DETOX MethoDraine 20 päivän kuuri

nonpermanent

Moikka :) ostin Life:sta MethoDrane Detox -litkupullon ja ajattelin huomenna kaataa ensimmäiset 12ml lasiin.
Rupesin tänne kirjottelemaan jos joku innostuis näin lyhyellä varotusajalla ;) liittymään seuraan. Ajattelin tänne kirjoitella fiiliksiä ja toteutuksen kulkua yleisesti marmattaa jos on paha mieli :D
Voi olla että jos ketään ei vaivaudu keskustelemaan niin kirjoittaminen tänne jää vähemmälle mutta tarkoitus olis väh. muutaman päivän välein kirjottaa :)

Mut huomenna lisää :3 -> :)

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekysyväveku2341

      Löytyykö minkäänlaista tieteellistä perustetta väitetyille hyödyille.
      Minua arveluttaisi rääkätä kroppaa periaatteessa pelkillä hiilihydraateilla.
      Olisikohan terveyshyödyt yhtä hyvin perusteltuja kuin VitaePro huijareilla??

      Minä vaan kysyn.

    • Tänään alkaa MEthoDraine :) aamu alkoi 1,5 tuntia myöhemmin kuin olin suunnitellut, ryhti oli huono menin myöhässä kirkkoon, en jaksanut keskittyä, otsa oli rypyssä ja lähdin keske messun kun ei enää huvittanut olla, supsutin Salviaa pitkin kämppää ja vein roskat ja kierrätyshömpötykset... Nyt olen vihreän teekahvin ja Detox-lasillisen äärellä kirjoittamassa postausta :)täällä tuoksuu ihanalle :) Salvia<3 KIPPIS! ensimmäinen kulaus juotu ^^
      KEllo on 12.15 ja pizzaa ja jäätelöä on tehnyt mieli :P vähän paleltaa.. Ajattelin juomingien jälkeen mennä luontoon kävelemään koska ilma on ihana ja yl(jäätelöä tekee mieli :( )eensä jään kotiin istumaan auringonpaisteella, tänään toisin.
      Ajattelin olla hyvin itsekeskeinen seuraavat 20 päivää ja laitoin jopa "Silense 20 days kyltin ovikelloni viereen mutta joku huumorintajuton oli ottanut sen pois ^^ nyt vainistelen täällä kukahan se oli :DD ..no mutta ajattelin puhua mahd. vähän 20 päivän ajan ja viettää pääasiassa aikaa kotosalla ja omia projekteja toteutellen... Saas nähä miten käy :S ...(jäätelö taas mielessä) :DD ..kauheeta

      Oon kirjottanut vihkoon ylös netistä jotain Detox-kuurin vinkkejä ja ruoka-aineksia ja oon itsellenikin kirjoittanut muutamia ehdotuksia :p ...oon juonu liotettuja vihreitä kahvipapuja vaikka ei kuulemma sais :D toivottavasti en myrkyty.
      Mutta joo... aattelin että 20 päivää vois sisältää pientä jooga/tanssi/taiji liikuskelua...netistä vois kattoa jotain videoita niistä, voisin piirtää, laulaa(ei sisälly Silenseen), värittää aikuisten värityskirjasta mandaloita, voisin syödä vähän vihanneksia ehkä pari pähkinää ja pitää paaston joka kuuluu tähän kuuriin(vapaaehtoisena) ...Riskinä on että keho heittää korkkarit kattoon ja ilman ah niin tasapainoista itsehillintääni kävelee kauppaan ostamaan herkkuja mun puolesta(jäätelöä huutaa mieli)
      e'Ekasta hörpystä on nyt 10 minuuttia ja paleltaa, tekee mieli mennä kauppaan ostamaan jäätelöä, selkä sattuu, olo ei ole yhtään zen vaikka niin suunnittelin ja kasvolihakseni kramppaavat (mielessä pyörii siideri) perkele

      Tekee mieli laittaa tä päiväkirja facebookkiin kaverien seurattavaks mutta en uskalla :) jäädään tänne siis anyniimisoimaan. Haluaisin saunaan mutta peukalossa on tikit joten on selvittävä ilman, ainakin puoltoista viikkoo... En jaksa lähtee ulos. mut lähen sinne silti kunhan oon nielassu noi juomat chlorelladrinkin :) Adios <3

    • noinx

      Tää oli taas yksi näitä aloituspostauksia, jonka jälkeen innostus hiipuu, eikä jaksetakaan jatkaa kuuria. Näitä aloitusilmoituksia on kymmeniä, niissä luvataan päivityksiä kuurin edistymisestä, mutta suurin osa on vaan niin huonolla tahdonvoimalla varustettuja, etteivät pysty mihinkään, mikä ei ole "kivaa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe