettuja!

Hyvää yötä, palstalaisille!

Hyvää Yötä! "Pippuri"..... ;P

• Nnnainennnnn

Kyllä sä oot kujalla. Mun lähin ja paras ystävä on homo ja kyllä se mua palvelee siinä kun heteromiehetki mutten kyllä pomputa sitä koska se on kategoriassa ihanat ystävät. Homo on Mr Safety kun koko elämän kärsiny siitä että jokaisella ystävällisellä miespuolisella on taka-ajatuksia niin olen kyllä tosi onnellinen homoni kanssa. Voi tietää ettei se himoitse mua. Joskus oikein katoin niin ei ollu kulli pystyssä! Jee...i love him.

• Homotpuukottaaselkään

Naisten pitäisi vihata homoja enemmän, koska homojenhan vika se on, että naiset joutuu kärsiä utopistisista kauneusihanteista, koska juuri muotitalojen homopomot niitä laatii.

Että muistakaas naiset tää, kun otatte homon kaveriks.

• tarralenkkari666

Juu juu, koska marginaalisen vähemmistön vuoksi on rationaalista tuomita kokonaisia ihmisryhmiä.

• tarralenkkari666

Puhumattakaan, että myös heteromies/naissuunnittelijat käyttävät niitä samoja malleja.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Puhumattakaan, että myös heteromies/naissuunnittelijat käyttävät niitä samoja malleja.

Heteromiehet ovat muotisuunnittelijoista marginaalinen vähemmistö.

• En keksi yhtään syytä miksi vihaisin homoa tai lesboa, ellei hän ole pedofiili. Hetero tai homo ihan sama. Mutta pedofiilejä en suvaitse.

• Suvaitsijat_suohon

Aika tekopyhää suvaita joitain perversioita ja olla suvaitsematta toisia. Tämä suvaitsijoiden homma on muutenkin aina tätä: esim. värivikaisia ja hinttejä kyllä suvaitaan, mutta seinä tulee vastaan heti, kun pitäisi hyväksyä natsin tai pedofiilin eriäviä mielipiteitä.

• Suvaitsijat_suohon kirjoitti:

Aika tekopyhää suvaita joitain perversioita ja olla suvaitsematta toisia. Tämä suvaitsijoiden homma on muutenkin aina tätä: esim. värivikaisia ja hinttejä kyllä suvaitaan, mutta seinä tulee vastaan heti, kun pitäisi hyväksyä natsin tai pedofiilin eriäviä mielipiteitä.

Mua ei kiinnosta mitä aikuiset keskenään tekee, mutta jos seksiä kohdistetaan johonkin lapseen jonka kuuluisi saada olla sellaiselta rauhassa ja kasvaa rauhassa aikuiseksi, se on asia johon puutun jos vastaan tulee. Vaikka kovalla kädellä jos ei muu auta.

• sönkkö kirjoitti:

Mua ei kiinnosta mitä aikuiset keskenään tekee, mutta jos seksiä kohdistetaan johonkin lapseen jonka kuuluisi saada olla sellaiselta rauhassa ja kasvaa rauhassa aikuiseksi, se on asia johon puutun jos vastaan tulee. Vaikka kovalla kädellä jos ei muu auta.

Mikä on värivikainen? Eri rotuinen ihminen vai valkaisualtaassa uinut musta mies? Lapsia kuuluu suojella eikä satuttaa. Mutta homojen seksielämää mun ei tarvitse miettiä eikä katsella. Lapsien rikottu elämä sen sijaan kostautuu kaikille jossain muodossa. Lapset muodostaa tulevaisuuden aikuiset ja jos heitä kohdellaan kaltoin, mitä he siitä oppivat?

• Viherhintsteri
        sönkkö kirjoitti:

Mikä on värivikainen? Eri rotuinen ihminen vai valkaisualtaassa uinut musta mies? Lapsia kuuluu suojella eikä satuttaa. Mutta homojen seksielämää mun ei tarvitse miettiä eikä katsella. Lapsien rikottu elämä sen sijaan kostautuu kaikille jossain muodossa. Lapset muodostaa tulevaisuuden aikuiset ja jos heitä kohdellaan kaltoin, mitä he siitä oppivat?

Hei, nyt pitää suvaita. Niillä on kaikilla se niitten oma kulttuuri, olkoon sitten homo-, pedo-, tai musulmaanikulttuuri. Monikulttuuri on hyvä, ei saa olla ahdasmielinen persujuntti. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Suvaitkaamme!

• Viherhintsteri kirjoitti:

Hei, nyt pitää suvaita. Niillä on kaikilla se niitten oma kulttuuri, olkoon sitten homo-, pedo-, tai musulmaanikulttuuri. Monikulttuuri on hyvä, ei saa olla ahdasmielinen persujuntti. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Suvaitkaamme!

En elä muotijuttujen mukaan vaan sen mukaan mitä sydän ja järki sanoo oikeaksi. Pedofiilejä ei tarvitse suvaita. Ne pitää ohjata hoitoon, jos ei ne itse tajua sinne mennä. :)

• nihhhhhhhhhhh

Ihmiset on suurimmaksi osaksi aivopesty olemaan maanisia pedofiilien vihaajia vähän samaan tapaan kuin homovihaajia vielä muutama vuosikymmen sitten. Jos kuuntelee sellaisten iältään 50-60-vuotiaiden miesten mielipiteitä homoista niin ne pakkaa olemaan hyvinkin samanlaista tasoa kuin nuorempien rahvaan edustajien mielipiteet pedofiileistä: "Ei muuta kun munat valtiolle perkele!", "Saatana pitäs laittaa viideksi vuodeksi linnaan että oppisivat olemaan", "Saatanan hintit kun kehtaavat vielä olla ihmisten ilmoilla vaikka siellä on pieniä lapsia" jne.

Mutta jos yhteiskunta alkaisi kasvattamaan ihmisiä suvaitsevimmiksi pedofiilejä kohtaan niin ei kuluisi todennäköisesti kuin muutama vuosikymmen niin suurin osa ihmisistä omaksuisi samanlaisen sallivan asenteen heitä kuin mitä homoja kohtaan tänä päivänä. Jotkut vanhat jäärät vaan jäisivät vastustamaan pedofiilejä mutta suurin osa varsinkin nuoremmista kansalaisista pitäisivät heitä lähinnä taantumuksellisina juntteina.

Lasten seksuaalista hyväksikäyttöä voi pitää sosiaalisena ongelmana (joskaan suurin osa pedofiileistä siihen ei välttämättä koskaan edes syyllisty) mutta pitäisi kuitenkin muistaa ettei pedofiliaa lääketieteellisellä tasolla oikein voi luonnehtia sen enempää sairaudeksi kuin vaikkapa homo- tai transseksuaalisuuttakaan. Näin ollen pedofiilien lähettämistä hoitoon vastoin tahtoaan on sekin moraalisesti epäilyttävää.

Itse omaan hyvin pitkälle ymmärtäväisen asenteen pedofiilejä kohtaan vaikken konkreettisella tasolla tapahtuvaa alle 10-vuotiaisiin lapsiin yhtymistä hyväksykään. Kyse ei ole kuitenkaan mistään subjektiivisesta pahuudesta vaan yksilöistä jotka omaavat tietynlaisen, muuttumattoman seksuaalisen suuntautuneisuuden ja joiden mahdollisuudet toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ovat normaaleihin ihmisiin verrattuna hyvin rajoitetut.

• Miten sinulle nyt pedofiilit tulivat mieleen, kun puhuttiin homoista ja naisista?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Miten sinulle nyt pedofiilit tulivat mieleen, kun puhuttiin homoista ja naisista?

Miksi ei olisi tullut? Papit ja pikkupojat.

• nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

Ihmiset on suurimmaksi osaksi aivopesty olemaan maanisia pedofiilien vihaajia vähän samaan tapaan kuin homovihaajia vielä muutama vuosikymmen sitten. Jos kuuntelee sellaisten iältään 50-60-vuotiaiden miesten mielipiteitä homoista niin ne pakkaa olemaan hyvinkin samanlaista tasoa kuin nuorempien rahvaan edustajien mielipiteet pedofiileistä: "Ei muuta kun munat valtiolle perkele!", "Saatana pitäs laittaa viideksi vuodeksi linnaan että oppisivat olemaan", "Saatanan hintit kun kehtaavat vielä olla ihmisten ilmoilla vaikka siellä on pieniä lapsia" jne.

Mutta jos yhteiskunta alkaisi kasvattamaan ihmisiä suvaitsevimmiksi pedofiilejä kohtaan niin ei kuluisi todennäköisesti kuin muutama vuosikymmen niin suurin osa ihmisistä omaksuisi samanlaisen sallivan asenteen heitä kuin mitä homoja kohtaan tänä päivänä. Jotkut vanhat jäärät vaan jäisivät vastustamaan pedofiilejä mutta suurin osa varsinkin nuoremmista kansalaisista pitäisivät heitä lähinnä taantumuksellisina juntteina.

Lasten seksuaalista hyväksikäyttöä voi pitää sosiaalisena ongelmana (joskaan suurin osa pedofiileistä siihen ei välttämättä koskaan edes syyllisty) mutta pitäisi kuitenkin muistaa ettei pedofiliaa lääketieteellisellä tasolla oikein voi luonnehtia sen enempää sairaudeksi kuin vaikkapa homo- tai transseksuaalisuuttakaan. Näin ollen pedofiilien lähettämistä hoitoon vastoin tahtoaan on sekin moraalisesti epäilyttävää.

Itse omaan hyvin pitkälle ymmärtäväisen asenteen pedofiilejä kohtaan vaikken konkreettisella tasolla tapahtuvaa alle 10-vuotiaisiin lapsiin yhtymistä hyväksykään. Kyse ei ole kuitenkaan mistään subjektiivisesta pahuudesta vaan yksilöistä jotka omaavat tietynlaisen, muuttumattoman seksuaalisen suuntautuneisuuden ja joiden mahdollisuudet toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ovat normaaleihin ihmisiin verrattuna hyvin rajoitetut.

Ymmärrän tämän "Kyse ei ole kuitenkaan mistään subjektiivisesta pahuudesta vaan yksilöistä jotka omaavat tietynlaisen, muuttumattoman seksuaalisen suuntautuneisuuden ja joiden mahdollisuudet toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ovat normaaleihin ihmisiin verrattuna hyvin rajoitetut."

Mutta koska olen namusedän ahdstelemaksi joutunut ja sukulainen lapsena raiskatuksi aikuisen toimesta, en siedä pedofiilejä. Sillä aivopesulla ei ole osaa ei arpaa. Olen myös vanhempi, jolla on suojeluvaisto lapsia kohtaan. Vaikka jollain on rutto, niin normaalisti ruttoa kartetaan. Yhtä hyvin pedofiiliä ei pyydetä lapsia hoitamaan. Esimerkiksi.

Ihan tervettä vältellä ihmisiä joista voi koitua harmia.

• sönkkö kirjoitti:

Miksi ei olisi tullut? Papit ja pikkupojat.

Eli homoista tuli mieleen katoliset, selibaattilupauksen tehneet tehneet homoseksuaalit pedofiilit? Minusta tuo on aika marginaalia, etenkin maallistuneessa luterilaisessa Suomessa. Semminkin kun Suomessa on homoja ainakin 100.000 ja katolilaisia pappeja muutama.

Eli homoista tuli mieleen katoliset, selibaattilupauksen tehneet tehneet homoseksuaalit pedofiilit? Minusta tuo on aika marginaalia, etenkin maallistuneessa luterilaisessa Suomessa. Semminkin kun Suomessa on homoja ainakin 100.000 ja katolilaisia pappeja muutama.

Muun muassa. Täsmensinkin homot ja lesbot ok, kunhan ei ole pedofiili. Mikä ongelma tässä nyt on? Yhtä hyvin heissä kuin heteroissa on pedofiilejä.

• sönkkö kirjoitti:

Muun muassa. Täsmensinkin homot ja lesbot ok, kunhan ei ole pedofiili. Mikä ongelma tässä nyt on? Yhtä hyvin heissä kuin heteroissa on pedofiilejä.

Tämä nyt ollut yhtään sen ihmeempi kommentti kuin miehiltä, nainen on ihana kunhan ei ole läskiä. :)

Älä näe ongelmaa siellä missä sitä ei ole.

• sönkkö kirjoitti:

Tämä nyt ollut yhtään sen ihmeempi kommentti kuin miehiltä, nainen on ihana kunhan ei ole läskiä. :)

Älä näe ongelmaa siellä missä sitä ei ole.

No olihan tuo vähän kuin kysyttäisiin, mitä tulee mieleen äidistä ja ensimmäinen mielikuva olisi lapsenhakkaaja. Vaikka eihän ne siis kaikki ole, mutta onhan niitäkin. Tohtisin väittää piiloasenteelliseksi, vaikkei siinä siis mitään ongelmaa olekaan.

No olihan tuo vähän kuin kysyttäisiin, mitä tulee mieleen äidistä ja ensimmäinen mielikuva olisi lapsenhakkaaja. Vaikka eihän ne siis kaikki ole, mutta onhan niitäkin. Tohtisin väittää piiloasenteelliseksi, vaikkei siinä siis mitään ongelmaa olekaan.

No sä ajattelet noin. Mä taas otan huomioon seikan, että on ihmisiä jotka ovat homoja ja lesboja vasta kun kohde on lapsi. Muuten kyllä hetero seksi kelpaa. :)

On nääs muunlaisiakin homoja ja lesboja kun ne yleisen käsityksen tyypit.

• onniinkuinon

Kuka tietää tilastot?Omasta puolestani voin vastata,ettei se ole vihaa.Sääli vaan kun ihana mies ei voi jatkaa sukua,sillä täydellisessä homoudessa niin ei voi tapahtua.

• Heteronaisten suhtautuminen homomiehiin vaikuttaa olevan samalla tavalla ambivalentti kuin heteronaisten suhtautuminen toisiin heteronaisiin.

• että.silleen

Saisinko yksinkertaisen suomennoksen tälle? Selkokiellä mitä? Tunnustan olevani jälkeenjäännyt, en ymmärrä nyt sana käänteitä...ihan hebreaa mulle.

Saisinko yksinkertaisen suomennoksen tälle? Selkokiellä mitä? Tunnustan olevani jälkeenjäännyt, en ymmärrä nyt sana käänteitä...ihan hebreaa mulle.

Että pitävät aina yhtä ja puukottavat toisiaan selkään tilaisuuden tulleen.

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Että pitävät aina yhtä ja puukottavat toisiaan selkään tilaisuuden tulleen.

No ilman muuta, olinpa minä tyhmä. Tietenkin juuri noin. On se sentään hyvä ettemme miehiä puukottele, kun yleensä aina teit poikaparkoja kiusaamme.
        Ei maar, kiitos selvennyksestä, nyt ymmärrän tuon ambivalenttin, ens kerralla siihen törmätessäni! Siis jos joskus siihen törmään, on mulla vertailu kohde...

• pyöreässäpöydässä

Sellainen entisaikojen tukkijätkä tyyppinen lesbo katsoo ainakin niin alempaan kastiin homoa kuuluvaksi, että ei heidän kemiasta ota selvää. Jos homo on yöllä leiponut pullaa ja tuo aamulla sen työpaikalle kiitoksen toivossa ,niin ei lesbo osoita mitään kiitollisuutta, mutta jos nuori nainen on leiponut niin voi sitä seireenin laulua ,siitä kiitollisuudesta ei meinaa loppua tulla.Aika velikultia ---sanoisin.

• Ex------------PUA

Ehdottomasti!

Aloittajalta tulikin jo hyvää pohdintaa, mutta esim. naisten ja etenkin femakkojen suosima shaming language paljastaa sen, mitä mieltä he oikeasti ovat homoista; niin kauan kun homoja voidaan käyttää hyväksi "heteronormatiivisuuden" mädättämisessä ja naisten ylivallan tavoittelussa (aka. feministiilesbojen agenda) niin he ovat siis niinq tosi raikkaita ja ihqui, mutta silloin kun homoa käytetään haukkumasanana, selviää kyllä että mikä on heidän oikea suhtautumisensa heihin.

Tietysti naisia pelottaa homojen luontainen iimmuniteetti naisten seksuaalista valtaa vastaan, miehet joita ei voida manipuloida seksillä ja läheisyydellä ovat pelottavia.

Siksi naiset (femakot) raivoavat myös mgtow-miehille, sillä naiset itse eivät saa mitään aikaiseksi, joten he tarvitsevat miesorjia tekemään sen puolestaan.

JA tässä yksi hyvä esimerkki, miksi naisten homofobia tulee lisääntymään:
      https://www.youtube.com/watch?v=wiESisEL43c

• että.silleen

"Tietysti naisia pelottaa homojen luontainen immuniteetti naisten seksuaalista valtaa vastaan, miehet joita ei voida manipuloida seksillä ja läheisyydellä ovat pelottavia.Siksi naiset (femakot) raivoavat myös mgtow-miehille, sillä naiset itse eivät saa mitään aikaiseksi"
        .
        .
        - Älä puhu soopaa Ex------------PUA! Sinä olet yks parhaimmista esimerkeistä:
        "naiset...ei saa mitään aikaiseksi..." jo pelkkä keskustelu on nostattanut sinutkin suorastaan kauhun valtaan. Niin että ketä pelottaa ja ketä ei?

Mistä sinä poloinen tiedät kuka naisista on femakko? Vai ovatko kaikki naiset?
        Järkyttävää jos me ollaankin salaseuran kaltainen femakko lauma, niin kuin Ku Klux Klan!
        Ole kuule varovainen jahdatessasi niitä tyttösiä, saattavat olla koulutettuja naisvallan vakoilijoita! Aivopesemme vielä sinutkin... oh, hoijaa! =)
        Lepo vaan, sotilas ex-PUA.

• Fobiatonperseestä

Kuules aivan riippuu siitä tyypistä, pidänkö hänestä vai enkö. Aivan sama, onko tyyppi musta vai valkoinen, nuori vai vanha, muslimi tai ateisti, mies tai nainen, tai mitä hän harrastaa makuuhuoneessaan (sehän ei ole minun asiani). Melkoisen simppeliä. Persoona ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7445
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3967
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3510
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      2776
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2652
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      43
      2465
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2391
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2269
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2208
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1962
    Aihe