Kyllä menee älyttömyyksiin tuo haukkuminen, kun jo raskaana olevatkin haukutaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040921388220_uu.shtml
Varsinkin täällä Lieksan sivustolla on yleisin haukkumaripsun aloitus jokin lihavuuteen liittyvä sana. Sillä ei täällä tietenkään ole sinänsä merkitystä, koska tuntemattomien nimittely kertoo vain nimittelijän lapsellisuudesta. Täällä todella laiha mies saa ryöpyn siitä kuinka on ylipainoinen, prostituoitu, feministi nainen. Kokemusta on.
Tuo haukuttu, odottava nainen sanoo osuvasti. "Onnellinen ja terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei näe tarvetta haukkua muiden ulkonäköä."
Joo, ja kyllä olen! Ylipainoinen ja kaljuuntuva keski-ikäinen miehenraakki.
Ulkonäön parjaaminen
12
148
Vastaukset
- erkka.tuo
Olisit välttänyt itsesi haukkumista, koska siitäkin joku saa "luvan" muiden haukkumiseen. On sekin niin nähty.
Jotenkin kirjoituksista henkii semmonen asenne, että jos ihminen painaa enemmän kuin mallit, ei hänen sanomisillaan ole mitään arvoa. Aivot eivät ole rasvakerroksessa. Tämä tuli nyt varmasti muutamille suurena uutisen, mutta se on vagdaa!!
Niin kauan, kun kukaan ei joudu toisen grammoja kantamaan, niiden luulisi olevan omistajansa oma asia.- antakaas.olla
Nämä haukkuvat ja arvostelevat ovat yleensä itse kuin seinästä reväistyjä. Kantsis ensin katsoa peiliin ja harkita, kannattaako ruveta ääneen arvostelemaan. Kukin on ja saakin olla sellainen kuin sattuu olemaan, ulkonäköään voi harvemmin valita. Lihavuuskin on kunkin oma asia, turha siitä on huomauttaa, kyllä lihava itse tietää painonsa ja tekee tai ei tee sille jotain.
Eikä lihavan aivot ole sen tyhmemmät kuin laihankaan, miksi tyhmä ja lihava yhdistetään usenmiten. Tympeää ja ällöttävää, kertoo vain sanojan tai kirjoittajan omasta tolloudesta. - Tyujkkk
Olen työtön kuusikymppinen on haukuttu ulkonäköä läskiperse työtön olet ruma ulkonäöltään siksi et kelpaa työsuhteeseen onneksi minulla on kuntouttava työtoiminta jossa olen suojattuna ulkonäkö arvostelusta. Työttömällä ei ole varaa muodin mukaiseen vaatteisiin. Olin Hengitysyhdistyksessä 2004 työelämävalmennuksessa minut haukkui asiakas mies kuka valinnut vanhan tunkion töihin haukuttiin tunkioksi painu ämmä vittuun. Brahean Apaja oli 2003 tuli vanha ämmä arvostelemaan mitenkä hölmö selviytyy työstään arvosteli ulkonäköä onneksi tämä ämmä on kuollut. Työttömän on kestettävä ulkonäkö paineet muuten tulee karenssi jos kieltäyty aktivointi toimenpiteistä
Tyujkkk kirjoitti:
Olen työtön kuusikymppinen on haukuttu ulkonäköä läskiperse työtön olet ruma ulkonäöltään siksi et kelpaa työsuhteeseen onneksi minulla on kuntouttava työtoiminta jossa olen suojattuna ulkonäkö arvostelusta. Työttömällä ei ole varaa muodin mukaiseen vaatteisiin. Olin Hengitysyhdistyksessä 2004 työelämävalmennuksessa minut haukkui asiakas mies kuka valinnut vanhan tunkion töihin haukuttiin tunkioksi painu ämmä vittuun. Brahean Apaja oli 2003 tuli vanha ämmä arvostelemaan mitenkä hölmö selviytyy työstään arvosteli ulkonäköä onneksi tämä ämmä on kuollut. Työttömän on kestettävä ulkonäkö paineet muuten tulee karenssi jos kieltäyty aktivointi toimenpiteistä
Kyllä on ajattelematonta ja ikävää tuollainen käytös.
Ei se ole mikään ihmisen arvon mitta millainen on näöltään.
Kerron erään tapauksen elämästäni, joka kylläkin lähinnä nauratti.
Menin bussipysäkille, ja siellä seisoi jo nuori äiti pienen tyttönsä kanssa.
Nähtyään minut tyttö tuli eteeni ja katseli minua jonkin aikaa.
Sitten hän meni äitinsä luo ja sano "katso äiti hirviö".
Äiti koetti hiljentää tyttöä, mutta tämä vain jatkoi "äiti on se hirviö kun se on noin isokin ja karvainen".
Minulla sattui olemaan silloin hyvin lyhythihainen ja etuosastaan avonainen paita.
- Varsiolimutteimunia
Munatos se on pahavika se puute niinkuin tiiät
- huutelijat
Eihän se salaisuus ole, että näillä arvostelijoilla ei ole itsellään naisia ollenkaan. Happamia sano kettu pihlajanmarjoista.
Samalla monet heistä solvaavat äitiään ja muita läheisiään, jotka eivät ole missin mitoissa.- SaatMitäTilaat
Pata kattilaa soimaa.
- huutelijat
Sori siitä. Sattuu vaan olemaan muutama huutelija lähipiirissä ja yksin ovat (ikävä kyllä) jääneet huutelemaan. Lisäksi he koholöyhkässä lähtisivät niiden haukkumiensa naisten matkaan. Surullista, etteivät ne naiset lähde heidän matkaansa.
Muuten ovat mukavia miehiä:))
- kaikillearvostus
Pietään mielessä myös se, ettei miehiä arvostella samalla tavalla.
- kiitos.kunnioituksesta
Taas joku aloitti parjausketjun. En halunnut siihen kommentoida koska siinä nimiteltiin ihmisiä, vaikka siinä oli hyvä viimeinen kirjoitus. Kiitos siitä!!
- mmökinukko
Voi naiset rakkaat, olette kaikki kauniita ja tarpeellisia, tiedättehän että tärkeintä on huolehtia omistä läheisistä ja rakkaista. Nämä huutelijat ovat useimmiten jonkun toisen läheisiä, rakkaita, sisaria, veljiä, varustettuna vain kenties kasvatuksen tuomalla heiveröisellä itsetunnolla jota tekee mieli purkaa ulospäin.
Rakkautta nämäkin parjatut sielut kaipaavat. Eräs läheiseni oli rajussa kolarissa jossa kasvoihin tuli aikamoiset jäljet.
Häntä oli kadulla vastaantulijat naureskelle.
Erään kerran eräs isä oli tullut pienen poikansa kanssa vastaan, ja osoittanut sanoen, "katso miten kamalan näköinen naama tuolla miehellä", joten vähän harkintaa ei olisi pahitteeksi.
Tämä jolla naamassa oli nuo pahat jäljet, sattui olemaan erään kamppailulajin raskaansarjan parhaimmistoa Suomessa, joten mies sai kiittää onneaan, että oli pikkupojan kanssa liikkeellä, sanoi tuo ystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2722006Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141772- 1351283
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1161147- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä175761Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala425694- 52592