Tänään on tas sellanen päivä että tekisi mieli ampua ruma naamani eduskuntatalon rappusille.
Ei mulla muuta. Niin saatana!
Eniten vituttaa kaikki
7
156
Vastaukset
Tuo olisi kiinnostavampi muodossa: "Tänään on sellanen päivä että tekisi mieli taas ampua ruma naamani eduskuntatalon rappusille."
mutta sitten jos jotain runomuotoa lähtee hakemaan niin ehdotus olisi
"Minä Lyyrikko rappusilla Arkadianmäen
rumaa naamaa näytän edessä herrasväen,
mutta kun tänään asiat ei taaskaan luistanut
niin haulikkoon joku muu olisi muistanut
ostaa panoksia, mutta mä en"Yltäpito on poistanut yltä viestin sääntöjen vastaisena, mutta sepä näkyy edelleeen minulle. Toivottavasti ylläpito poistaa tämänkin viestin sääntöjen vastaisena.
Mutta kannattaa olla rekisteröitynyt, niin saatte lukea teille osoitetut poistetut viestitkin.
Ja huomenna voi sitte olla muutenkin parempi päivä. Ei ne loputtomiin huonoja ole ainakaan peräjäkeen.
- HulluHuhuilee
Kaikkia on paskaa saatana perkele helvetti jumalauta saatana.
- Ganjaman2016
Kannattaa käyttää kannabistuotteita!
- onneapäin
Ei sulla varmaankaan niin ruma ole kuin mulla tällä hetkellä. Itsellänikin välillä noita vihanpuuskia tullut itseä ja kaikkea kohtaan, että oksat pois. Kuitenkin minulla on ollut niin paljon vastoinkäymisiä (koko ajan vuositolkulla) että en enää jaksa ajatella kukkivaa naamaani ja sitä että olen tehnyt sellaista mikä harmittaa...ei käy kun katsominen peiliin. Minä olen syyllinen ja minä aion kasvaa tästä myös läpi. Nyt on viimeinen aika huomata se !
- Lyyrikko
On mullaki viiltoja jos sitä meinaat mut tänään mä ainaki räjäytän itseni dynamiitilla ainakin toisen jalan(mun tuuria)..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848