Älykkyys...

helmiä.sioille

Minä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jokainen teistä, joka jauhaa täällä jotain älykkyydestään, on aika helvetin epävarma omastaan.

Eli jos koette olevanne älykkäitä, älkää todistelko sitä. Olkaa sitä. Kukaan ei ole vielä keksinyt parempaa keinoa osoitta sitä. Ei edes Mensan testin keksijät(jotka olivat oikeasti aika tyhmiä tyyppejä :D)

Stupid is, Stupid Does

-Forrest Gump-

35

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TekisiMieleni

sanoa, että sekin lainaus meni sitten väärin.
      Mutta mitä niitä itsestäänselvyyksiä... ;)

• helmiä.sioille

Sori, mä oon vähän hönös... :D

• henkilökohtaisesti

Viisas ei nai älykästä, sellainen on hyvin hankala kumppani.

• helmiä.sioille
    • helmiä.sioille
    • 120113

Minä kun sitä todistelenkin omaa älykkyyttäni just niin paljon kuin haluan, että tiedä säkin se! >:(

• helmiä.sioille

Ja okei... Mulle mitattu jossain typerässä mensan testissä 173. Eka kerta muuten kun kerron jotain omista aivoistani... :D

Eli siitä vaan nokittaan, vaikka sillä ei ole vittujakaan merkitystä... :D

Hyvää yötä, rakkaat älykkäät palstalaiset... :)

• Lipsahti_ykkönen_eteen

Ai 73 tuli keharille? Ei ihme, että olet niin kateellinen. Mutta hei, ei sille mitään voi, tasan ei mee nallekarkit ja tarvitaanhan niitä pullonkerääjiä ja roskakuskejakin.

• Tarkoittaako tämä, että itsekin olet epävarma älykkyydestäsi? ;)

• Marrrnie kirjoitti:

Tarkoittaako tämä, että itsekin olet epävarma älykkyydestäsi? ;)

Toki alkuperäisestä sanomastasi olen samaa mieltä.

• m-i-e-s
        Lipsahti_ykkönen_eteen kirjoitti:

Ai 73 tuli keharille? Ei ihme, että olet niin kateellinen. Mutta hei, ei sille mitään voi, tasan ei mee nallekarkit ja tarvitaanhan niitä pullonkerääjiä ja roskakuskejakin.

Varmasti lipsahti. Ilmeisesti missään testissä, millään keskihajonnalla ei tarjota ko. pistemäärää, joten se selittäisi lipsahduksenkin. Sitten kun katsotaan, ettei mitään älyllistä antia ole ollut (välttämättä ole tulossakaan) ja aamuyön pikkutunneilla omistaa (ennen tätä viestiä) 40% "keskustelun" viesteistä, niin kyllähän se vahvasti todistaa, jokaisen testin mittapuulla, että lipsahdus on tapahtunut. =P

• Tosifiksu

Amatööri. Mulle on mitattu 289 mensan testeissä.

• idiootin_katse

Olisit siis ihan hyvää keskitasoa Saharan eteläpuolisessa Afrikassa.

• helmiä.siolle
        m-i-e-s kirjoitti:

Varmasti lipsahti. Ilmeisesti missään testissä, millään keskihajonnalla ei tarjota ko. pistemäärää, joten se selittäisi lipsahduksenkin. Sitten kun katsotaan, ettei mitään älyllistä antia ole ollut (välttämättä ole tulossakaan) ja aamuyön pikkutunneilla omistaa (ennen tätä viestiä) 40% "keskustelun" viesteistä, niin kyllähän se vahvasti todistaa, jokaisen testin mittapuulla, että lipsahdus on tapahtunut. =P

Okei, mä myönnäm, et oli 73... :D

• Ikis__M

Minä taas en ole oikein mitään mieltä mutta tuo tutkimus antaa ymmärtää että sinkut -palstalla ainakin pitäisi olla keskimääräistä älykkäämpiä ihmisiä:

http://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Tutkimus-Älykäs-ihminen-on-tyytyväisempi-yksin/749536?pwbi=63fbfda9214def09c6b7f770d4e45e7f

"Lisäksi kävi ilmi, että vähemmän älykkäiden tyytyväisyys lisääntyi, mitä enemmän he seurustelivat ystäviensä kanssa. Hyvin älykkäillä kävi päinvastoin."

Enpä tiedä mutta minua ne ainakin toisinaan vähän ärsyttää. Tässä toinen juttu ehkä hieman samaan liittyen:

http://tieku.fi/ihminen/aivot/alykkyys/alykkyys-jos-vihaat-maiskutusta-ole-iloinen-olet-alykas

Osu ja uppos tuokin. On se kieltämättä vähän hankalaa olla näin huippuölykäs.

• Epäilisin, että MaiskutusTestin perusteella ei kauhean suuria johto päätöksiä kannattaisi vetää.........se olisi suunnilleen sama, kun jotkut vinkuvat tai raapivat äänet kertoisivat sinun olevan älykäs.......ärsyttävä on ärsyttävää, varsinkin jos se menee liiallisuuksiin.....

• Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

Epäilisin, että MaiskutusTestin perusteella ei kauhean suuria johto päätöksiä kannattaisi vetää.........se olisi suunnilleen sama, kun jotkut vinkuvat tai raapivat äänet kertoisivat sinun olevan älykäs.......ärsyttävä on ärsyttävää, varsinkin jos se menee liiallisuuksiin.....

Tuossa onkin lienee kysynys siitä kuinka hyvin niitä häiriöääniä sietää. Minä en juuri siedä ja usein juurikin syvä hiljaisuus on parasta musiikkia korville. Jos tulee vieraita minua häiritsee jos ne puhuu liian kovaa merkityksiään, joudun joskus huomauttamaan että kuulen vähemmälläkin kailottamisella.

• Ikis__M kirjoitti:

Tuossa onkin lienee kysynys siitä kuinka hyvin niitä häiriöääniä sietää. Minä en juuri siedä ja usein juurikin syvä hiljaisuus on parasta musiikkia korville. Jos tulee vieraita minua häiritsee jos ne puhuu liian kovaa merkityksiään, joudun joskus huomauttamaan että kuulen vähemmälläkin kailottamisella.

Voihan se olla ihan jotain yhden sortin herkkyyttäkin.....;P

....en tiedä miksi, mutta tuli muuten mieleen, että ainakin koirat tykkäävät maiskutuksesta useasti. Luulevat, että toisella on jotain hyvää...... ;P

• idiootin_katse

"Osu ja uppos tuokin. On se kieltämättä vähän hankalaa olla näin huippuölykäs."
        Joo, niin osui ja upposi minullekin, niin syvälle, että melkeinpä perseraiskauksesta voisi puhua. Todellakin maiskutus häiritsee, varsinkin se, kun joku urpo syö purkkaa suu auki. Muutenkin kaikki vähäiset soraäänet häiritsevät silloin, jos haluan keskittyä johonkin asiaan.
        Ja joo, on se kyllä vaikea olla näin huippuälykäs, elämää on jatkuvaa kamppailua. 8/

• erkki-täti

Mitenköhän aasialaisten keskuudessa otetaan vastaan tuo maiskutus-teoria?

Kiinassa oikein kuuluu ryystämällä ryystää ja maiskuttamalla maiskuttaa, jos haluaa olla kohtelias.

Mutta joo, maiskutus on ällöttävää kuunneltavaa.

Onkos sinulla IkiM aina jokin luova projekti menossa, jos kyläilijöiden äänetkin häiritsevät? Ei minua ainakaan häiritse seurustelun äänet, jos kerran on tarkoitus seurustella (tai vaikka kailottaa).

Minua häiritsee muu melusaaste. Esim. kauppojen musakit, joidenkin ihmisten kuulokkeista tulviva musiikki, jossain tiloissa pakkopullana joikuva kertakäyttöiskelmämusiikki/rasittavat radiokanavat jne.

• Ikis__M kirjoitti:

Onko sulla kotonakin aina syvä hiljaisuus?
        Itellä tuntuu, et pitää olla aina jotain ääntä taustalla, joko telkkari on päällä, taikka sitten stereot..Ei koskaan syvää hiljaisuutta tähän taloon.
        Ihmisten hälinä kyllä useinkin häiritsee.

• Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

Kiinassa oikein kuuluu ryystämällä ryystää ja maiskuttamalla maiskuttaa, jos haluaa olla kohtelias.

Onkos sinulla IkiM aina jokin luova projekti menossa, jos kyläilijöiden äänetkin häiritsevät? Ei minua ainakaan häiritse seurustelun äänet, jos kerran on tarkoitus seurustella (tai vaikka kailottaa).

Minua häiritsee muu melusaaste. Esim. kauppojen musakit, joidenkin ihmisten kuulokkeista tulviva musiikki, jossain tiloissa pakkopullana joikuva kertakäyttöiskelmämusiikki/rasittavat radiokanavat jne.

En hirveästi laskisi arvoa tuolle aasialaiselle kohteliaisuuskulttuurille, kertoo lähinnä kai barbaarisuudesta kun niinhän täälläkian joskus ennen vanhaan on ollut muka arvostuksen osoitus pieraista kuuluvasti pöydästä noustessaan mutta nykyään on vähän paremmalla mallilla jo ne asiat.

Ei varsinaisesti mutta en vaan tykkää kovista äänistä ja joo, kyllä ne keskusteluäänet joihinkin tilanteisiin sopiikin mutta kun on semmoisia ihmisiä jotka kuvittelee ettei kuunnella jos ei käytä kovaa ääntä niin sitten saatan kyllä huomauttaa kun ei vaan jaksa kailotusta. Pienet lapset on oma lukunsa, vaikka niiden kohdalla tavallaan hyväksyy sen äänekkyyden ei kyllä jatkuvasti jaksaisi, olisin siinä suhteessa ehkä aika huono isä kun aika usein varmaan pakenisin melua jonnekin autotalliin tekemään jotain muka tärkeää ja jättäisin äidin selviämään muksun kanssa kunnes rauhoittuu.

Kieltämättä nuo mainitsemasi joskus ärsyttää mutta ne on melkeinpä helpompi hyväksyä kun niihin ei voi vaikuttaa pätkääkään itse. Kotioloissa en ole hirveän innokas musiikin luukuttaja, jos kuuntelen niin sitten melko hiljaisella volyymillä mennään ja useimmiten ei tule kuunneltua mitään kotona, radiokanavissakin kun ärsyttää ne kuuluttajien välispiikkaukset tai jos tulee uutiset väliin niin niissä yleensä se korvalle kovahko lukijaääni ärsyttää.

• Ikis__M
        CamelBoots kirjoitti:

Onko sulla kotonakin aina syvä hiljaisuus?
        Itellä tuntuu, et pitää olla aina jotain ääntä taustalla, joko telkkari on päällä, taikka sitten stereot..Ei koskaan syvää hiljaisuutta tähän taloon.
        Ihmisten hälinä kyllä useinkin häiritsee.

Aika usein tai sitten jos/kun on telkkaria tms. päällä niin on aika hijaisella niin ettei ota korvaan, jos kotimaista tulee niin sitten sen verran ääntä että kuulee mitä sanotaan mutta muuten aika hiljaista. Joskus itsekin yrittänyt oppia enemmän pitämään laitteita päällä & kovemmalla esim. vaikka silloin jos on tullut uudet kajarit poppivehkeisiin mutta aika pian menee siihen ettei niitä muistakaan sitten kuunnella jatkuvasti.

• helmiä.sioille
        erkki-täti kirjoitti:

Tuletko vaimokseni, Erika...:) :)

https://www.youtube.com/watch?v=KNIZofPB8ZM&ebc=ANyPxKosubf0tzO1KaiE9U6bTwSZjtG2MjiDHmoNm8wokcChY4LBAmGFtckte7rRtaNdXDIPwoWreIPWssnAYUD0p8S4pjaXPA

Kukaan muu ei usko mun hoksottimiin... :D

• Sad-But-true

Ne ketkä ei saa pillua ja naista, eivät ole älykkäitä.

• ätmin-periaatteet

Älykäs ei välttämättä halua mitä tahansa pillua millä keinolla tahansa. En alennu tekemään tyhmiä vain pillun tähden.

• Sanoisin näin, että erityisen älykkäässä naisessa on hyvin vähän seksiä..Vähän bimbossa taas paljon enemmän miehen vinkkelistä kateltuna.

• erkki-täti

Makunsa kullakin...itse olen sitä mieltä, että älykkyys on seksikästä. Ja älykäs seura tuo hauskuutta elämään monilla tavoin, myös kaveripohjalla.

• erkki-täti kirjoitti:

Makunsa kullakin...itse olen sitä mieltä, että älykkyys on seksikästä. Ja älykäs seura tuo hauskuutta elämään monilla tavoin, myös kaveripohjalla.

Miehillä ja naisilla vähän eri juttu..
        Se livä bimbous vaan on niin herttaista, kun taas joku akateeminen pilkunviilaaja suorastaan saa voimaan pahoin. Tulee jotain tekoälykästä, tosikkomaista älypuhetta kirjakielellä, niin ei sitä vaan vittu jaksa sellaista puhumattakaan, et innostuisi seksuaalisesti.

• CamelBoots kirjoitti:

Miehillä ja naisilla vähän eri juttu..
        Se livä bimbous vaan on niin herttaista, kun taas joku akateeminen pilkunviilaaja suorastaan saa voimaan pahoin. Tulee jotain tekoälykästä, tosikkomaista älypuhetta kirjakielellä, niin ei sitä vaan vittu jaksa sellaista puhumattakaan, et innostuisi seksuaalisesti.

Ei tyhmyyskään hyvä ole..Sanotaan ja puhutaan, et semmonen keskiverto on paras..Tällä palstalla esimerkkinä Nainen28v

• Mensankokototuus

Älykkyys on pikkareiden alla....

• aivo.neste

aivojen nesteet valuvat ulos?

• EiTodistusPalsta

Palstan aiheena ei ole äly ja sen todistelu, joten riittää, että mainitsee olevansa älykäs (silloin kun se on relevanttia käsiteltävän asian kannalta), ja voidaan keskittyä oleelliseen. Ei kenenkään tarvitse täällä todistaa myöskään olevansa vaikka mies tai sinkku tai neitsyt tai asuvansa Oulussa.

• helmiä.sioille
    • tietoa.kaivataan

Korreloiko älykkyys perseen karvaisuuden kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7653
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4047
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3596
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3054
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2712
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2562
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2534
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2491
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2439
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      29
      2388
    Aihe