Ajattelin laittaa aloituksen tästä, kun yksi jos toinen ihmettelee tällä hetkellä tapahtuvaa viestien sensurointia.
En tiedä missä tämä on ilmoitettu, enkä jaksa edes tietoa tästä etsiä, mutta palstalainen @Sika-Helmi tiedotti seuraavaa..
"Juuri julkistettiin tieto uudesta siivousbotista, joka oppii tiettyjen määreiden perusteella automaattisesti siivoamaan keskustelupalstoja.
Suomi24 on varmasti hyvä paikka opetella."
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14234160/ex---pualle#comment-84207534
Levittäkää tietoa tai pitäkää ketju ylhäällä, niin ei tarvitse kaikkien miettiä mikä nyt on oikein vialla palstalla..
Tiedotus! SiivousBotti sensuroi miten sattuu!
5
162
Vastaukset
Uutisissa siitä kerrottiin tällä viikolla, ei täällä. Kuulostaisi tuo satunnaisen oloinen sensuuri juuri siltä uudelta suomalaiskeksinnöltä. En löydä nyt uutista, joten en voi sitä linkittää, olisiko ollut yle tai hs.
- Tiedottaja-
Jaa..eli perustui mutuun, mutta siltä se ainakin vaikuttaa, kun ihan normaaleja ja asiallisia kommentteja sensuroidaan myös.
Noh, jotain outoa palstalla kuiteskin tapahtuu.. ;P
Etenkin vanhoja tätejä tuollainen siivousbotti saattaa keskustelupalstalta nielaista suureen roskapussiinsa kokonaisena kuin susi mummoja ja punahilkkoja.
- uskomatonbotti
sus siunakk oon sinne kö se sön kö kin me nny t on?!
- juupiduupi
Vai munahilkkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550