Hetken sivusta seurasin paikallisen laulukuoron harjoituksia ja kuulin surullisen kauniin laulun:
"Jos ei vois kevät tullakaan vaikka saapua aika sen ois..."
Päätin heti etsiä lisätietoja teoksesta, vaan eipäs Google sen paremmin kuin Youtubekaan osannut kertoa mitään - outoa...
Mahtaisko joku tämän palstan lukijoista tunnistaa laulua?
Kenen tekemä on laulu: "Jos ei vois" ?
7
1519
Vastaukset
- Laulut
Tämän löysin. Sanat ainakin sopii tähän. Linkki:
http://jpmv.livejournal.com/107471.html - Laulut
Tämän löysin sanat ainakin samat. Linkki:
http://jpmv.livejournal.com/107471.html- Laulut
OLi palvelin virhe tuli siksi kuitenkin kaksi kertaa.
- Eilinen-Lumoutuja
Kiitos, mutta tuon olin kyllä nähnyt jo itsekin. Vaan kun siitä ei selviä tekijöitä eikä ole mitään linkkiä, josta voisi kuunnella laulua. Tänään kun olen kuunnellut muuta, niin en enää edes muista säveltä.
- Youtubestalöytyy
Pasi Kauniston esittämänä.
Laita hakusanoiksi ensimmäinen rivi. - Sini1984
Jos vielä kaipailet tietoa tästä laulusta, niin se on amerikkalainen kansansävelmä, josta sovituksen on tehnyt Kurt Kaiser. Kappaleeseen suomenkieliset sanat on laatinut Hilkka Norkamo. Löytynee jotain naiskuoroliiton vuoden 1998 julkaisusta. Tämän enempää tietoa kappaleesta minulla ei ole, mutta nuotti siihen minulta kyllä löytyisi. ;)
- vähänlisää
Kappaleen nimi on Jos ei. Levyttäneet ainakin Sinikellot v. 1986 älppärillä Nauravat silmät ja Kuusankosken musiikkiluokat v. 1999 älppärillä Laulukaari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047