Järki vs. voimatazkat

Mitä v--tua? Olisko kannattanut kuunella opee ja käydä koulut loppuun. Näissä porukoissa ei juuri neropatteja pyöri, eivät vissiin ole kuulleet mikrofonista koskaan mitään. Siistiä porukkaa!



https://youtu.be/lZeiXPeOhAM

10

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanaYB

      Mun kanat ihastuivat tuohon

      TheOne tyypin broilerikukkoon

    • pullorunoilija
    • Jos ajatellaan pariutumista pelkkänä ulkonäköön perustavana seikkana, niin mietin minkähänlaiset teoreettiset pysyväisyysmahdollisuudet liitolla olisi.

      Siis jos ihastuisin tuohon mörköön tuossa videolla. Vyö on kyllä siisti, mutta mitä tehdä sen ällötyksen kanssa, mikä nousee pintaan kun katsoo noita puutarhaletkun paksuisia verisuonia kun äijä hiemankin ponnistelee. Eikä tarvii edes kauheasti ponnistella. Karmeimpia suonikohjujakaan en ole tavannut kenenkään kintuissa mitä noissa käsissä.

      Mitä sitten tekee mies, joka kuten kunnon pikkunaisten tulee tehdäkin, rahtaan sitä selässä ympäri jotain hiekkarantaa, mutta en sentään ala kuljeskelemaan perse paljaana ympäriinsä. Äkkiäpäkäs tuo hoksaa, että rannalla tarpominen alkaa maistua aika nopsaan sellaiselle suomaalla rämpimiselle, eikä ajansaatossa se pehvan vilauttelu enää edes paranna asiaa.

      Kuinka sitten käy pariskunnan, joka yhdistyy elämäntavan, yhteisen harrastuksen vuoksi? Antaako suhde anteeksi sen, että yksi harrastus ei olekaan kaikki, vaan pelkkä sivujuoni elämässä?

      • Tavisten aika on ohi, nyt rulettaa kaiken maailman friikit.


      • modelli kirjoitti:

        Tavisten aika on ohi, nyt rulettaa kaiken maailman friikit.

        Ehkä, mutta friikkiys ei ole tae mistään pysyvyydestä. Tai jos olisi, sitten olisi kyse tavanomaisuudesta.


      • Se osa ihmisistä jotka hallitsevat mediaa, he myös pyörittävät nykyaikaista sirkusta, mikä tuodaan kaikkien nähtäväksi. On totta, että tässäkin valinnanvapaus jäädä kotiin ja elää normielämää säilyy edelleen.


      • modelli kirjoitti:

        Se osa ihmisistä jotka hallitsevat mediaa, he myös pyörittävät nykyaikaista sirkusta, mikä tuodaan kaikkien nähtäväksi. On totta, että tässäkin valinnanvapaus jäädä kotiin ja elää normielämää säilyy edelleen.

        Normielämää viettävät taitaa olla siinä katsojan roolissa jotka koukkuuntuvat johonkin uuteen. Ensi-ihastuksen mentyä kaivataan jo äkkiä uutta. No ei ole paljon pysyvyyttä taviksillakaan.

        Mutta nämä median tuottajat.. siis ehkä joku osa on myös heitä jotka uskoo omaan idealogiaansa (mitä kaikkea nyt näitä on, realityohjelmat, sankaritsitäjatätä, maailmanlopunetsijät jne). Mutta kuinka moni on markkinoilla vain siksi, että markkinoi omaa egoansa?


      • Mitä sitten onkin, niin omakuvani on tiivistetty aikoja sitten saviruukkuun tai viinipulloon. Ja niissäkin minulle riittää minulle ihmettelemistä, vaikka ovat ihan persoonattomia tai mitenkään huomiota herättäviä asioita.


      • modelli kirjoitti:

        Mitä sitten onkin, niin omakuvani on tiivistetty aikoja sitten saviruukkuun tai viinipulloon. Ja niissäkin minulle riittää minulle ihmettelemistä, vaikka ovat ihan persoonattomia tai mitenkään huomiota herättäviä asioita.

        Ehkä markkinoilla olisi vielä tilaa sellaiselle "Mitäs me ruukunnostajat" -tyyppinen realityshow, jossa jokainen saisi esitellä parhaita viinin litkimistaitojaan. Luulisi sen ensialkuun hieman suosiota saavan.

        Eli jokainen markkinoi idealogiaansa ja egoansa ja tuottaja saa tuohet taskuunsa kun jännitystä elämäänsä kaipaavat tavikset tollottavat silmät pystyssä itsensä ja elämänsä laittavia kummajaisia.

        Kaikkihan ovat lopulta tyytyväisiä. Ei meiltä mitään puutu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2221
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      90
      979
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      106
      974
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe