Älykkyys...

helmiä.sioille

Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jokainen teistä, joka jauhaa täällä jotain älykkyydestään, on aika helvetin epävarma omastaan.

Eli jos koette olevanne älykkäitä, älkää todistelko sitä. Olkaa sitä. Kukaan ei ole vielä keksinyt parempaa keinoa osoitta sitä. Ei edes Mensan testin keksijät(jotka olivat oikeasti aika tyhmiä tyyppejä :D)

Stupid is, Stupid Does

-Forrest Gump-

35

533

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TekisiMieleni

      sanoa, että sekin lainaus meni sitten väärin.
      Mutta mitä niitä itsestäänselvyyksiä... ;)

      • helmiä.sioille

        Sori, mä oon vähän hönös... :D


    • henkilökohtaisesti

      Viisas ei nai älykästä, sellainen on hyvin hankala kumppani.

    • helmiä.sioille
    • helmiä.sioille
    • 120113

      Minä kun sitä todistelenkin omaa älykkyyttäni just niin paljon kuin haluan, että tiedä säkin se! >:(

    • helmiä.sioille

      Ja okei... Mulle mitattu jossain typerässä mensan testissä 173. Eka kerta muuten kun kerron jotain omista aivoistani... :D

      Eli siitä vaan nokittaan, vaikka sillä ei ole vittujakaan merkitystä... :D

      Hyvää yötä, rakkaat älykkäät palstalaiset... :)

      • Lipsahti_ykkönen_eteen

        Ai 73 tuli keharille? Ei ihme, että olet niin kateellinen. Mutta hei, ei sille mitään voi, tasan ei mee nallekarkit ja tarvitaanhan niitä pullonkerääjiä ja roskakuskejakin.


      • Tarkoittaako tämä, että itsekin olet epävarma älykkyydestäsi? ;)


      • Marrrnie kirjoitti:

        Tarkoittaako tämä, että itsekin olet epävarma älykkyydestäsi? ;)

        Toki alkuperäisestä sanomastasi olen samaa mieltä.


      • m-i-e-s
        Lipsahti_ykkönen_eteen kirjoitti:

        Ai 73 tuli keharille? Ei ihme, että olet niin kateellinen. Mutta hei, ei sille mitään voi, tasan ei mee nallekarkit ja tarvitaanhan niitä pullonkerääjiä ja roskakuskejakin.

        Varmasti lipsahti. Ilmeisesti missään testissä, millään keskihajonnalla ei tarjota ko. pistemäärää, joten se selittäisi lipsahduksenkin. Sitten kun katsotaan, ettei mitään älyllistä antia ole ollut (välttämättä ole tulossakaan) ja aamuyön pikkutunneilla omistaa (ennen tätä viestiä) 40% "keskustelun" viesteistä, niin kyllähän se vahvasti todistaa, jokaisen testin mittapuulla, että lipsahdus on tapahtunut. =P


      • Tosifiksu

        Amatööri. Mulle on mitattu 289 mensan testeissä.


      • idiootin_katse

        Olisit siis ihan hyvää keskitasoa Saharan eteläpuolisessa Afrikassa.


      • helmiä.siolle
        m-i-e-s kirjoitti:

        Varmasti lipsahti. Ilmeisesti missään testissä, millään keskihajonnalla ei tarjota ko. pistemäärää, joten se selittäisi lipsahduksenkin. Sitten kun katsotaan, ettei mitään älyllistä antia ole ollut (välttämättä ole tulossakaan) ja aamuyön pikkutunneilla omistaa (ennen tätä viestiä) 40% "keskustelun" viesteistä, niin kyllähän se vahvasti todistaa, jokaisen testin mittapuulla, että lipsahdus on tapahtunut. =P

        Okei, mä myönnäm, et oli 73... :D


    • Ikis__M

      Minä taas en ole oikein mitään mieltä mutta tuo tutkimus antaa ymmärtää että sinkut -palstalla ainakin pitäisi olla keskimääräistä älykkäämpiä ihmisiä:

      http://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Tutkimus-Älykäs-ihminen-on-tyytyväisempi-yksin/749536?pwbi=63fbfda9214def09c6b7f770d4e45e7f

      "Lisäksi kävi ilmi, että vähemmän älykkäiden tyytyväisyys lisääntyi, mitä enemmän he seurustelivat ystäviensä kanssa. Hyvin älykkäillä kävi päinvastoin."

      Enpä tiedä mutta minua ne ainakin toisinaan vähän ärsyttää. Tässä toinen juttu ehkä hieman samaan liittyen:

      http://tieku.fi/ihminen/aivot/alykkyys/alykkyys-jos-vihaat-maiskutusta-ole-iloinen-olet-alykas

      Osu ja uppos tuokin. On se kieltämättä vähän hankalaa olla näin huippuölykäs.

      • Epäilisin, että MaiskutusTestin perusteella ei kauhean suuria johto päätöksiä kannattaisi vetää.........se olisi suunnilleen sama, kun jotkut vinkuvat tai raapivat äänet kertoisivat sinun olevan älykäs.......ärsyttävä on ärsyttävää, varsinkin jos se menee liiallisuuksiin.....


      • Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

        Epäilisin, että MaiskutusTestin perusteella ei kauhean suuria johto päätöksiä kannattaisi vetää.........se olisi suunnilleen sama, kun jotkut vinkuvat tai raapivat äänet kertoisivat sinun olevan älykäs.......ärsyttävä on ärsyttävää, varsinkin jos se menee liiallisuuksiin.....

        Tuossa onkin lienee kysynys siitä kuinka hyvin niitä häiriöääniä sietää. Minä en juuri siedä ja usein juurikin syvä hiljaisuus on parasta musiikkia korville. Jos tulee vieraita minua häiritsee jos ne puhuu liian kovaa merkityksiään, joudun joskus huomauttamaan että kuulen vähemmälläkin kailottamisella.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Tuossa onkin lienee kysynys siitä kuinka hyvin niitä häiriöääniä sietää. Minä en juuri siedä ja usein juurikin syvä hiljaisuus on parasta musiikkia korville. Jos tulee vieraita minua häiritsee jos ne puhuu liian kovaa merkityksiään, joudun joskus huomauttamaan että kuulen vähemmälläkin kailottamisella.

        Voihan se olla ihan jotain yhden sortin herkkyyttäkin.....;P

        ....en tiedä miksi, mutta tuli muuten mieleen, että ainakin koirat tykkäävät maiskutuksesta useasti. Luulevat, että toisella on jotain hyvää...... ;P


      • idiootin_katse

        "Osu ja uppos tuokin. On se kieltämättä vähän hankalaa olla näin huippuölykäs."
        Joo, niin osui ja upposi minullekin, niin syvälle, että melkeinpä perseraiskauksesta voisi puhua. Todellakin maiskutus häiritsee, varsinkin se, kun joku urpo syö purkkaa suu auki. Muutenkin kaikki vähäiset soraäänet häiritsevät silloin, jos haluan keskittyä johonkin asiaan.
        Ja joo, on se kyllä vaikea olla näin huippuälykäs, elämää on jatkuvaa kamppailua. 8/


      • erkki-täti

        Mitenköhän aasialaisten keskuudessa otetaan vastaan tuo maiskutus-teoria?

        Kiinassa oikein kuuluu ryystämällä ryystää ja maiskuttamalla maiskuttaa, jos haluaa olla kohtelias.

        Mutta joo, maiskutus on ällöttävää kuunneltavaa.

        Onkos sinulla IkiM aina jokin luova projekti menossa, jos kyläilijöiden äänetkin häiritsevät? Ei minua ainakaan häiritse seurustelun äänet, jos kerran on tarkoitus seurustella (tai vaikka kailottaa).

        Minua häiritsee muu melusaaste. Esim. kauppojen musakit, joidenkin ihmisten kuulokkeista tulviva musiikki, jossain tiloissa pakkopullana joikuva kertakäyttöiskelmämusiikki/rasittavat radiokanavat jne.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Tuossa onkin lienee kysynys siitä kuinka hyvin niitä häiriöääniä sietää. Minä en juuri siedä ja usein juurikin syvä hiljaisuus on parasta musiikkia korville. Jos tulee vieraita minua häiritsee jos ne puhuu liian kovaa merkityksiään, joudun joskus huomauttamaan että kuulen vähemmälläkin kailottamisella.

        Onko sulla kotonakin aina syvä hiljaisuus?
        Itellä tuntuu, et pitää olla aina jotain ääntä taustalla, joko telkkari on päällä, taikka sitten stereot..Ei koskaan syvää hiljaisuutta tähän taloon.
        Ihmisten hälinä kyllä useinkin häiritsee.


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Mitenköhän aasialaisten keskuudessa otetaan vastaan tuo maiskutus-teoria?

        Kiinassa oikein kuuluu ryystämällä ryystää ja maiskuttamalla maiskuttaa, jos haluaa olla kohtelias.

        Mutta joo, maiskutus on ällöttävää kuunneltavaa.

        Onkos sinulla IkiM aina jokin luova projekti menossa, jos kyläilijöiden äänetkin häiritsevät? Ei minua ainakaan häiritse seurustelun äänet, jos kerran on tarkoitus seurustella (tai vaikka kailottaa).

        Minua häiritsee muu melusaaste. Esim. kauppojen musakit, joidenkin ihmisten kuulokkeista tulviva musiikki, jossain tiloissa pakkopullana joikuva kertakäyttöiskelmämusiikki/rasittavat radiokanavat jne.

        En hirveästi laskisi arvoa tuolle aasialaiselle kohteliaisuuskulttuurille, kertoo lähinnä kai barbaarisuudesta kun niinhän täälläkian joskus ennen vanhaan on ollut muka arvostuksen osoitus pieraista kuuluvasti pöydästä noustessaan mutta nykyään on vähän paremmalla mallilla jo ne asiat.

        Ei varsinaisesti mutta en vaan tykkää kovista äänistä ja joo, kyllä ne keskusteluäänet joihinkin tilanteisiin sopiikin mutta kun on semmoisia ihmisiä jotka kuvittelee ettei kuunnella jos ei käytä kovaa ääntä niin sitten saatan kyllä huomauttaa kun ei vaan jaksa kailotusta. Pienet lapset on oma lukunsa, vaikka niiden kohdalla tavallaan hyväksyy sen äänekkyyden ei kyllä jatkuvasti jaksaisi, olisin siinä suhteessa ehkä aika huono isä kun aika usein varmaan pakenisin melua jonnekin autotalliin tekemään jotain muka tärkeää ja jättäisin äidin selviämään muksun kanssa kunnes rauhoittuu.

        Kieltämättä nuo mainitsemasi joskus ärsyttää mutta ne on melkeinpä helpompi hyväksyä kun niihin ei voi vaikuttaa pätkääkään itse. Kotioloissa en ole hirveän innokas musiikin luukuttaja, jos kuuntelen niin sitten melko hiljaisella volyymillä mennään ja useimmiten ei tule kuunneltua mitään kotona, radiokanavissakin kun ärsyttää ne kuuluttajien välispiikkaukset tai jos tulee uutiset väliin niin niissä yleensä se korvalle kovahko lukijaääni ärsyttää.


      • Ikis__M
        CamelBoots kirjoitti:

        Onko sulla kotonakin aina syvä hiljaisuus?
        Itellä tuntuu, et pitää olla aina jotain ääntä taustalla, joko telkkari on päällä, taikka sitten stereot..Ei koskaan syvää hiljaisuutta tähän taloon.
        Ihmisten hälinä kyllä useinkin häiritsee.

        Aika usein tai sitten jos/kun on telkkaria tms. päällä niin on aika hijaisella niin ettei ota korvaan, jos kotimaista tulee niin sitten sen verran ääntä että kuulee mitä sanotaan mutta muuten aika hiljaista. Joskus itsekin yrittänyt oppia enemmän pitämään laitteita päällä & kovemmalla esim. vaikka silloin jos on tullut uudet kajarit poppivehkeisiin mutta aika pian menee siihen ettei niitä muistakaan sitten kuunnella jatkuvasti.


      • helmiä.sioille
        erkki-täti kirjoitti:

        Mitenköhän aasialaisten keskuudessa otetaan vastaan tuo maiskutus-teoria?

        Kiinassa oikein kuuluu ryystämällä ryystää ja maiskuttamalla maiskuttaa, jos haluaa olla kohtelias.

        Mutta joo, maiskutus on ällöttävää kuunneltavaa.

        Onkos sinulla IkiM aina jokin luova projekti menossa, jos kyläilijöiden äänetkin häiritsevät? Ei minua ainakaan häiritse seurustelun äänet, jos kerran on tarkoitus seurustella (tai vaikka kailottaa).

        Minua häiritsee muu melusaaste. Esim. kauppojen musakit, joidenkin ihmisten kuulokkeista tulviva musiikki, jossain tiloissa pakkopullana joikuva kertakäyttöiskelmämusiikki/rasittavat radiokanavat jne.

        Tuletko vaimokseni, Erika...:) :)

        https://www.youtube.com/watch?v=KNIZofPB8ZM&ebc=ANyPxKosubf0tzO1KaiE9U6bTwSZjtG2MjiDHmoNm8wokcChY4LBAmGFtckte7rRtaNdXDIPwoWreIPWssnAYUD0p8S4pjaXPA

        Kukaan muu ei usko mun hoksottimiin... :D


    • Sad-But-true

      Ne ketkä ei saa pillua ja naista, eivät ole älykkäitä.

      • ätmin-periaatteet

        Älykäs ei välttämättä halua mitä tahansa pillua millä keinolla tahansa. En alennu tekemään tyhmiä vain pillun tähden.


    • Sanoisin näin, että erityisen älykkäässä naisessa on hyvin vähän seksiä..Vähän bimbossa taas paljon enemmän miehen vinkkelistä kateltuna.

      • erkki-täti

        Makunsa kullakin...itse olen sitä mieltä, että älykkyys on seksikästä. Ja älykäs seura tuo hauskuutta elämään monilla tavoin, myös kaveripohjalla.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Makunsa kullakin...itse olen sitä mieltä, että älykkyys on seksikästä. Ja älykäs seura tuo hauskuutta elämään monilla tavoin, myös kaveripohjalla.

        Miehillä ja naisilla vähän eri juttu..
        Se livä bimbous vaan on niin herttaista, kun taas joku akateeminen pilkunviilaaja suorastaan saa voimaan pahoin. Tulee jotain tekoälykästä, tosikkomaista älypuhetta kirjakielellä, niin ei sitä vaan vittu jaksa sellaista puhumattakaan, et innostuisi seksuaalisesti.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Miehillä ja naisilla vähän eri juttu..
        Se livä bimbous vaan on niin herttaista, kun taas joku akateeminen pilkunviilaaja suorastaan saa voimaan pahoin. Tulee jotain tekoälykästä, tosikkomaista älypuhetta kirjakielellä, niin ei sitä vaan vittu jaksa sellaista puhumattakaan, et innostuisi seksuaalisesti.

        Ei tyhmyyskään hyvä ole..Sanotaan ja puhutaan, et semmonen keskiverto on paras..Tällä palstalla esimerkkinä Nainen28v


    • Mensankokototuus

      Älykkyys on pikkareiden alla....

      • aivo.neste

        aivojen nesteet valuvat ulos?


    • EiTodistusPalsta

      Palstan aiheena ei ole äly ja sen todistelu, joten riittää, että mainitsee olevansa älykäs (silloin kun se on relevanttia käsiteltävän asian kannalta), ja voidaan keskittyä oleelliseen. Ei kenenkään tarvitse täällä todistaa myöskään olevansa vaikka mies tai sinkku tai neitsyt tai asuvansa Oulussa.

    • helmiä.sioille
    • tietoa.kaivataan

      Korreloiko älykkyys perseen karvaisuuden kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe