Välikysymys

väliaikarunoilija

Miltä tuntuu nyt?

45

567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän nälkä kurnii mahassa, ajattelin laittaa juustovoileivän. Ei oikein motivaatio riitä muunlaiseen kokkaamiseen. Ehkä myöhemmin puuhastelen jotain muuta?

    • Kiitos kyssäst, hyvin menee ny. Eile kaks ol kipeenä & joutu snadisti kiirehtii. Onneks toine tuli jo duuniin. Viimeset pääsiäisvieraat katos myös eile, jote rauha talos.

      • Meinasko pääsiäisvieraat jäädä oikein asumaan?


      • elisakettu kirjoitti:

        Meinasko pääsiäisvieraat jäädä oikein asumaan?

        Sukuvika. Nää ol äitini mummi & vaari. Juhannuksena tupa täyttyy jälleen suvust.


      • määmynuloste
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Sukuvika. Nää ol äitini mummi & vaari. Juhannuksena tupa täyttyy jälleen suvust.

        Niin täyttyy valitettavasti, vessassa käynti on varmaan yhtä juhlaa sun jälkeen, kun kakkas haisee niin pahasti.


    • Ketuttaa vietävästi.

      Mulla piti olla niinsanottu "vapaapäivä", mutta pomo pommitti puheluilla puoli päivää. Kampaajalle en saanut aikaa ja pullat paloi uuniin. Siinä vaiheessa kun katsoin että velvollisuudet on huolehdittu ja jo pötkyilin yläluomia tuijotellen, pitikin lähteä ensiapuun.

      Nälkäkin on.

      • Ratkaisumalli----

        .

        "Lyö sille luuri # K O R V A A N !!!1!!!!11!!11!1!!! #"

        har!1

        .


    • välistä

      Nyt tuntuu siltä, että välit on liian pitkät. Saanti saisi olla tiheämpää.

    • Silmässä on roska.
      Suojalasien tiiviys oli puutteellinen.
      (tai on se jo pois sieltä... kaiketi... mutta koska se oli hehkuva, niin silmäkulma kirvelee yhä)

    • elämääsuurempaa

      Tuntuu yksinäiseltä.
      Tulevaisuus huolettaa.
      Yritän ajatella että olen hyvissä käsissä tapahtuipa mitä hyvänsä.

      • Voi sinua. Jokaisella pitäisi olla joku, joka huolen hetkellä lähellä. Voimia!


      • elämääsuurempaa

        Kiitos Sinulle.
        Joskus tuntee yksinäisyyttä vaikka on toisia saman katon alla.


    • aurinkopiristää

      surullinen ikävä vaivaa, kun ei voi puhua ja nähdä häntä

    • Luolamadonna

      Tosi pirteeltä. Taidan koota ison palapelin.

      (Hihitystä)

    • herkkärunoilija
      • Tuo_oli_syvältä---

        .

        "Tuo oli # SYVÄLTÄ # jostakin 80-luvun uumenista"

        har!1

        .


    • Mustix

      Tuntuu?

      en ehdi vastaamaan ennenku nypin varpaankynnet

      katosta ja skermat samettitapetista

      ps. älkää ämmät olko mustixia;)

    • Levottomalta. Olen alkanut tekemään elämäntapa remonttia ja ruokailusta ruokavaliosta alkaen menee asioita uusille urille. Jänskättää vähän, että tapahtuuko se mitä odotan muutoksen aikaan saavan. Toivottavasti, olen ainakin optimistisen innokas muutoksen suhteen.

      • Luolamadonna

        Mjaa

        Ihmiset mielellään muuttelevat tottumuksiaan tavoitteellisesti. Itse olen aina ollut kiinnostunut immateriaalisista muutoksista, kuten persoonallisuuden muutoksista.

        (Käyttäytymistieteellistä naurua)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Mjaa

        Ihmiset mielellään muuttelevat tottumuksiaan tavoitteellisesti. Itse olen aina ollut kiinnostunut immateriaalisista muutoksista, kuten persoonallisuuden muutoksista.

        (Käyttäytymistieteellistä naurua)

        Se on pakko, kun terveys vaatii. Jos ei mikään muutu, tulee loppu. :)


      • Luolamadonna
        sönkkö kirjoitti:

        Se on pakko, kun terveys vaatii. Jos ei mikään muutu, tulee loppu. :)

        Näin on.

        Sain tuliaislahjaksi todella harvinaisen tuotteen, nimittäin palapelin. Sen kannessa lukee seuraavaa:

        "PLAYBOY Playmate Lifesize (5'6") Five Ft. Six In. Party Puzzle."

        Voin samaan hengenvetoon todeta, että en eläessäni ole kuullut tällaisista saati lukenut kyseistä lehteä. Eli sivistyksessäni on ammottava aukko.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Näin on.

        Sain tuliaislahjaksi todella harvinaisen tuotteen, nimittäin palapelin. Sen kannessa lukee seuraavaa:

        "PLAYBOY Playmate Lifesize (5'6") Five Ft. Six In. Party Puzzle."

        Voin samaan hengenvetoon todeta, että en eläessäni ole kuullut tällaisista saati lukenut kyseistä lehteä. Eli sivistyksessäni on ammottava aukko.

        (Hihitystä)

        Olen ollut myös siinä olettamuksessa, että nainen on osiensa summa, toisin kuin mies, joka on vain kasa paloja.

        (Reps)


      • Menen_paloiksi---

    • dieettirunoilija

      Omituinen tunne, kun on saanut tietää lihavuuden todellisen syyn ja se on (rumpujen pärinää) Suu on peräaukkoa suurempi (lähde Kamala luonto sarjakuva)

    • Juuri nyt rentoutunut olo. Yleisesti noin kuukauden ajan sellainen rakastumista muistuttava olotila. Koko ajan tuntuu että oppii uutta ja maailma avautuu. Aika tuntuu loppuvan kesken. Niin paljon tekemistä, niin vähän aikaa. Unesta herännyt :)

      Kohta mulla varmaan todetaan syöpä, tai tulee vähintään maailmanloppu. Tai ehkä mä oon vaan maanisdepressiivinen, tää on maaninen vaihe :P Tai mulla on otsalohkodementia. Onnellisesti hullu : ) Aah..

      • Olet onnellinen :) Aivan mahtavaa! Siitä saa ja pitää nauttia.

        *heittelee onnellisuushiekkaa palstalasten silmiin*

        Mää menen nostaa jalat yläviistoon ja lukemaan Azkabanin vankia. Huomenna ei ole kiire minnekään. Aika hyvä fiilis ihan siitä :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Olet onnellinen :) Aivan mahtavaa! Siitä saa ja pitää nauttia.

        *heittelee onnellisuushiekkaa palstalasten silmiin*

        Mää menen nostaa jalat yläviistoon ja lukemaan Azkabanin vankia. Huomenna ei ole kiire minnekään. Aika hyvä fiilis ihan siitä :)

        Jee! Onnellisuushiekkaa sinnekin <3 Parasta on kiireettömyys, ihan kaikessa, jopa siinä onnellisessa tekemisessä, mistä nyt itse saan voimaa..

        Lukemista nyt itsekin taas harrastan joka välissä, se lääkitsee. Miten on voinut olla lukematta pitkiä aikoja välillä??

        Öitä!


      • Vähän sama täällä :) Tuntuu kuin monen vuoden henkinen taakka olisi irrottamassa kynsiään minusta. Saan opia uutta ja mielenkiintoista ja huomaan pystyväni. Huomaan katselevani pitkästä aikaa ympärilleni. Ehkä se vaan kevänmaniaa ja kohta olen tästä parantunut.
        Öitä! :)


      • sxth kirjoitti:

        Vähän sama täällä :) Tuntuu kuin monen vuoden henkinen taakka olisi irrottamassa kynsiään minusta. Saan opia uutta ja mielenkiintoista ja huomaan pystyväni. Huomaan katselevani pitkästä aikaa ympärilleni. Ehkä se vaan kevänmaniaa ja kohta olen tästä parantunut.
        Öitä! :)

        Kiva kuulla :) Henkinen taakka on ollut itsellä 15 vuotta, mutta nyt alkaa helpottaa. Oon ymmärtänyt, kuinka onnellisuus tulee sisältäpäin, omista ajatuksista, teoista, tunteista, valinnoista. En enää samalla lailla pelkää "taivaan putoamista niskaan". Jos se putoaa, se on sen ajan murhe.
        On oikeastaan kiire, kuin unesta heränneellä :D


    • nakkirunoilija

      Tekisi mieli lähteä nakkikioskille, sinne on vain pitkä matka 40 km suunta

      • nakkirunoilija

        Pakkasta näytti olevan asteen verran, joten hyvä syy jäädä kotiin.


      • nakkikioskille----

        "Tekisi mieli lähteä nakkikioskille, sinne on vain pitkä matka 40 km suunta"

        Eihän se ole matka eikä mikään Lapin erämaissa!!!1!!!!!!!!!!!

        har!11

        .


      • nakkirunoilija
        nakkikioskille---- kirjoitti:

        "Tekisi mieli lähteä nakkikioskille, sinne on vain pitkä matka 40 km suunta"

        Eihän se ole matka eikä mikään Lapin erämaissa!!!1!!!!!!!!!!!

        har!11

        .

        Ei ole ei, kesärenkaat ja mahdollinen musta jää, ei ole paras yhdistelmä. Vaikka olen joskus ajanut Mikkeliin samankaltaisessa säässä


    • väliaika-

      välilllä pitäis saaha vähän väliä

    • Tällä hetkellä tuntuu loistavalta. Aurinkoinen päivä ja loistavat tulokset eilen töissä nostaa nyt mieltä korkealle.

      Paremmin ei vois olla:)

    • vanhaamiestä

      Masentaa rakastajani töistä on viikon poissa, en kestä ilman

    • Tunnevammainen

      Täh?

    • Miltäkö tuntuu? Epäilen uupumusta. Ehkä se on liioittelua, mutta jostain syystä nyt ei hommat ei kulje eteenpäin, ei sitten millään. Tekemättömiä hommia on enemmän kuin tarpeeksi.

      Viimeisen viikon aikana olen paikannut työkavereita, järjestänyt hautajaisia, ollut huolissani milloin mistäkin asiasta. Vaikka on olevinaan se kuuluisa vapaapäivä, naama on kuin pandakarhulla. Näillä silmänympyröillä voisi jo CV;n laittaa eläintarhaan. Ehkä se vastaisi rentouttavaa lomaa ihmisten töllisteltävänä. Ruokakin tulisi valmiina.

      Lohikiusaus on kuitenkin uunissa ja kampaajalla käyty. Ehkä toivoa on.

      Jostain vain pitäisi jotakin piristettä saada. En vain keksi mitä se voisi olla.

    • kaattirunoilija
    • Hyvin tyydytetyltä.

    • anzzy.sparrow

      Wähän olo ankea

      kun maissa olin yön veivaamassa kankea

      kun aamulla tulin vosikalla satamaan

      oli merirosvolaivani kadonnut ihan kokonaan

      kukaan ei nyt tiedä , mihin mahtoi varas fregattini viedä

      nyyh:(

      glada vapen....

      • KAAPPARIT-----

        .

        "Merirosvolaiva on # K A A P A T T U ????????? #"

        har!11

        .


      • kaapparinkapteeni.anzzy
        KAAPPARIT----- kirjoitti:

        .

        "Merirosvolaiva on # K A A P A T T U ????????? #"

        har!11

        .

        Dear monsiuer Perslehtinen

        Yo soy uuno kapitano de pirate barco

        y tambien jai temperamente muy furioso

        Me llamo Anzzy y mato por plata,''

        pero ut eres amigo mio,<3

        aci te mato sin plata

        By the way......anttaa mun laiva takasim

        förbannat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe