Oisko kellään hyvää kamaa huutokauppakeisarille?
Hyvää kamaa
14
194
Vastaukset
- juoppo--
Mulla olis pulloja
- flowersreally
Mulla olis sellasta vähän käytettyä kattopaneelia aika reippaasti.
- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
"vähän käytettyä kattopaneelia".... ;P
Kuultomaalattua mäntypaneelia jos ihan tarkkoja ollaan.
- flowersreally
pujottelija kirjoitti:
Ostitko huutokaupasta, vai vaihdoitko panelit?
Irrotin noi, hellävaraisesti tietysti. Pärjään ilman paneeleja.
flowersreally kirjoitti:
Kuultomaalattua mäntypaneelia jos ihan tarkkoja ollaan.
Jeps, ajattelin ensin, että olisi ollut ihan jotain massapaneeleita, eli ihan täysin kaatopaikkakamaa....kai noillekin voi jotain käyttöä keksiä, mutta yleensä jää vain nurkkiin lojuumaan, jos ei nyt jollain satu juuri olemaan johonkin käyttöä...
Mahtaisko niistä voida tehdä linnunpönttöjä?... ;P- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
Jeps, ajattelin ensin, että olisi ollut ihan jotain massapaneeleita, eli ihan täysin kaatopaikkakamaa....kai noillekin voi jotain käyttöä keksiä, mutta yleensä jää vain nurkkiin lojuumaan, jos ei nyt jollain satu juuri olemaan johonkin käyttöä...
Mahtaisko niistä voida tehdä linnunpönttöjä?... ;PNoista kun väsäisin pönttöjä, niin pinkaisisin luultavasti pönttörekisterin kärkeen. Parempi makuuttaa niitä tuolla varastossa.
flowersreally kirjoitti:
Noista kun väsäisin pönttöjä, niin pinkaisisin luultavasti pönttörekisterin kärkeen. Parempi makuuttaa niitä tuolla varastossa.
=D...Joo kaikissa rekistereissä ei ole hyvä olla ykkönen.. ;P
Ilman muuta kannattaa säilyttää, jos kerran tilaa löytyy niin, että pysyvät kunnossa, eikä ole kokoajan tiellä...
Eikös kaman diilaaminen ole laitonta?
Olisi minulla huonekaluja vaikka kuinka paljon jotka jäi äidiltäni ja muuta tavaraa. On pesukonetta ja teeveetä ja vaikka mitä. Piti hommata varasto että sain ne jonnekkin ja niitä tavaroita on kahdessa varastossa. Pitää myydä niitä pois pikku hiljaa, ja ainakin huonekalut on aika arvokkaita mitä sillä oli.
Itsellä olis kans kaikenlaista kalua ja tavaraa. Oon ajatellut heittää pois kaikki omat turhat tavarat kun niitä kerääntynyt aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635172Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2554241Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty643848Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1382220Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.231584Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar631270Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6959- 94889
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii32872entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857