Rakastan ja odotan että joskus on meidän aika taas tavata ja halata. n-m
Vastaukset 12
- opinsennopeasti
Kyllä vaan,sopiva on poskihalaus !!!!!!!
- ninbä
Aina vain! kukas ja mistä kaipailet?
- ajattelenkokoajansinua
Ikävöin ihanaa ja tärkeää ihmistä, erityinen paikka sydämessäni. Olimme silloin nuoria ja onnellisia ne hetket, kunnes jouduimme eriteille. Löysimme kadotetun langan uudelleen.n -m
- yksirantanp
milloin lanka löytyi?
- selvittelimmejotain
Ennen joulua n-m
- Marraskuulla
Oliko kuitenkin ennen joulua? ;)
- sehänonennenjoulua
Juu marrask.lopulla.n-m
- Soitamilloinvain
Et kuitenkaan soita?
- sinunvuorosi
Jäi näin. Etten ota yht. Hän ottaisi ensiksi kun sopii pirtaan. On todellakin tehnyt mieli soittaa tai txt tms ...mutta odotan..n-m. Entä sinä? Valvot ja olet täällä ketä kaipaat?
- Vastaanitselleni
En soita, koska olen soittelija ulkoavaruudesta.
- ajattelenkokoajansinua
Hän voisi soittaa minulle tai laittaa txt tms txt. En ymmärt/ eht silloin kertoa mitä tunnen yhä. miten tuli niin kova ikävä.n-m ...taas!
- ajattelenvainsiniua
Odotan sua tänne kultaseni :)n-m(palstaharha lisää kyl ikävää...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44844
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 60439
- 40437
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420
- 24419