Moi!
Oon 11v ja voisin auttaa joitain kesäkuussa helsingissä tai Vantaalla. Esim. Koiran ulkoiluttaminen tai kotitöissä. Teen siis mitä vaan, pientä lisämaksua vastaan. Yhteydenotot: oonacaroline
11v tyttö voisi auttaa kesällä missä vaan
3
138
Vastaukset
varo ettei mikään namusetä/jopa täti käytä sua hyväkseen. ihan oikeasti. sellainen kokemus on todella järkyttävä ja voi varjostaa lopun elämää.
jos ei vanhemmat ehdi/pysty auttamaan sua töiden etsinnässä niin lehti-ilmoitukset olis alku.
te-toimisto... en tiedä missä määrin käsittelee ala-ikäisten asioita.- samatytto
Täällä siis sama tyttö! Otsikosta tarkoitan, että missä jutussa vain. Ja olisi kiva saada 0,5 e- 2e päivässä. Vahdin mm. lapsia, vien koiria ulos, vien roskia yms. Saatte valita.
- Ex-talkoolainen
Moikka ! Mahtavaa, jos oman käyttö/säästörahan tienaaminen ja työkokemuksen saaminen kiinnostaa, mutta kannattaa keskittyä nyt vain ja ainoastaan koulun käymiseen. Teillä on aikaa tehdä töitä vanhemmalla iällä, joten keskittykää nyt vain siihen että saatte olla nuoria ja kouluttakaa itsenne unelma-ammattiini ! Teidän iässänne on mahdotonta löytää/saada minkäänlaista työtä, ellei tämä työ tule tuttavien kautta. Teidän iässänne on liian suuri riski joutua varmaan, että kannattaisi mennä tuntemattoman koiraa ulkoiluttamaan 2e/h palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059