"Hän on tosi hurmaava persoona. Hyväntuulinen, hymyilee ja nauraa paljon. Lisäksi hän puhuu sujuvasti ainakin kolmea kieltä. Naisille hän on tosi kiva ja kiltti, olivat naiset sitten nuoria tai vanhoja tai millaisia tahansa. Hän flirttailee kyllä kaikille.
– Totta kai Daniel saattaa liioitella, mutta en pidä mahdottomana, että naisia olisi ollut 300. Kyllähän hänellä kävi laivalla ihan hirvittävä flaksi. Ei hänelle ollut mikään ongelma lähteä vaikka joka ilta eri mimmin kanssa.
Työkaverin mukaan Daniel kokeilee onneaan kaikkien naisten kanssa. Jos iskuyritys ei onnistu, mies ei loukkaannu, vaan siirtyy seuraavaan."
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/ex_tyokaveri_paljastaa_bile_danin_todellisen_puolen_talla_hetkella
Ottakaa oppia Bile-Danista
5
72
Vastaukset
Kuinkahan monta kertaa täälläkin tuomittiin bile-Dani ankarasti, mutta sitten siviilissä naiset kuitenkin päästävät hänet päälleen ähkimään.
- Danilta_oppia
Naiset vetää kulissia. Eivät muka tykkää pelimiehistä, mutta kuitenin lankeavat heihin kerran toisensa jälkeen. Vielä ei ole kukaan langennut ätmiin.
No mitä olemme oppineet naisten puheista ja teoista?... ;P
Toivottavasti parantavat käytöstään ainakin täällä palstalla ja puheet vastaisivat oikeita tekoja ja ajatuksia.... ;P
- ENSAAHAPPEEAUTTAKKEE
Viikon paras vitsipläjäys!! Huuuuuaaahhaaahhaaaaaa!!!!
Onhan se komea joten naiset antaa sille pillua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973