Oikean meikkivoiteen löytäminen?

CupOfMakeup3495

Olen 19 vuotias..
Miten löysit oikean meikkivoide sävysi?

Minä en löydä... Olen koittanut Fit me 110 mutta se on 1 sävy liian tumma.
Kun katselen kaupassa meikkivoiteita niin vaalein väri on yleensä silti 1 sävyn liian tumma..
Olen koittanut sitä kikkaa että mixaa normaali voidetta ja meikkivoidetta yhteen niin siitä tulee vaaleampaa mutta se ei näytä hyvältä iholla.
Ihoni on tosi vaalea..Aika kalpean värinen.
(enemmän punaisen puolella eikä keltaisen)
Tietenkin voisin Sokoksella kysyä ammatti apua työntekijältä mutta olen tosi hiljainen ja ujo..

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemikaalikerros

      Mihin 19-vuotias tarvii meikkivoidetta? Jos ihosi on terve ja tasaisen värinen, sitä ei kannata peittää mömmöillä. Riittää kun häivyttää finnin tai tummat silmänaluset valokynällä tms, ja muu iho saa hehkua ihan luomuna vaan.
      Myyjältä todellakin kannattaa kysästä apua, myös hinta-laatusuhteen osalta. Monesti isoissa kaupoissa on myös meikkitaiteilijoita, jotka opastavat ihan kädestä pitäen, jos vaan uskaltaudut niiden meikattavaksi. :)
      Kesällä tärkein kasvojen ihonhoitotuote on omalle iholle passeli aurinkosuojan sisältävä kosteusvoide.

    • dfgdfhdhj

      Ehkä laitat meikkivoidetta liikaa, jolloin rajat ovat selkeämmät?
      Ihan pieni määrä riittää, joka sitten taputellaan (mieluiten meikkisienellä, etenkin Beauty blender) kasvoille ulkonurkista sisäänpäin.

      Itsekin olen suorastaan kalpea ja minulla on toiminut hyvin nämä:

      Lancômen Teint Idole Ultra 24 h ja vaalein sävy. Tämä meikkivoide on koostumukseltaan paksua, eikä valu. Kuivuu nopeasti ja tuoksu on melko voimakas, sellainen ylellinen. Ei kuitenkaan jää pysymään pitkäksi aikaa. Tekee ihon TOSI mattamaiseksi, että ei ala kiiltelemään päivän mittaan. HIntaahan tällä toki on, mutta mielestäni on ollut sen arvoinen:

      http://www.mccabespharmacy.com/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/e/teint_idole_ultra_24h_foundation_ireland_1.png

      Biothermin Skin best CC-voide voisi olla nuorelle iholle hyvä, kun siinä on myös sitä hoitavuutta. Vaalein sävy näyttää tosi helposti tummalta iholla, jos sitä laittaa liikaa. On siis oltava tarkka annosteltaessa tätä. On todella peittävä ja paksua tavaraa. :) :

      http://images.chickadvisor.com/item/50103/original/default.jpg

      Tässä hehkua antava nestemäinen meikkivoide keskitason peittävyydellä. Jos haluaa luonnollisen näköisen hehkun, ei kannata tämän meikkivoiteen jälkeen käyttää puuteria lainkaan. Vaalein sävy toiminut myös minulla:

      http://i307.photobucket.com/albums/nn281/leanneamy/blog/July2014/Clarins2.png

      Ja vielä viimeiseksi ehkä minun suurin suosikkini, Revlonin Colorstay:n kaikista vaalein sävy. Tästä kuvasta näet, että on tarjolla kyllä melkoisen vaaleita sävyjä:

      http://i.ebayimg.com/images/g/GVMAAOSwirZTsyQw/s-l300.jpg

      Meikkivoide on paksua, joten se myös peittää hyvin. Pidän tästä, koska hinta-laatu suhde on kohdillaan. En vain ole löytänyt tätä meikkivoidetta mistään kaupoista täältä missä asun. Eli netistä on varmaankin tilattava, ellet sitten jostain Stockalta satu löytämään.

      Toivottavasti oli edes jotain apua. :)

    • Melaniez
    • siitäenluovu

      Minulla myös vaalea iho. Ainoa mikä on sopinut on Rimmelin Stay Matte 001.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe