Olen Phantom, mustanaamion jälkeläinen ja aina taistelen oikeuden puolesta. Sotken, ja tulen sotkemaan kaikki ketjut joissa mainitaan Jeesiö.
Jos en itse ole paikalla, koirani Devil hoitaa homman.
En voi kertoa, olenko itse Zeesiöstä, koska sitten joutuisin itse sotkemaan oman ketjuni.
Hålleluja!
Haluan esittäytyä, olen Phantom69 ja sotken!
12
244
Vastaukset
- Kupariaperäsuoleen
Kupari on kallista ja sen hinta nousee kohta lisää.
Kannattaa rahdata sitä peräsuolen köntissä varastoonsa.
Joka työpäinä kun tuo esim sata grammaa. 200 työpäivää on siten 20 kilogrammaa.
10 vuottakin kun rahtaa, niin se on iso pesämuna palkanlisää.
10 vuotta kertaa 20 kiloa = 200 kiloa kuparia. Se on lyhyt aika.
Joku voi varmaan tuoda enemmänkin sitä kuparia peräsuolessaan varastoonsa.
Kupari saattaa vielä olla tuleveisuudessa hyvinkin arvokasta. - OpePoikansaTunnistaa
"Olen Phantom, mustanaamion jälkeläinen ja aina taistelen oikeuden puolesta. Sotken, ja tulen sotkemaan kaikki ketjut joissa mainitaan Jeesiö. "
Kyllä tässä tapauksessa ja sanan edessä on hyvä käyttää pilkkua.
Mustanaamio on kylläkin sarjakuvahahmo ja siten se on erisnimi. Kirjoitetaan isolla alkukirjaimella siten.- Phantom69
Ole hiljaa homo, tai sotken sinut!
- Phantom69
Phantom69 kirjoitti:
Ole hiljaa homo, tai sotken sinut!
Olen gay-homo ja sotken teidät peräsuoleni tuotteilla.
Hollelujaa! - Phantom69
Panen pililläni kaikkia jeesiöläisiä vanhoja poikia peräaukkoon lujasti.
- Anonyymi
Opetusalan eettisen neuvottelukunnan puheenjohtaja Kotro totesi ettei opettaja saa rinnastaa perussuomalaisia natseihin. Hän toteaa haastattelussa: ”Opettajien pitää sitoutua opetussuunnitelmaan eikä koulun tehtävä ole sen enempää nostaa kuin vähätelläkään mitään poliittista puoluetta. Opettaja voi kouluajan ulkopuolella toimia missä tahansa poliittisessa puolueessa ja vaikka olla poliittinen vaikuttaja, mutta sellainen vaikuttaminen, jossa opettaja pyrkii vaikuttamaan oppilaiden poliittisiin katsomuksiin, ei kuulu luokkahuoneisiin.”
- Anonyymi
Koulutus/sivistystason tason nouseminen..ihmisten yhteiskunnallinen valveutuminen höpö höpöä vastaan on PS huuhaa politiikkojen pahin vihollinen. Oikeistohan on myös suomessa aina ollut vähempivaraisten koulutusta vastaan, vaikka hyötyisi itse eniten osaajista organisaatioissaan.
- Anonyymi
Miten Halla-ahon pelot toteutuvat esim. matematiikan ja fysiikan tunneilla?
Arabialaiset numerot! Silkkaa persuvastaisuutta.
Eihän koulujen opetus ole arvovapaata, vaan sitä sitovat mm. yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolaki. Näiden mukaan oppilaille on opetettava, ettei ketään saa syrjiä esim. alkuperän tai seksuaalisen suuntauksen mukaan. Jos tämä on vastoin persujen politiikkaa, niin vika ei ole koulun.
Taitaa olla jatkumoa PS opettajarekisterikeräykseen. Minkähänlainen olisi PS:n hyväksymä opetussuunnitelma versio Halla-Aho - Huhtasaari - Mäkelä? Kohti keskiaikaa?- Anonyymi
No sen näkee sitten huomenna,jos sinne asti elää paskattaako niin paljon enää.????
- Anonyymi
Useimmat ihmiset, joilla on ideologista vihaa, vihaisivat jotakin muuta. Ideologia antaa heille luvan purkaa vihaansa toisiin ihmisiin, jotka ajattelevat väärin. Ainakin kiihkeimmät mamuvastustajat tuntuvat tällaisilta, samoin muiden suuntien vihaihmiset.
Jaxuhalit jiesiöön
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041784- 2071560
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61917En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51824Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5772Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36765