Minkä muotoinen on mielestäsi paras peppu? Entä rumin?
Paras peppu
45
915
Vastaukset
- kotkotkoo
Ei kiinnosta keskustella kenenkään pepun kanssa. Eli eipä paljon väliä millään muodoilla.
- KooTeePeeVee
No miksi sitten edes kommentoit..? :D
- räystäspeppu
Muodokas lattaripeppu on paras. Olematon lättäpeppu on pahin.
- perse-anal-lyysi
Pepun malli alkaa vyötäröstä. Peppu ei näytä muodokkaalta, jos vyötäröllä on pelastusrenkaat. Vatsakkaalla naisella on muodoton tasapaksu peppu, koska lantion kaarta ei löydy. Jos on hoikka vyötärö ja muodokas pylly, silloin on kurvit kohdillaan. Esim. Jennifer Lopezilta löytyy yhdistelmä: kapea vyötärö, muodokas, hyvä peppu.
Neliöperseet, sekä pienet että suuret on huonompia. Hyvä perse näyttää takaa päärynältä tai alaspäin levenevältä kolmiolta. Räystäsperse on perseiden aatelia. Ruma on tietysti sen vastakohta.
- ushiro-waza-to-ltd
Ratikalle
Valisstamme myös takaa rakaxateltivia
nukkeja male/female
- aivorunoilija
Katsojan silmää miellyttävä ja jos seksistä on kyse, miehisestä näkökulmasta, se, minne aivonsa voi upottaa
- pebatrulettaa
Huu älä sano upottaa. Olen nähnyt videopätkän missä kaljupää mies tunkee kallonsa p.ll..n. Miehenä tiedän että ei ihan niin iso tarvi olla.
Hmm? Hyvä perse naisella. Kiinteä, kaartuva ja leveämpi kuin vyötärö. Tosimies nyt ajaa vaikka traktoria jos on tarvis. Sissos niitä on leveitä kuljetuksia nuorillakin naisilla. - aivorunoilija
Perustuu väitteeseen "Miehen aivot löytyy miehen housuista"
- viikontotuus
Aivonsa upottaa. Totuus miehistä.
- perushyvä---
.
"Ihan perushyvä"
http://3.bp.blogspot.com/_ZyjHDJi_yMw/TKphJ14H9nI/AAAAAAAAARo/G5hEt5P-DdI/s1600/1Mytightjeans.jpg
har!1
.- Teinitohtori
Siinä on kyllä unelmapeppu, ellen sanoisi täydellinen.
- proanzzy
Söpö peppu Lehtiselläkin haaveissa...
mieltäni askarruttaa vaan
ett mihin suuntaan tuo typykkä
pieraisee????
Semmonen, kun sen päälle istuu se tuntuu kivalta istua ja kun kävelee, se ei tipu kantapäille. :)
- Luolamadonna
Ajatelkaa kuinka helppoa ihmisen on olla, kun hän ei näe omaa peppandeliaan eikä lärviään muuten kuin peilaamalla sitä ja niitä muista ihmisistä.
Ajatella.
(Hihitystä) - haluan-lisää
Paras peppu-kanootti-bebander
http://aijaa.com/3RfOld- Giv_me_sum_mo--
.
"Giv' me sum' mo' !!!!1!11!!1!!11!1!1!!!1!!"
har!1
.
- peppusikuvassa
aloittajalla on ikää minkä verran?
- peppubong
talven_tyttö kirjoitti:
Ihan täysikänen olen.
Oletko vapaa?
- ikävä_juttu
En tiedä pepustasi, mutta tissisi roikkuvat navassa )-:
- yöööömmm----
talven_tyttö kirjoitti:
Minkäs teen kun kolme lasta oon synnyttänyt
.
"Mut silleen sopivasti roikkuvat on parhaat"
har!11
. - hyhyyh
yöööömmm---- kirjoitti:
.
"Mut silleen sopivasti roikkuvat on parhaat"
har!11
.ei ole. näpäkät rinnat ei roiku.
- Novoihanvee
Se on semmone ku hällä sattuu olemaan..jos hällä sydän kultaa ja sielu ku enkelil..nii voiko sitä enämpää pyytää..
Tämä Sarille Lappiin..Eihä se ymmärrä tämmösii..
Kaivaten sinua... Tjaa. Onpas kinkkinen kysymys.
Ensinnäkään mulla ei tuo "peppu" ei istu sanavarastoon sitten millään mieleen kun ajattelen maskuliinisia takalistoja . Eikä se ole peffa tai ahterikaan. Perse nyt sanana on liian monivivahteinen. Eli olkoon sitten vaikka pakarat.
Yleensäottaen miesten pakarat eivät ole kummoisesti esillä. Tai sitten en vain kiinnitä niihin niin paljon huomiota kuin pitäisi kiinnittää. Ne eivät aiheuta minussa mitään poikkeuksellista mielenkiintoani. Oikeastaan pakarat tulevat esille vasta virka-asuissa. Kuten lentostuerteilla, tarjoilijoilla, palomiehillä ja poliiseilla. Silloin se on parhaimmillaan, kun se istuu kokonaisuuteen.
Tykkääköhän miehet, jos huomauttaa kesken menyyn selaamisen, että sullon muuten kivat pakarat? Tai vihjaisee, että olisi kannattanut laittaa esiliina toisinpäin?
Toisinaan keppostelijaminäni haluaisi nipistää pakarasta. Mutta enhän tietenkään halua aiheuttaa seksuaalista ahdistusta miesparassa. Puhumattakaan kuinka loukatuksi kumppanini itsensä siinä tilanteessa voisi tuntea.- PEMPPU-------
.
"Mitä ihme muuten on # P E M P P U ???????????? #"
har!11
. PEMPPU------- kirjoitti:
.
"Mitä ihme muuten on # P E M P P U ???????????? #"
har!11
.Pyllyhän se. Lapsethan puhuu pempusta.
Itse tullee käytettyä kyseisestä(-kin) kehonosasta monenlaista nimeä. Ehkä kielenkäyttö on joskus turhankin värikästä, väärissä paikoissa. Tulin nimitelleeksi asiakastilanteessa yhtä iäkästä mammaa patalapuksi. Mamma ei oikein tykännyt.
Itelläin o itellein soveltunut beba,
- meribassimiähes
Nyh taas mämmy valehtelee:(
Mämmyn avokihlatun omnaisuudessa olen
nähnytkin mämmyn mammuttimaisen pepun nakuna.....
..tusinanwerran märkäpaiseita seureuxena
narrkkariseuramme kimppaneuloista hihaan
hemoroideja kuni viiniräpleterttu
Glada vapen :) meribassimiähes kirjoitti:
Nyh taas mämmy valehtelee:(
Mämmyn avokihlatun omnaisuudessa olen
nähnytkin mämmyn mammuttimaisen pepun nakuna.....
..tusinanwerran märkäpaiseita seureuxena
narrkkariseuramme kimppaneuloista hihaan
hemoroideja kuni viiniräpleterttu
Glada vapen :)Seilorilla on potkurit pärssiissä. :D
- pasir1966
Päärynä
- protubuleranzzy
Voi pyhä yxinkertaisuus!!!111!!!
Minun naisvarastossani on 10 riivinrautaämmää
ja hyvinkin erilaisia peppuja.....
kaikki ne ovat priimatavaraa,
joita suukottelen ..mustaan aukkoon - KooTeePeeVee
Muodokas ja treenattukin pyöreä kurvipeppu on ehdottomasti paras. Esimerkkeinä mm. Jennifer Lopez ja Jessica Biel. Pepussa voi olla hieman ylimääräistäkin rasvan muodossa, parempi sekin kuin epänaisellinen ja -seksikäs lattaperä.
semmoset kiinteet ja sopivan pyöreet pakarat, saa olla karvaisetkin.
sillai siis sitä pyöreyttä et erottuu sivuprofiilistakin katsottuna,
eikä niin et selkäläskit/jenkkakahvat on pakaroita isommat, mut toisaalta myös liian iso perse on miehellä ruma (päärynävartalo ei vaan sovi miehille minun mielestä).- optmistijollakuski
mixwarten minun laajaa peppua morkkaat?
optmistijollakuski kirjoitti:
mixwarten minun laajaa peppua morkkaat?
noh, se nyt vaan on minullakin oikeus omiin mieltymyksiini,
ja niitä kysyttäessä oikeus totuudenmukaisesti vastata.
ei mitään henkilökohtaista,
Miehellä kiinteä ja vähän soikean pienet kuperat vastakkain puristettuna. Alushousut myötäilee kivasti väliä, pikkusen pystyssä ja pikkaisen etumus pullsttaa mukavasti
Näin naisena ja luonnostaa kauniilla pepulla mutta tahtoo muillekin saman ettei erotu niin.
https://lihastohtori.wordpress.com/2012/11/13/pepputreeniopas-ii/
- drPeba
Semmoinen missä on kaks pakaraa, mieluiten rinnakkain ja yks persvako, mieluiten pakaroiden välissä
- Peffacook
Kaunei peppu on pula-aikainen viritys
tehty kahdest puolikkaast hukkaviiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456