Moikka! Haen oman musiikin teosta ja erityisesti lyriikkapuolesta kiinnostuneita Pirkanmaalta. Itse olen säveltänyt kappaleita jo kauan ja nyt heräs visio tehdä kokonaan valmiita biisejä. Tyylinä on ollut lähinnä pop, kevyt rock ja välillä vähän elektronisempi. Sävellän pianolla, kitaralla sekä koneella.
Bänditoiminnasta on kokemusta, mutta nyt kiinnostaisi hoitaa soittopuoli kokonaan itse. Tyyliksi sopisi hyvin esimerkiksi The Calling, Dan Shay, Christina Perry jne, käy ihmeessä kuuntelemassa. Voit toki ehdottaa muunlaistakin jos hieman erilainen tyylisuunta kiinnostaa.
Ainakin alkuun äänitys onnistuu luonani. Löytyy äänitysmikki, piano & kitara jne. Jos saadaan sopivia biisejä kasaan, niin voidaan myöhemmin mahdollisesti hakea keikkoja tai tarjota musiikkia esimerkiksi radiolähetykseen. Ei tietenkään ole mikään välttämättömyys.
Jos tykkäät sanoittaa ja laulaminen on plussaa niin ilmoita vaikka sähköpostilla ([email protected]) katotaan sitten mitä tehdään! Iällä tai sukupuolella ei ole väliä, mutta itse olen parikymppinen joten samanikäisyys olisi toki plussaa. : )
-Oskari
Kiinnostaako tehdä sanoistasi biisejä?
TheSongMaker
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585216
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!532482- 792172
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3911540Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss971203SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291113Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101059Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte174894Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9235891Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u38808