Moikka! Haen oman musiikin teosta ja erityisesti lyriikkapuolesta kiinnostuneita Pirkanmaalta. Itse olen säveltänyt kappaleita jo kauan ja nyt heräs visio tehdä kokonaan valmiita biisejä. Tyylinä on ollut lähinnä pop, kevyt rock ja välillä vähän elektronisempi. Sävellän pianolla, kitaralla sekä koneella.
Bänditoiminnasta on kokemusta, mutta nyt kiinnostaisi hoitaa soittopuoli kokonaan itse. Tyyliksi sopisi hyvin esimerkiksi The Calling, Dan Shay, Christina Perry jne, käy ihmeessä kuuntelemassa. Voit toki ehdottaa muunlaistakin jos hieman erilainen tyylisuunta kiinnostaa.
Ainakin alkuun äänitys onnistuu luonani. Löytyy äänitysmikki, piano & kitara jne. Jos saadaan sopivia biisejä kasaan, niin voidaan myöhemmin mahdollisesti hakea keikkoja tai tarjota musiikkia esimerkiksi radiolähetykseen. Ei tietenkään ole mikään välttämättömyys.
Jos tykkäät sanoittaa ja laulaminen on plussaa niin ilmoita vaikka sähköpostilla ([email protected]) katotaan sitten mitä tehdään! Iällä tai sukupuolella ei ole väliä, mutta itse olen parikymppinen joten samanikäisyys olisi toki plussaa. : )
-Oskari
Kiinnostaako tehdä sanoistasi biisejä?
TheSongMaker
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465861Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583266- 1842701
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122544mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132239- 292161
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151906- 161636
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2741261