Haluan vain panna, en etsi ystävää

Yo.hoitsu

En etsi miehistä sielunkumppania tai ystävää, enkä kaipaa edes keskustelua heidän kanssaan.

Miehet ovat tyhjäpäitä, sieluttomia ja aivottomia olentoja, joita kohtelen pelkkinä panopölkkyinä ja seksiobjekteina. Käytän miestä silloin, kun tarvitsen munaa ja haluan panna niin, että peppu sauhuaa.

Kaikki vakavat ihmissuhteeni ovat olleet naisten välisiä rakkaussuhteita. Voin rakastaa naista, mutta naisten välinen seksi ei silti tyydytä minua. Seksiin tarvitsen miehen, joka nostaa esiin eläimen minussa. Jälkeen päin halveksin itseäni, ennen seuraavaa kertaa.

Miehet, miten teille istuu tarjoamani sonnin rooli?

Yövuorossa kirjoitettuna, väsyneenä mutta rehellisesti.

41

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reIaxed_eyes

      Häivy lutka.

    • ÄläTänne

      Ole rehellinen niille miehille,

    • Täältä ei löydy henkilöitä noihin tarpeisiin.
      (lisäksi sinun kannattaisi varmaan etsiä aikaisempaa perempaa seuraa, tai tuo ajatusrakenteesi muuttuu vieläkin ikävämpään suuntaan)

    • 43267

      Ihan ok. Miehet on sellaisia.

    • Mjunri

      Sairas lorttoämmä. Pala helvetin tulessa.

      • koIIi_keIIinen

        Komppaan.


    • Ai niin ja
      SEKSI ON TYLSÄÄ.

    • Moni.nainen

      moni nainen on samaa kuin ap

    • nefygjjjo

      Ei täällä onnistu palstarunkkaaminen, sillä vakitrolli on keskivertoa tyhmempi (kolme sanaa lauseessa). Ja samaa mieltä kuin buddy-love:
      SEKSI ON TYLSÄÄ!

    • Eiksjoo

      Olet väärässä. Seksi on ok mutta ei vaadi sitoutumista.

    • Luolamadonna

      Mjoo

      Tässä on paljon niitä aineksia, joita olen vatipää-vatvonut hiljaa pienessä mielessäni, kun ei ole ollut tähdellisempää tekemistä. Asetelmassa kieltämättä on elementtejä, jotka niehtovat minua. Oikeastaan siinä on lähes kaikki traaginen ja inhimillinen sotkeutuneena yhdeksi vyyhdeksi piikkilankaa. Kuitenkin asetelma on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen ja selvä.

      Polttopisteessä on juuri tuo seksi ja seksuaalisuus, tähdennetty käsitys siitä, että juuri seksi on tie täydellisyyteen ja onnellisuuteen. Ja että seksin hetkelliset tuotokset pystyisivät kemiallisesti ja henkisesti kuljettamaan ihmisen niin kauas, että hän ei enää näkisi omaa todellisuuttaan, yksinäisyyttään ja avuttomuuttaan.

      En tiedä. Saatan joskus kokeilla, mutta silloin estradi on toinen.

      (Naurua)

      • Luolamadonna

        Niin ja siis tämän kirjoitti kirjoittaja itse eikä uninen androidi.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Niin ja siis tämän kirjoitti kirjoittaja itse eikä uninen androidi.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Kyllä mä tossa avauksessani muuttaisin seksin hetkelliset tuotokset sen hengellisiksi tuotteiksi.

        (Persnaurut)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mjoo

        Kyllä mä tossa avauksessani muuttaisin seksin hetkelliset tuotokset sen hengellisiksi tuotteiksi.

        (Persnaurut)

        Mielestäni seksin avulla douppaaminen on rikos minuutta kohtaan. Seksi on huume.

        Parisuhde on taas yhteistyösopimus monenlaisilla klausuuleilla maustettuna.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mielestäni seksin avulla douppaaminen on rikos minuutta kohtaan. Seksi on huume.

        Parisuhde on taas yhteistyösopimus monenlaisilla klausuuleilla maustettuna.

        (Hihitystä)

        Parisuhde on sovitteluprosessi yhteisillä hyötynäkökulmilla. Parisuhteen esiaste, sinkkuus on itsekeskeisyyden positiivinen huipentuma, jonka sitominen ennalta määräämättömiin parisuhdekiemuroihin on paperilla täysin järjetöntä. Parisuhde tarkoittaa sinkkuuden täydellisyyden kyseenalaistamista ja sotkeentumista soppareiden ja niiden rikkomisten maailmankuvaan. Asia on samanlainen kuin tuotehankinta, joka ei millään tavalla sovi sisustukseen.

        En näe tässä oikein mitään järkeä.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Parisuhde on sovitteluprosessi yhteisillä hyötynäkökulmilla. Parisuhteen esiaste, sinkkuus on itsekeskeisyyden positiivinen huipentuma, jonka sitominen ennalta määräämättömiin parisuhdekiemuroihin on paperilla täysin järjetöntä. Parisuhde tarkoittaa sinkkuuden täydellisyyden kyseenalaistamista ja sotkeentumista soppareiden ja niiden rikkomisten maailmankuvaan. Asia on samanlainen kuin tuotehankinta, joka ei millään tavalla sovi sisustukseen.

        En näe tässä oikein mitään järkeä.

        (Naurua)

        Rakkaus ilmiönä on itselleni täysin tuntematon käsite. Minulla on laaja kirjasto, mutta ymmärrän rakkautta vain huolena chilieni hyvinvoinnista. Eli rakkauden täytyy olla hoivaamista ja huolenpitoa, tunnetta siitä, että kasvi ei selviä ilman minua.

        Mutta sehän on vain kasvi. Sellaisia saa vaikka koko sisäpuutarhallisen, jos jaksaa nähdä vaivaa.

        (Ilmeetön reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Rakkaus ilmiönä on itselleni täysin tuntematon käsite. Minulla on laaja kirjasto, mutta ymmärrän rakkautta vain huolena chilieni hyvinvoinnista. Eli rakkauden täytyy olla hoivaamista ja huolenpitoa, tunnetta siitä, että kasvi ei selviä ilman minua.

        Mutta sehän on vain kasvi. Sellaisia saa vaikka koko sisäpuutarhallisen, jos jaksaa nähdä vaivaa.

        (Ilmeetön reps)

        Vittu mikä biatch.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Vittu mikä biatch.

        (Hihitystä)

        Kun tulin himaan, niin eteisen lattialla makasi kiukkuinen Krunikan starbu. Jassoo, soon taas Parnasso-päivä. Tavatessani Jörn Donnerin ensimmäisen kerran, niin heti kättelyn jälkeen hän kysyi, että kai mä Ruotsia osaan puhua.

        Helvetin hyvän kokin tunnistaa näin: Kun misu/hefe tennaroi tsögään ja dusaa tod monimutkaisen ja astioita syövän safkan, niin keittiö on putipuhdas session jälkeen. Aivan kuin siellä ei mitään olisi edes tehty.

        Vain tuoksut (ei Tuksut) täyttävät tajuntani.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Kun tulin himaan, niin eteisen lattialla makasi kiukkuinen Krunikan starbu. Jassoo, soon taas Parnasso-päivä. Tavatessani Jörn Donnerin ensimmäisen kerran, niin heti kättelyn jälkeen hän kysyi, että kai mä Ruotsia osaan puhua.

        Helvetin hyvän kokin tunnistaa näin: Kun misu/hefe tennaroi tsögään ja dusaa tod monimutkaisen ja astioita syövän safkan, niin keittiö on putipuhdas session jälkeen. Aivan kuin siellä ei mitään olisi edes tehty.

        Vain tuoksut (ei Tuksut) täyttävät tajuntani.

        (Hihitystä)

        Siis miten & kuinka tämä itse aiheeseen liitty?

        - No ei vittu mitenkään.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Siis miten & kuinka tämä itse aiheeseen liitty?

        - No ei vittu mitenkään.

        (Reps)

        Siis se pointti oli jossain siellä missä tekemiset lomittuvat toisiinsa.

        Lyhyt oppimäärä: tee kaikkea kerralla.

        (Naurua patalapuilla)


    • Anteeksi_keskeytys

      .

      "Mutta kuulutteko te fuckbuddyt johonkin # K E R H O O N ????????#"

      har!1

      .

    • NiinSeOnEdelleen

      "Miehet ovat tyhjäpäitä, sieluttomia ja aivottomia olentoja, joita kohtelen pelkkinä panopölkkyinä ja seksiobjekteina."

      Miksi totuus loukkaa miehiä? Useimmat miehet haluavat olla se "kylän suurin sonni" vaikka muuta väittäisivät.

    • "haluan panna niin, että peppu sauhuaa" :D ja mulla on nestetulostin millä vois panna niin, että sulake palaa. Pitäis tapailla kolmea sinun ajatusmaailmalla varustettua samaan aikaan, jotta se tuntuisi seurustelulta.

      • epäilevä-anzzy

        äläpä kuomaseni innostu liikaa taas

        ap. on narsisti genio jälleen kerran

        sauhuta naisten peppuja vaan..

        on paljon hauskempaa


    • No olet monelle miehelle unelmien täyttymys ja varmasti sinulle riittää panijoita, jos olet minkään näköinen.

      Vanha viisaus on, että naiset ovat portinvartijoita seksiin ja miehet parisuhteeseen.

    • panorunoilija

      Sitä on niinku matkittu toista pienillä muutoksilla
      "En etsi ateistista sielunkumppania tai ystävää, enkä kaipaa edes keskustelua heidän kanssaan.

      Ateistit ovat tyhjäpäitä, sieluttomia ja aivottomia olentoja, joita kohtelen pelkkinä panopölkkyinä ja seksiobjekteina. Käytän ateistimiestä silloin, kun tarvitsen munaa ja haluan panna niin, että peppu sauhuaa.

      Kaikki vakavat ihmissuhteeni ovat olleet sielukkaiden ihmisten välisiä rakkaussuhteita, mutta ilman seksiä. Voin rakastaa kristittyä miestä, siksi en halua pilata arvokasta ihmissuhdetta seksillä, joka ei tyydytä minua ja saisi minut halveksimaan kristittyjä ystävämiehiäni.

      Seksiin tarvitsen miehen, joka nostaa esiin eläimen minussa. Jälkeen päin halveksin itseäni, ennen seuraavaa kertaa.

      Ateistit, miten teille istuu tarjoamani sonnin rooli?

      Yövuorossa kirjoitettuna, väsyneenä mutta rehellisesti."
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14223842/ateisti-sonnina

      • matkijat_liikkeellä

        Ateisti sonnina on matkinut tämän kejun aloittajaa, kellonaikaa jos katsoo.


      • panorunoilija
        matkijat_liikkeellä kirjoitti:

        Ateisti sonnina on matkinut tämän kejun aloittajaa, kellonaikaa jos katsoo.

        Todennäköisesti kummankin on kirjoittanut sama henkilö, koska kirjoitustyyli tekstin muuttelun suhteen ei muutu juurikaan


      • Mutta tämä onkin siinä tapauksessa tosi mielenkiintoista. Naisena voinkin kertoa omia ajatuksia kirjoituksesta.

        Sauhuten. Sauhuten on hassu ilmaus. Tarkoittaa kirjoittaja tahattomasti "kynä sauhuten"? Tai ristiriitaisesti homoeroottinen ilmaus, tai ehkä siksi että naiseuden kokemuksena sitä ei ole mahdollista kokea.

        Melko miesvihamielinen kirjoitus. Suoraan käännettynä vastaavista naisvihamielisistä.

        Itsensä halveksiminen on naisille tyypillistä. Itsensä halveksiminen tulee mielestäni sitä kautta, että pitää asiaa kiellettynä, tai on antanut käyttää itseään hyväksi. Kuitenkin kirjoittaja haluaa sitä juuri niin?

        Minä, kuten naiset tyypillisesti, tarvitsen siihen ihastumisen. Ihastuminen johtaa taas rakastumiseen. Kirjoittaja rakastaa kuitenkin naista, mutta ilman intohimoa. Yhtä hyvin voisi rakastaa äitiään.

        Olisiko kirjoittajalla "mies vai nainen identiteettiongelmia", tai sitten hän leikittelee mielikuvilla ja niiden vaikutuksilla ihmisiin :D


      • sxth kirjoitti:

        Mutta tämä onkin siinä tapauksessa tosi mielenkiintoista. Naisena voinkin kertoa omia ajatuksia kirjoituksesta.

        Sauhuten. Sauhuten on hassu ilmaus. Tarkoittaa kirjoittaja tahattomasti "kynä sauhuten"? Tai ristiriitaisesti homoeroottinen ilmaus, tai ehkä siksi että naiseuden kokemuksena sitä ei ole mahdollista kokea.

        Melko miesvihamielinen kirjoitus. Suoraan käännettynä vastaavista naisvihamielisistä.

        Itsensä halveksiminen on naisille tyypillistä. Itsensä halveksiminen tulee mielestäni sitä kautta, että pitää asiaa kiellettynä, tai on antanut käyttää itseään hyväksi. Kuitenkin kirjoittaja haluaa sitä juuri niin?

        Minä, kuten naiset tyypillisesti, tarvitsen siihen ihastumisen. Ihastuminen johtaa taas rakastumiseen. Kirjoittaja rakastaa kuitenkin naista, mutta ilman intohimoa. Yhtä hyvin voisi rakastaa äitiään.

        Olisiko kirjoittajalla "mies vai nainen identiteettiongelmia", tai sitten hän leikittelee mielikuvilla ja niiden vaikutuksilla ihmisiin :D

        Miten tahansa, niin musiikkia tekstille:

        https://youtu.be/8cTaVa_h-Gg


    • Moi, hoitsu, tulen ilomielin tapailemaan sinua seksin, rakastelun merkeissä ilman sitoutumista.
      Kirjoita minulle meili osoitteeseeni: [email protected] ja kerro, millä paikkakunnalla olet, niin aletaan ihanien tapailuje saraj, rakastelukevät! Just you and me!

    • Ota minuun yhteyttä, yo-hoitsu, ja kerro, millä paikkakunnalla olet, niin jos olet enintään 50 km:n säteellä, aletaan tapailla rakastelun, toistemme tyydyttämisten merkeissä - usein ja kauan. OLen käytettävissäsi.
      Kirjoita minulle meiliosoitteeseen: [email protected]

      • yo.hoitsu

        En kaipaa miehiä, jotka etsivät naista 50 säteellä. Haluan miehen, joka on valmis tulemaan luokseni toiselta vaikka puolelta maailmaa. Panen häntä, jos hän on minun arvoiseni ja hän kaikinpuolin tyydyttää minua.

        Miehen onnella ei ole minulle mitään merkitystä. Seuraavalla viikolla en halua enää tuntea häntä. Tuntuu hyvältä nähdä miehen itkevän menetystään.

        Yövuorossa, väsyneenä mutta rehellisenä.


    • Jaaha, yksi hiukan yksinkertainen ilmoittautui.
      Vihje: "the cake is a lie"

    • Tuskin se nykyään mikään ongelma kenellekkään on, kunhan ei erehdy lupaamaan kykenevänsä parisuhteeseen, jossa ollaan vain parin kanssa. :)

    • Rehellisesti kirjoitit.olen itse 39v sinkkumies ja kaipaisin pitempiaikaista seksiseuraa itselleni.ota yhteys niin jutellaan lisää.

    • Jazka82-

      Vihalesbolorton purkaus :D Huvittavin pitkään aikaan

    • KylänSuurinKarju

      Röh!

    • Anonyymi

      haluaisitko naida minua olen 52 v 158/52 C-rinnat ja olen posliini , tykkään että minua naidaan ilman kumia , siis terveet miehet . Useampikin olisi tervetullut eli 5 - 7 mielsellään nuoria miehiä .

    • Kaikenlaisia mielipiteitä sitä maailmaan mahtuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe