Mitä v--tua? Olisko kannattanut kuunella opee ja käydä koulut loppuun. Näissä porukoissa ei juuri neropatteja pyöri, eivät vissiin ole kuulleet mikrofonista koskaan mitään. Siistiä porukkaa!
https://youtu.be/lZeiXPeOhAM
Järki vs. voimatazkat
10
164
Vastaukset
- kanaYB
Mun kanat ihastuivat tuohon
TheOne tyypin broilerikukkoon - pullorunoilija
Jos ei ole mitään järkevää tekemistä, voi kokeilla tuota
http://www.oddman.ca/wp-content/uploads/2014/03/40210314-Peroni-is-an-Italian-beer-so-I-can-only-presume-that-is-an-Italian-ass-also.jpg Jos ajatellaan pariutumista pelkkänä ulkonäköön perustavana seikkana, niin mietin minkähänlaiset teoreettiset pysyväisyysmahdollisuudet liitolla olisi.
Siis jos ihastuisin tuohon mörköön tuossa videolla. Vyö on kyllä siisti, mutta mitä tehdä sen ällötyksen kanssa, mikä nousee pintaan kun katsoo noita puutarhaletkun paksuisia verisuonia kun äijä hiemankin ponnistelee. Eikä tarvii edes kauheasti ponnistella. Karmeimpia suonikohjujakaan en ole tavannut kenenkään kintuissa mitä noissa käsissä.
Mitä sitten tekee mies, joka kuten kunnon pikkunaisten tulee tehdäkin, rahtaan sitä selässä ympäri jotain hiekkarantaa, mutta en sentään ala kuljeskelemaan perse paljaana ympäriinsä. Äkkiäpäkäs tuo hoksaa, että rannalla tarpominen alkaa maistua aika nopsaan sellaiselle suomaalla rämpimiselle, eikä ajansaatossa se pehvan vilauttelu enää edes paranna asiaa.
Kuinka sitten käy pariskunnan, joka yhdistyy elämäntavan, yhteisen harrastuksen vuoksi? Antaako suhde anteeksi sen, että yksi harrastus ei olekaan kaikki, vaan pelkkä sivujuoni elämässä?modelli kirjoitti:
Tavisten aika on ohi, nyt rulettaa kaiken maailman friikit.
Ehkä, mutta friikkiys ei ole tae mistään pysyvyydestä. Tai jos olisi, sitten olisi kyse tavanomaisuudesta.
Se osa ihmisistä jotka hallitsevat mediaa, he myös pyörittävät nykyaikaista sirkusta, mikä tuodaan kaikkien nähtäväksi. On totta, että tässäkin valinnanvapaus jäädä kotiin ja elää normielämää säilyy edelleen.
modelli kirjoitti:
Se osa ihmisistä jotka hallitsevat mediaa, he myös pyörittävät nykyaikaista sirkusta, mikä tuodaan kaikkien nähtäväksi. On totta, että tässäkin valinnanvapaus jäädä kotiin ja elää normielämää säilyy edelleen.
Normielämää viettävät taitaa olla siinä katsojan roolissa jotka koukkuuntuvat johonkin uuteen. Ensi-ihastuksen mentyä kaivataan jo äkkiä uutta. No ei ole paljon pysyvyyttä taviksillakaan.
Mutta nämä median tuottajat.. siis ehkä joku osa on myös heitä jotka uskoo omaan idealogiaansa (mitä kaikkea nyt näitä on, realityohjelmat, sankaritsitäjatätä, maailmanlopunetsijät jne). Mutta kuinka moni on markkinoilla vain siksi, että markkinoi omaa egoansa?Mitä sitten onkin, niin omakuvani on tiivistetty aikoja sitten saviruukkuun tai viinipulloon. Ja niissäkin minulle riittää minulle ihmettelemistä, vaikka ovat ihan persoonattomia tai mitenkään huomiota herättäviä asioita.
modelli kirjoitti:
Mitä sitten onkin, niin omakuvani on tiivistetty aikoja sitten saviruukkuun tai viinipulloon. Ja niissäkin minulle riittää minulle ihmettelemistä, vaikka ovat ihan persoonattomia tai mitenkään huomiota herättäviä asioita.
Ehkä markkinoilla olisi vielä tilaa sellaiselle "Mitäs me ruukunnostajat" -tyyppinen realityshow, jossa jokainen saisi esitellä parhaita viinin litkimistaitojaan. Luulisi sen ensialkuun hieman suosiota saavan.
Eli jokainen markkinoi idealogiaansa ja egoansa ja tuottaja saa tuohet taskuunsa kun jännitystä elämäänsä kaipaavat tavikset tollottavat silmät pystyssä itsensä ja elämänsä laittavia kummajaisia.
Kaikkihan ovat lopulta tyytyväisiä. Ei meiltä mitään puutu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 76909