Rovaniemen Prisman surkea palvelu

Anneliininen

Miten voi olla mahdollista, että Arinalla on varaa pitää töissä tuollaisia myyjiä kuin Prismassa on. Hyllyjen välissä räpläillään omia puhelimia ja luikitaan samoin tein takahuoneeseen, kun asiakas yrittää tulla kysymään jotakin. Myyjät juoruavat takahuoneessa, varastossa ja jopa myymälässä asiakkaitten kuullen.

127

5078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aSiAkA

      Enpä oo koskaan törmännyt moiseen, vaikka usein siellä tulee käytyä. Parasta palvelua ollut kautta aikain.

      • Pullakahvi-7euroa

        En oo minäkään törmännyt .
        Itse asiassa en ole törmännyt edes myyjään siinä paikassa
        lukuunottamatta kassaneitiä .


      • vaanseittemäneuroo

        saako prisman kassalta pullakahvit :- O


      • KäyJoskusNiinTiedät
        vaanseittemäneuroo kirjoitti:

        saako prisman kassalta pullakahvit :- O

        No siinäpä sinulle miettimistä !


    • Iloinenasiakas

      Höpö höpö taas. Käyn monesti aamulla ennen töihin menoa hakemassa eväät prismasta ja AINA myyjät toivottavat iloisesti hyvät huomenet! Lisäksi jos joudun pyytämään apua, niin AINA ovat auttaneet. Hyviä, asiansa osaavia myyjiä. Älkää jaksako aina haukkua kaikkia ja kaikkea.

      • Priskatti

        Kyseessä ei ole haukkuminen, vaan kehittävä kritiikki .


      • Järkiintynyt

        Kehittävä kritiikki on kyllä oikeasti aivan toisenlaista kuin rähistä ja räksyttää nimettömänä täällä keskustelupalstalla haukkuen. Ymmärtäisin, että jos oikeasti haluat antaa palautetta, niin sehän annetaan suoraan Prismaan. Menisit vaikka neuvontaan ja kysyisit onko lafkasta vastaava henkilö paikalla ja keskustelisit hänen kanssaan. Jos et tavoita, niin jätät vaikka lyhyen kirjallisen palautteen. Olis taatusti fiksumpaa ja menisi suoraan oikeaan kohteeseen.

        Olen saanut Prismassa hyvää palvelua useinkin ja olen hymyssä suin kiitellyt, kun on ollut aihetta." Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan." Ehdotan, että kiitetään kun on aihetta ja annetaan palautetta rakentavassa hengessä silloin kun se on
        tarpeen.

        Prismassa saan aina hyvää palvelua. En ramppaa siellä joka viikko, en ole minkään kaupan uskollinen asiakas vaan "risteilen" vähän joka puolella.

        Lidlissä on huokeaa, Tori, Rinne ja eteläkeskuksen K-marketeissa tuoretavara hyvää, Cittarissa vaihtelun vuoksi ja kiireessä lähikauppa on yes. Mistään näistä en löydä moitittavaa.


      • sssssd
        Järkiintynyt kirjoitti:

        Kehittävä kritiikki on kyllä oikeasti aivan toisenlaista kuin rähistä ja räksyttää nimettömänä täällä keskustelupalstalla haukkuen. Ymmärtäisin, että jos oikeasti haluat antaa palautetta, niin sehän annetaan suoraan Prismaan. Menisit vaikka neuvontaan ja kysyisit onko lafkasta vastaava henkilö paikalla ja keskustelisit hänen kanssaan. Jos et tavoita, niin jätät vaikka lyhyen kirjallisen palautteen. Olis taatusti fiksumpaa ja menisi suoraan oikeaan kohteeseen.

        Olen saanut Prismassa hyvää palvelua useinkin ja olen hymyssä suin kiitellyt, kun on ollut aihetta." Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan." Ehdotan, että kiitetään kun on aihetta ja annetaan palautetta rakentavassa hengessä silloin kun se on
        tarpeen.

        Prismassa saan aina hyvää palvelua. En ramppaa siellä joka viikko, en ole minkään kaupan uskollinen asiakas vaan "risteilen" vähän joka puolella.

        Lidlissä on huokeaa, Tori, Rinne ja eteläkeskuksen K-marketeissa tuoretavara hyvää, Cittarissa vaihtelun vuoksi ja kiireessä lähikauppa on yes. Mistään näistä en löydä moitittavaa.

        Järkiintynyt:
        Kerro vielä minkä puolueen jäsenkirja on taskussasi ?


      • ikunakuunapäivänä

        en kerro


      • sssssssssssd

        persujen?


      • en.ramppaa.kirkossa
        Järkiintynyt kirjoitti:

        Kehittävä kritiikki on kyllä oikeasti aivan toisenlaista kuin rähistä ja räksyttää nimettömänä täällä keskustelupalstalla haukkuen. Ymmärtäisin, että jos oikeasti haluat antaa palautetta, niin sehän annetaan suoraan Prismaan. Menisit vaikka neuvontaan ja kysyisit onko lafkasta vastaava henkilö paikalla ja keskustelisit hänen kanssaan. Jos et tavoita, niin jätät vaikka lyhyen kirjallisen palautteen. Olis taatusti fiksumpaa ja menisi suoraan oikeaan kohteeseen.

        Olen saanut Prismassa hyvää palvelua useinkin ja olen hymyssä suin kiitellyt, kun on ollut aihetta." Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan." Ehdotan, että kiitetään kun on aihetta ja annetaan palautetta rakentavassa hengessä silloin kun se on
        tarpeen.

        Prismassa saan aina hyvää palvelua. En ramppaa siellä joka viikko, en ole minkään kaupan uskollinen asiakas vaan "risteilen" vähän joka puolella.

        Lidlissä on huokeaa, Tori, Rinne ja eteläkeskuksen K-marketeissa tuoretavara hyvää, Cittarissa vaihtelun vuoksi ja kiireessä lähikauppa on yes. Mistään näistä en löydä moitittavaa.

        Minä taas en ole minkään kirkon uskollinen asiakas vaan "risteilen" vähän joka puolella.


    • Rismanmiäs

      Hyvä kait rismas on ollu palvelu mun mielest,oon kulkenu kuite usseita vuosia.

    • asiakasmiekii

      kyllä prismassa on hyvä, asiallinen palvelu, hyvät tuotteet ja paikkakuntaan nähden hintataso kohdillaan

    • Arinatar

      Aina olen saanut prismassa hyvää palvelua. Samaa en voi sanoa saksankaupasta...

      • tappiko

        Äläs nyt. Saarenkylän saksakaupassa on sellainen pieni näppärä kassaneito... oi oi.. se katse.


      • Lidl-fiksu-kauppa

        Saarenkylän Lidl:ssä on varmasti samantasoinen tai ennemmikin
        parempi asiakaspalvelu , kuin Prismassa ja halvemmat hinnat .


      • s.kylästä

        liiteli juustot haisee kakalle


    • no_johan_on

      Prismassa on ainakin palvelutiskilla aivan mahtavat työntekijät. Hyllyjen välissä saatetaan "räplätä" myös työpaikan kapulaa, jolla kassat yms. ottavat yhteyttä eri osastojen vastaaviin. Tällä viikolla on kaupoissa ollut peruskoulujen TET:läisiä; hehät eivät tokikaan ole mitään kaupan työntekijöitä tai asiakaspalvelijoita! Minusta Prismassa on mukava käydä enkä ole saanut henkilökohtaisesti kertaakaan huonoa palvelua.

      • kummaatyötä

        hyllyjen välissä siis räplätään


    • envaihdakoskaan

      En vaihtaisi ikinä Prismaa johonkin kuppaseen Lidliin.

      Olen asioinut Roin Prismassa siitä lähtien kun se avattiin 90-luvulla, ei ole tarvinnut kauppaa vaihtaa. Palvelu on aina ollut ystävällistä ja laatu korkeaa sekä hintataso sopiva.

      • Kulkutauti

        Mistä se kuppa sinne LIDL:n on tullut , jos sinä
        et siellä käy .


      • tapa_ittes

        Sinähän sen sinne veit.


      • jormus483

        kyllä on rumaa puhetta


    • Kiitos-tiedoista

      Ahaa , sitä se siis onkin !
      Henkilökunta siis kommunikoi keskenään käyttäen älypuhelimiaan
      säästäen näin kallista työaikaa , kun ei tarvitse kiertää hyllyn taakse
      tavatakseen " työkaverinsa".
      "Kaikki töykeät työntekijät ovat TET-harjoittelijoita ".
      TET=Töykeästi Esiintyvä Työntekijä .

    • voi_pyhä_jyssäys

      Onko sulla sisälukutaidossa jotain vikaa?

      • jormadi48

        Mitenkä sanot noin rumasti kanssaihmiselle? HYI


    • kaikkisieltä

      Parasta palvelua Rovaniemellä! Kiitos iloinen ja palveleva henkilökunta!

    • Jorma378

      Kylä net juoksee hyllyn taa piiloon ko asiakhaan näkevät.

      • Persjalka

        En ole minä kyllä havainnut, mutta jos oot niin siivoton olio, että kaikki juoksee sinua pakoon. Aina saan Prismassa hyvän ja ystävällisen palvelun, ei ole moitteen sijaa.


      • AinaSaanYstävällisePalve
        Persjalka kirjoitti:

        En ole minä kyllä havainnut, mutta jos oot niin siivoton olio, että kaikki juoksee sinua pakoon. Aina saan Prismassa hyvän ja ystävällisen palvelun, ei ole moitteen sijaa.

        Olet kirjoittanut jo 10-kertaa että "aina saan Prismassa hyvän ja
        ystävällisen palvelun " .
        Vaihda levyä !


      • Jorma902
        Persjalka kirjoitti:

        En ole minä kyllä havainnut, mutta jos oot niin siivoton olio, että kaikki juoksee sinua pakoon. Aina saan Prismassa hyvän ja ystävällisen palvelun, ei ole moitteen sijaa.

        Olipa rumasti sanottu.


    • vein-tekarit-suustasi

      Eihän se Prisma ihan sattumalta ole ylivoimaisesti suosituin kauppa asiakkaiden keskuudessa.

      siihen on montakin syytä. Hintataso, laatu ja aina ystävällinen henkilökunta.

      • Toverit-Prismaan

        Hyvin on aivopesu suoritettu , kuin vanhassa Neuvostoliitossa .
        Työnsankari , Arinan jäsen , Kommunistisenpuolueen jäsen ,
        vihreä S-etukortti (maksullinen).
        "Syö vaikka vanhaa ruokaa , kunhan sen saa S-etukortilla " !


      • YööööökLidl

        Toverit-Prismaan nimimerkille:

        Käy sinä natsien saappaannuolija natsi-rabatissa eli siellä kaatopaikalla Lidlissä. Sinne kuskataan muista kaupoista vanhentunut tavara jotta saat ostaa sitä sieltä.


      • TuleSinäkin
        YööööökLidl kirjoitti:

        Toverit-Prismaan nimimerkille:

        Käy sinä natsien saappaannuolija natsi-rabatissa eli siellä kaatopaikalla Lidlissä. Sinne kuskataan muista kaupoista vanhentunut tavara jotta saat ostaa sitä sieltä.

        Minä käyn Citymarketissa , sillä siellä ei tarvitse olla
        poliittisesti suuntautunut mihinkään suuntaan .
        Kaikki ovat tervetulleita !


      • jorsu46
        YööööökLidl kirjoitti:

        Toverit-Prismaan nimimerkille:

        Käy sinä natsien saappaannuolija natsi-rabatissa eli siellä kaatopaikalla Lidlissä. Sinne kuskataan muista kaupoista vanhentunut tavara jotta saat ostaa sitä sieltä.

        kyllä oli rumasti sanottu!


      • kitumarkeetti
        TuleSinäkin kirjoitti:

        Minä käyn Citymarketissa , sillä siellä ei tarvitse olla
        poliittisesti suuntautunut mihinkään suuntaan .
        Kaikki ovat tervetulleita !

        son kokkareitten kauppa


    • Miekerronliitolle

      Varaa Arinalla on mutta on helvetin vaikeaa päästä laiskoista työntekijöistä eroon

      • revontulikkk

        Rekrytointiprosessissa on jotakin vikaa. Soveltuvuustestit käyttöön.


      • jormwuu58

        kylläpä rumasti sanot ja kiroilet vielä


    • Ymmärrä_yskän

      Prisma haki tässä vasta kesäsesonkiin uusia työntekijöitä. Näköjään mielensäpahoittajaa ei valittu vaikka kovasti yritti sinne. Siksi hän tykittää Prismaa ja sen työntekijöitä arvostelevia kommentteja Suomi24:n.

      Hyvä että hän saa purkautua tänne ettei mene mihinkään ammuskelemaan...

      • OleDemariOle

        Mielensäpahoittaja ei ole Sosiaalidemokraatti , eikä pääse Prismaan töihin .
        Hanki jäsenkirja !


      • osulassako

        miten niin demari?


      • ssssssddddd

        kylä se on persu.


      • äiti48

        mikä haisee hetelmätiskien lähistössä?


    • aijaijaijaiapina

      Mielensäpahoittajaa ei tosiaankaan valittu sinne Prismaan työntekijäksi. Siksi hän yksin tykittää viestiä toisensa perään jossa haukkuu Prismaa. Onhan siinä se hyvä puoli että hän voi hymyillä kotona koneensa vieressä ja kuvitella että nyt on joukkovoimaa, "me" kaikki haukumme Prismaa. On tärkeää että hänellä on hyvä mieli.
      Se pelastaa lähiympäristön ehkä paskamyrskyiltä.

      • hyi.sinua.aijaiapina

        olipa muuten rumasti sanottu


    • OlziBolzi

      Eipä ole ollut koskaan valittamista Prisman henkilökunnan palveluissa. Aivan erityisen palvelualttiita ovat palvelutiskin ihanat naiset <3

      • elekko.enntekiöstäo

        Palveluksia. hyi. ostappa vappyhyrrä


    • Foliokätkö

      Prismassa on yksi tai kaksi myyjää palvelutiskillä ja muita ei näy eikä kuulu vaikka kuinka huhuilisi!
      Sekasotku, tyhjät hyllyt ja tavaroiden jatkuva siirtäminen paikasta toiseen jatkuu eikä valmista näytä tulevan.

      • Jormwoo309

        niin niin! net juoksee hyllyn taa piiloon ko asiakhaan näkevät!


    • parastapalvelua

      Alusta asti Prisman asiakas, eikä missään tapahdu niin nopeaan ja hoideta huolellisesti viallisen tai epäsopivan tuotteen vaihto uuteen kuin Prismassa. Tahi jos tuote rikkoontuu takuuaikana, siellä hoidetaan asia loppuun eikä sanota, että ota yhteyttä huoltoon tms. kuten on tapahtunut muissa liikkeissä.

      • PalautustaEiTarvitsPelät

        Samaa mieltä nimim: parastapalvelua yhteinen piirre , niin Prismalle , kuin CM:llekin .
        Viallisen tai sopimattoman tavaran vaihtaminen sujuu helposti molemmissa, toisin kuin pienissä kodinkoneliikkeissä ,tai muissa romuliikkeissä .
        Asiakkaasta ei tehdä rikollista, eikä häntä mulkoilla vihaisesti
        , jos haluaa vaihtaa , tai palauttaa ostoksen .


    • niinpänii

      Prismasta ostan kaiken jatkossakin, olen erittäin tyytyväinen asiakas. Haittaax se?

      • jurept

        haittaa.


    • kukamikähäh

      Kaikissa noissa isommissa kaupoissa on hyvä palvelu, mutta kävinpä äsken tuommosessa pikkusessa ruokakaupassa ja sattui myyjäneitonen olevan vähän pahalla tuulella. Äyski ja tuiski ja kaikki asiakkaat tuntuivat olevan väärässä

      • jormusti34

        sanoko rumasti myyjä neitonen?


    • Etelästä

      Kun lukee näitä rovaniemeläisten juttuja, alkaa ihmetellä, missä tilassa kaupungin mielenterveyspalvelut ovat. Kaupungin talous taitaa olla tiukilla, mutta tähän puoleen kannattaisi kyllä panostaa.

      • imelä.haju

        Etelästä voi tulla kenkäosastolle haistelemaan


    • palvelut_ja

      ylisuuret hinnat "sisältyy jäsenetuihin", joka sinänsä on kaikissa korttihuijaus liikkeissä 100% kusetusta. ihmispoloiset ei tajua,että aina,,,siis AINA kaikki alennukset ovat alkujaan jo valmiiksi ylihinnoiteltu hintoihin,oli etu mikä hyvänsä,missä kaupassa hyvänsä ja näin kusetus toimii kuin kutina iholla.
      näin se totuus vain menee,siitä ette pääse yli ettekä ympäri ja sama kaikkialla.
      itse en s-liikkeitä prismoja juurikaan käytä,kusetushinnat yksinkertaisesti liian kalliit....se kuuluu "jäsenetuihin" maksaa ylihintaa.

      • vaarivikasta

        minä toivon jotta ylisuuret rinnat sisältys etuloihin on semmonen kutina ihossa


      • KortinOrjat

        Nimimerkki "palvelut-ja".
        Ehdottomasti tämän viestiketjun asiallisin mielipide .
        On täyttä totta mitä kirjoitat Prisman hinnoittelusta vedätyksineen .
        Ilman S-etukorttia asioidessa hintataso ko. kaupassa on huomattavasti
        korkeampi , kuin muissa kaupoissa .
        S-etukorttia käyttäen saan tietyt tuottet samaan hintaan
        , kuin muualtakin .


      • poonuksia

        Mutta paras poonussysteemi on ässässä. kplussa mitätön samoin pins. lidlissä ei mitään poonuksia.


      • boonuksia
        poonuksia kirjoitti:

        Mutta paras poonussysteemi on ässässä. kplussa mitätön samoin pins. lidlissä ei mitään poonuksia.

        Mitä tuosta opimme?
        Käy Lidl:ssä , sillä siellä et tarvitse näitä typeriä kortteja
        , joilla asiakas koukutetaan yhden liikkeen kanta-asiakkaaksi .
        Korteilla meitä kusetetaan !


      • AinaPrismaan
        KortinOrjat kirjoitti:

        Nimimerkki "palvelut-ja".
        Ehdottomasti tämän viestiketjun asiallisin mielipide .
        On täyttä totta mitä kirjoitat Prisman hinnoittelusta vedätyksineen .
        Ilman S-etukorttia asioidessa hintataso ko. kaupassa on huomattavasti
        korkeampi , kuin muissa kaupoissa .
        S-etukorttia käyttäen saan tietyt tuottet samaan hintaan
        , kuin muualtakin .

        Lidl myy paskaa. Nimimerkki "palvelut-ja" kirjoittaa tasan täyttä sontaa. Prisma on puolueettoman tutkimuksen mukaan edullisin kauppa asiakkaalle. Lukekaa tutkimustuloksia, älkää luulko.


      • missäpaska

        mistä ne paskat löytyy, heti haluan. onko tuorepaskaa, vastaleivottua vai pakastepaskaa? virvoitusjuomapulloissa vai vakumoituna on paska. Vai kassan vierestä herätepaska?


    • Aina-Prismaan

      Halvemmalla käyn Prismassa kaupassa kuin muualla. Pitää katsoa mitä tuotteita ostaa. Ja onhan se laatukin paljon parempi Prismassa kuin jossain latokaupassa. Takuut pelaa tuotteissa ja tuotteet ovat laadukkaita, hyviä ja kestäviä myös työkaluissa.

      Toinen hyvä kauppa on Cittari. Kävin siellä ennen ja sen parempaa lihatiskiä ei Rovaniemellä ole.

      Missä näkyy Lidlin palvelutiskit?

      • kai_aikuinen

        osaa itsekki ottaa kylmäaltaasta tuotteet,ei siihen myyjää tarvi.

        tottakait hinta on yksi tekijä,ei aina tärkein...kallein ei parasta lähellekään aina,se päivän selvää. kaupat huijaa töikseen,siinä jokaiselle varma selviö.

        laadusta turha puhua,sontaa löytyy joka kaupasta liikaakin.


      • MuuallakinVoiKäydä

        Tottakai Cittarissa on Rovaniemen paras lihatiski kaloineen kaikkineen .
        Ehkäpä Lidl:n palvelua tai kauppaa itsessään ei kuitenkaan
        kannattaisi käydä vertaamaan Citymarketiin , koska ero on
        senverran suuri joka asiassa .
        Citymarketin henkilökunnan palvelualttius on niin korkeaa tasoa
        , ettei kannata käydä tekemään mitään listoja verratakseen
        sitä muihin kauppoihin .


      • viimmeisenkerran

        Cittarin tuoretta kalaa, esim.lohta, en syö. Haisevat kun olisi vakuumista purettu.


      • HaeJärvestä
        viimmeisenkerran kirjoitti:

        Cittarin tuoretta kalaa, esim.lohta, en syö. Haisevat kun olisi vakuumista purettu.

        Kyllä tuoreellakin kalalla on oma ominaishajunsa .


      • sfddsjkldssfjdsf
        kai_aikuinen kirjoitti:

        osaa itsekki ottaa kylmäaltaasta tuotteet,ei siihen myyjää tarvi.

        tottakait hinta on yksi tekijä,ei aina tärkein...kallein ei parasta lähellekään aina,se päivän selvää. kaupat huijaa töikseen,siinä jokaiselle varma selviö.

        laadusta turha puhua,sontaa löytyy joka kaupasta liikaakin.

        kai_aikuinen nimimerkille:

        Kyllähän se on niin että juuri tangosta siivutettu makkarakin on sata kertaa parempaa kuin joku vakuumipaska joka on viikkoja vanhaa. En käy ikinä enää Lidlissä senkään takia että sillä on myynnissä ulkomaista paskaa jota kehtaavat kutsua makkaraksi. Kotimaisia halpismerkkejä on muutama, siinä hemmetin vakuumissa. Siksi ostan kaiken muun Prismasta mutta Cittarilla käyn kerran viikossa ostamassa palvelutiskistä makkarat ja kalat. Laatua se olla pitää.


      • halako.auki
        HaeJärvestä kirjoitti:

        Kyllä tuoreellakin kalalla on oma ominaishajunsa .

        mää sulle sillinhajut näytän ja hampparin käyrät p---le


      • myyjä.h.t
        viimmeisenkerran kirjoitti:

        Cittarin tuoretta kalaa, esim.lohta, en syö. Haisevat kun olisi vakuumista purettu.

        millon sinut on vakuumista purettu?


      • omituiset.hajut
        HaeJärvestä kirjoitti:

        Kyllä tuoreellakin kalalla on oma ominaishajunsa .

        Äläppä selitä.puhas ei haise


    • Arinatar

      Kuinka monta % ostamistanne elintarvikkeista on suomalaisia?
      Minkä perusteella teette ostovalinnan,hinnan vai tuotteen alkuperän perusteella?
      Minä ainakin ostan suomalaista leipää, maitoa, lihaa ja kasviksia.
      Ne ovat turvallisia ja puhtaita ja olen valmis maksamaan niistä vähän enemmän.

      • oli.mikäoli

        Aina sitä kalleinta ostan.


    • perkeleen.rehurae

      Et sää kuule tiä minkä maalaista rehua se lehmä on syöny, jonka maitoo sääkin juot ja jonka jauhelihasta teet murekkees. Siis jos et tiedä niin lehmille syötetään sellasta rehuraetta ja missäs on sen alkuperä? NI!

      • 32674

        Olipa rumasti sanottu .


      • giuseppe

        Rovaniemen prisma!aaah ja sen kauniit palvelualttiit myyjä neidot.ne saa italialaisen veren kuohumaan ja valtikkani sykkimään!parasta A ryhmää!ystäväni vatikaanissa eivät uskoneet korviaan,kun kerroin keitaasta pohjoisen erämaassa.sieltä nääntynyt matkamies saa sielun ja ruumiin ravitoa.


      • paras.aryhmä

        paperimiehet on A ryhmää


      • eritrimpsat

        menkää paperimiehet Kemin rimpsaan


      • nythänmäävastahokasin

        jotta paperimiehetkö teki pahvisaulin


    • eerikkivaari

      Prismahan on paras kauppa, ylivoimaisesti.

    • hoppujouko

      Parraat juorut kuulee hyllyjen välisä myyjilthä.

    • Prismahyvä

      Olipa Cittarissa epäkohtelias kassaneiti/rouva tänään aamupäivällä. Edellä olevaa asiakasta ei joutanut loppuun palvelemaan kun käänsi takapuolensa ja jutteli seläntakana olevalle kassalle. Sai hän just sen kassakuitin nykästyä ja annettua. Samoin kävi minun kohdalla. Oli varmaankin tärkeä juttu kesken ja me asiakkaat häirittiin häntä. Enpä ole moista nähnyt pitkään aikaan ettei asiakasta joudeta loppuun palvelemaan.

      • Ottikoeteen

        No oliko hyvä pylly ?
        Siinä kuittia odotellessa varmaan kerkisit tsekkaamaan
        , kun olet näköjään kiinnostuksesi siihen kohtaan suunnannut .


      • fuck-u-man

        Taisi olla sellainen föönätty ja päivettynyt tapaus, jolla on naama ku..?
        Joo, ei tervehditä ja tavaroita paiskotaan pitkin ja poikin. Erityisen vittumaista palvelua saa, jos/kun on emännän kanssa ostoksilla ja erehtyy kyseiselle kassalle.

        Toinen, ajoittain tympeä ostospaikka on Kodin Terra. Kassalla näkee silloin tällöin 30-40 v naisia, joille asiakaspalveun perusteet tekevät tiukkaa. Perushenkilökunta on hymyilevää ja mukavaa, toki.


    • Pirsma

      Mielestäni Prisman palvelu on hyvää, jos vaapaan myyjän sattuu löytämään. Myyjiä on liian vähän, mutta kassat vetävät hyvin.

      • Jormwuu56987

        tupakkiako vetävät, hyyyyi.


    • nyrillataantaas

      Tänäänj taas Prismaan ja ostetaan kärryllinen sapuskaa, halvat hinnat ja hyvä laatu!

    • qweras

      Meillä on Suomessa ihan mielettömästi todella hyvää ja ravintorikasta ruokaa! Älkää pilatko suomen kauppojen mainetta

    • qweras

      Suuri tavaratalo, joka "myy laatua", mutta henkilökunta ei ole ajan tasalla eikä tavaratalon johto. Kampaajalla käydessäni siirtyi puheemme kevätvaatteisiin ja potentiaalisiin ostopaikkoihin. Keskustelumme kärki osoitti samaan tavarataloon, joka juuri oli lehtien otsikoissa valitellut heikkoa myyntiä.

      Mikä mättää? Myyjiä on liian vähän, tämän tasoisessa liikkeessä he toimivat rahastajina ja hyllyihin / rekkeihin laittajina. Vaateosastolla saattaa olla kemikaliomyyjä tuuraamassa, joka ei osaa kertoa kuin "jos ei siinä ole, niin ei meillä ole varastossakaan!" Johon tulee aina vastine, ainakin ajatuksissa "no, sitten vaihdan liikettä"

      Tuskin makeispisteenmyyjä tietää mitä kirjaosastolla on tarjolla tai alusasumyyjä tuskin tuntee kodinpienelektroniikkaa.

      - lisää osaavaa henkilökuntaa
      - palvelualttiutta, jos asiakas saa palvelua, hän palaa takaisin vaikka ei ostaisikaan tällä kertaa.

    • Tietoaeiarvailua

      Prisman työntekijöiden kohtelu on sitä luokkaa, että ei ihme, jos työmotivaatio on alhainen. Vuosia sitten savustivat useampia työntekijöitä pihalle ala-arvoisella kohtelulla ilmeisesti siksi, että johtajan koko lapsikatras saatiin palkkalistoille sovitettua. Tuskinpa on olot siitä parantuneet ja työtyytyväisyys tuskin kovin korkealle yltää.

      • joo---

        eilen ei näkynyt yhtään myyjää missään, vain happamat kassat oli paikalla...


      • OnkoALKOauki

        Cittarissa on itsepalvelukassat , ettei tarvitse katsella happamia kassoja
        , jos ei välttämättä halua .
        En ole Cittarista vielä löytänyt niitä happamiakassoja , mutta
        sinihomejuusto on kyllä tosi hyvää.
        PS. Itsepalvelukassalta voi salakavalasti livahtaa viinakaupan puolelle
        , niin etteivät kyttäävät naapurit hoksaa mitään.


      • Gtylos

        Sitä se teettää sitten, että saat jonottaa ja kuulla kassan ja asiakkaan keskinäistä rupattelua ja kuulumisia, kun pitkällä jonolla takana olisi jo tarve päästä poiskin kaupasta.


      • Pokajoka

        Viitisen vuotta sitte pari tuttua savustivat pihalle. Toinen koeajalla laitettiin pihalle parin viiden minuutin myöhästymisen takia (työpaikan leimauskello edistää, eli siinäkin huijasivat iltavuorolaisia) ja toisen heittämällä kysymättä niihin hommiin, joista oli maininnut kysyttäessä, että haluaa viimeisenä tehdä.


      • SitäSaaMitä-

        Ei töistä saa myöhästyä .
        Kaiken lisäksi vielä koeaikana !


      • Pokajokataas

        Ei myöhästynytkään, mutta työpaikan kello valehtelee. Ensin toki teettivät pari työharjoittelua palkatta. Toinen tyyppi olikin sitten varmaan koko lafkan paras myyjä.


      • Jaha lestadiolaiset vauhdissa.


    • HyviöKauppoja

      Lidl on paras kauppa. Halpa ja hyvä. ja minä ruukaan ostaa niitä pakkauksia,joissa on keltainen 30% alennusmerkki. Käyn myös Pekkalassa Sinetässä. Hyvä kauppa sekin.

      • sukulaiset

        sinetässä harvakseltaan tunnut käyvän... kun nimi muuttunut!
        nyt kun uudet omistajat niin kyllä kauppa käy! ja mukava asioda nykyään..


    • 3876

      Rovaniemen prismassa on kyllä paras palvelu koko kaupungissa. Avuliaat ja hymynaamaiset myyjät. Olisko et metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Eihän nykyisin passata ja palparoida missään niinkuin ennen vanhaan pokkuroitiin, onneksi. Liika on liikaa siinäkin suhteessa, sehän on nähty apteekeissa

      • Onnea

        Olet siis löytänyt myyjän sieltä.


    • djjdikwk

      Myyjät siellä on kyllä vähissä. Ne ketkä onnistuu bongaamaan ja saa puhe-etäisyydelle ovat tosi ystävällisiä ja auttavaisia. Tosiasiassa mitä vanhempi kassa tai myyjä sen vähemmän enää jaksaa asiakkaille olla ystävällinen. Minä asiakkaana kyllä tervehdin ja kiittelen jos saan palvelua, hymyilenkin.
      Apteekki tulee Prisman yhteyteen, varmaan se sama mikä on jo eteläkeskuksessa?

      • RäkänokastakinMiesTulee

        Miksi ihmeessä niiden pitäisi väkisin HYMYILLÄ ?
        Eihän ylenpalttinen HYMYILY kuulu mitenkään suomalaiseen kulttuuriin.
        Täällä nauretaan hyvälle jutulle, mutta tyhjänpäiväinen HYMYILY
        ei kuulu tapoihin.
        Et itsekkään HYMYILE , älä siis vaadi sitä muilta !


    • Itsestäänselvää

      Mutta sinnehän nimenomaan haetaan "hymyileviä ja aurinkoisia asiakaspalvelijoita".

      • PakkoIrvistys

        Siksi siellä on niin vähän henkilökuntaa.
        Irvisteleppäs nyt itse 8 tuntia päivässä .


    • rgmsofmdk

      Tänään oli niin ärsyttävä meteli remontin vuoksi, että teki mieli kyllä vaihtaa kauppaa. huhhuh.

    • ramireiska

      Sielä myyjät juoksee hyllyn taa piiloon asiakkaita

    • Olevaikkahiljaa

      Ei Prisma ole ainoa liike Rovaniemellä jossa palvelu on hieman hakusessa.
      On paikkoja joissa olisi parempi, että myyjä pysyisikin siellä verhonsa takana piilossa.
      On turhaa tulla esille , jos käytöstapoja ei ole ensinkään.

      • AutomaatinYstävä

        Juuri näin!
        Kun asiakas vastaa samalla mitalla , niin ollaan tilaamassa poliisia.


    • Eijaksajonottaa

      Jonoja jonojen perään. Saat jonottaa niin kassalla kuin myös infossa. Onko todella niin rahat vähissä että ei voida työntekijöitä palkata tarpeeksi? Hieno on muuten kyllä uusi Prisma, mutta palkkaisivat nyt henkilökuntaa tarpeeksi sinne!

    • EnMääNääsMittää

      henkilökuntaa tartte, mää nääs tartte potkulauran kaupan käytävillä kiertellyyn !! HetNyNääs.....
      Ei eläkeläinen jaksa kävellä kassien/kärryjen kanssa, ameeriikassa on liukuhihnat pääkäytävillä !!
      Suomi "kauppahenkilö" ei viä osaa asiakasta aatella !
      Siinä miälessä K-muurarin pojaat teki oikein kun ne osti pikkukaupat pois !
      En mää nääs lähre sitä maitopurkkii siältä takimmaisesta nurkasta hakkee, laaahustaan, sup sup konsulttipoika pas hakee maitoo mulle !! Yleisesti vois sanoo et; Rismat ja Cittarit on persiestä !!! ISOSTI !

      • Aarne-Armas

        Tällä hetkellä tyhjää tilaa aivan liikaa, kylmälaitteet hikoilevat niin, että kaikki tuotteet ovat aivan märkiä, tavarahyllyjen asettelussa ei mitää järkeä. Ainoa parannus on Fazerin leivontapiste.

        Aikuisten vaateosastot ihmeellisessä sokkeloisessa nurkassa ja tarjonta aivan olematon. Myyjiä ei näy missään, kassat sentään matelevat.


    • nojooo

      Olin vähän pettyny ku kuulin prisman remonttimiehien puhuvan venäjää.
      Ois varmaan pari paikallista työtöntäntäki löytyny heidän tilalle

    • Onnetonpikakassa

      menin Prisman pikakassalle avajaispäivänä viime perjantaina. Piti saada etukortilla alennus. Kone ei sitä antanut. Siinä pikakassojen päässä seisoi kaksi nuorta mies ja nainen kylki kyljessä. Eivät tulleet auttamaan , vaikka pyydettiin. Tämä nainen sanoi:"Eikö anna bonusta" Sillä lailla vain totesi eikä ollut milläänsäkään. Pukattiin ostettavaksi tarkoitettu tavara hänen kynsiin. Muillakin oli vaikeuksia, eivät osanneet tehdä mitään. Eikö heitä kouluteta siihen työhön,jota pitäisi tehdä? En viittinyt tehdä reklamaatiota,mutta viellähän sen ehtii

    • pontiuspila

      Vieläkö myymäläpäällikön koko lapsikatraalla on suojatyöpaikat tuolla ja vieläkö heidän edestään heitetään ei sukua olevat työntekijät pellolle? Nöin ainakin tekivät vielä puolenkymmentä vuotta sitten.

      Ei suuri ihme ole, jos työntekijöillä motivaatio hukassa: palkat on kehnoja ja työntekijöiden kohtelu epäreilua.

    • Anonyymi

      Prismassa en ole yötä havainnut, mutta Kodin Terrassa( Prisma Rauta, huono nimi). Jos ei saa palvelua, menee muualle!

    • Anonyymi

      Kodin terra, vaihtakaa myyjiä, älkää lopettako!

    • Anonyymi

      Ehkä Terran huonoon menestykseen syynä juoruavat myyjät, epäpätevät myyjät ja huono pomo!

    • Anonyymi

      Ota meihin yhteyttä!
      Haluatko antaa meille palautetta tai antaa kehitysehdotuksen? Voit tehdä sen suoraan allaolevista linkeistä, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian!

      Rekisteröityminen, käyttäjätunnus ja asiakastiedot

      Asiakaspalaute

      Tuote on viallinen tai vahingoittunut

      Palaute verkkosivuista

      Tuote- ja valikoimakyselyt

      Kehitysehdotus

      Muu myymälää koskeva palaute

    • Anonyymi

      Prismassa hyvä palvelu paitsi muutama vanha haahka jotka ei ees tervehi, möllöttävät vain.

    • Anonyymi

      Prismassa on hyvä palvelu.Myyjät neuvoo ja opastaa reippaasti ja hakevat vaikka käteen tarvittavan tuotteen jos itse ei hokaa. Vapaus on hakea palvelua mistä haluaa, niin ei tarvii kärsiä

    • Anonyymi

      Mistä sää tiärät et ne on takahuoneessa?

    • Anonyymi

      Mina kulu persuti puolue ja huva on palvelus

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Israel aloitti 3. maailmansodan

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

      Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

      1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

      En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

      "Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

      Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

      Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

      Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

      Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

      Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe