Hei!
Kukaan käynyt ottamassa Turussa sormeen tatuointia? Missä ja paljon maksoit? Kaikkialla eivät vissi edes tee sormeen, joten suositteluja :)
Turku sormitatuointi
3
306
Vastaukset
- mustavalkosametri
Tiedäthän sen että se todennäköisesti tulee haalistumaan tai jopa lähestulkoon lähtee pois sormestasi aika nopeasti vaikka olisi kuinka kokenut tekijä tehnyt sen. Ei tietenkään kaikilta mutta suurimmalle osalle näin käy. Ja ei, en yritä saada sinua perumaan päätöstäsi ottaa tatuointia sormeen, kuhan vaan varmistan että tiedät asian.
- kysyvällevastausplease
Voi vitsi, mikä syy siihen on ettei se pysy? Haluisin kans sormeeni myös tatskan.
- mustavalkosametti
Nyt en varmasti osaa sanoa mutta uskoisin että johtuu siitä että sormet hankaa kokoajan jotain vasten ja nahka on siinä kohtaa aika paksua. Mutta korjatkoon / tarkentakoon joku tietävämpi jos meni väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161