Miehet lähestyvät selvästi tasoaan parempia naisia

lgjbhihhi

"Miehet lähestyvät keskimäärin viidenneksen viehättävämpiä naisia kuin itse kokevat olevansa ja naiset miehiä, jotka ovat kymmeneksen kuumempia kuin he itse."

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001156564.html

Eli kuutosen miehet hakevat kasin naista, mutta kuutosen naiset korkeintaan seiskan miestä.

14

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä.taasen

Varmasti vaietaan olemattomiin.

*uups*

• Naisten mielestä 80 % miehistä on keskivertoa huonomman näköisiä, kun taas miehillä on realistisempi käsitys naisten ulkonäköjakaumasta. Luvut eivät siis ole vertailukelpoisia.

• elämäyllättää

Ei se ihan niinkään mene. Kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä vaan siitä tunteeko vetoa juuri kyseiseen ihmiseen ja myös henkinen puoli vaikuttaa. Olen mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa en halua harrastaa seksiä ja olla muutenkaan lähellä. Pari kertaa kokeillut tällaista ja se rikkoo minut sisältä useiksi kuukausiksi. Olin jo ajatellut olla yksin loppuelämäni, mutta yllättävää voi tapahtua.

• tämä.taasen

Tai sitten 80% miehistä kuvittelee olevansa paremman näköisiä, kuin ovatkaan.

• tämä.taasen kirjoitti:

Tai sitten 80% miehistä kuvittelee olevansa paremman näköisiä, kuin ovatkaan.

Teoreettisesti mielenkiintoinen ongelma: miten välttyä vääriltä kuvitelmilta ja selvittää miten hyvän näköinen oikeasti on. Kaikilla naisilla kun tunnetusti kuitenkin on aivan omanlaisensa maku.

• himo_halu_oikeutus
        elämäyllättää kirjoitti:

Ei se ihan niinkään mene. Kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä vaan siitä tunteeko vetoa juuri kyseiseen ihmiseen ja myös henkinen puoli vaikuttaa. Olen mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa en halua harrastaa seksiä ja olla muutenkaan lähellä. Pari kertaa kokeillut tällaista ja se rikkoo minut sisältä useiksi kuukausiksi. Olin jo ajatellut olla yksin loppuelämäni, mutta yllättävää voi tapahtua.

Olet varmaan myös sitä mieltä että suhteessa saa käydä vieraissa jos tekee erillaista mieli tai parempaa ja vaihtaakin saa aina kun himoittaa tai vaan haluttaa jos on parempaa tarjolla.

• ryppis

Tässä tapauksessa tosin mitta-asteikkona käytettiin suuretta Attractiveness percentile, joka siis tarkoittaa ko. henkilön suhteelista viehättävyyttä koko populaatiossa. Tuota arviointiongelmaa ei siis ole.

• Ainavoiyrittää

Miehet on niin ihanan optimistisia. Kyllä muakin on pokannut innokkaasti yksi reilusti yli kuusikymppinen pappa, ja aivan tosissaan ajatteli varmaan scooraavansa. Mä en vaan lämmennyt ihan niin vanhalle, vaikka nelikymppinen kurppa olenkin ja yritteliäs ukko ilmiselvä palsta-YTM.

• tasoteoriaaa

Ei näitä voi verrata. Miehen taso ei määräydy pelkän ulkonäön perusteella, vaan ennen kaikkea status, itsevarmuus ja supliikki painaa vielä ulkonäköäkin enemmän, joten on ihan ok jos rumempi mies lähestyy kaunista naista, jos miehellä on noita mainittuja ominaisuuksia.

• ja.kun

Varakas mies ei saa naista, johtuu se rumasta ulkonäöstä ja jne. jne. Johtuu aina juuri siitä, mitä itsellä ei ole. On näitä selityksiä kuultu.

• pötyäpuhut
        ja.kun kirjoitti:

Varakas mies ei saa naista, johtuu se rumasta ulkonäöstä ja jne. jne. Johtuu aina juuri siitä, mitä itsellä ei ole. On näitä selityksiä kuultu.

Kyllä saa eli ihan pöty puhetta sinulla. Tiedän monia tapauksia ja he saavat myös suhteessa ollessaan vierailta naisiltakin.

• Very.Simpple
        ja.kun kirjoitti:

Kyllähän varakas mies saa naista! Kuten kaikki muutkin halukkaat. Mutta millaista, se onkin toinen asia. Esim. tasokkaat, kunnolliset naiset voi katsoa pikkuisen kieroon, jos heitä yrittää ostaa rahalla ja hienolla autolla - sen sijaan jännitystä ja kokeiluja kaipaavat pikkupissikset voivat tykätä kovastikin! Jätän nyt tarkoituksella ammattilaiset pois tästä.
        Kun kerran tasoista puhutaan, niin saamattomien miesten ongelma on heidän hypergamiansa. He yrittävät itseään tasokkaampia naisia.

• SitäpäJuuriTarkoitin
        pötyäpuhut kirjoitti:

Kyllä saa eli ihan pöty puhetta sinulla. Tiedän monia tapauksia ja he saavat myös suhteessa ollessaan vierailta naisiltakin.

Täällä on muutama vakkari kirjoittaja, jotka ovat ovat sitä mieltä, etteivät saa naista koska ovat varakkuudestaan huolimatta rumia. Toiset taas omasta mielestään liian köyhiä. Tai kilttejä ja kunnollisia. Tai lyhyitä. Tai naiset ovat muuten vaan liian hypergamisia. Eivät he itse.

• r33e3e3

Miehelle riitää että on valtaa ja rahaa niin nuoria naikkosia pyröii joka varpaalle asti vaikka olisit 80v vanhus kuten dannysetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7016
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3249
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      232
      2376
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2115
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1968
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      23
      1792
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1743
    Aihe