Ei niin tavallinen sinkkuaihe

Luolamadonna

Kallion kirkon kupeessa on katu, jonka nimeä en koskaan muista. Luulen, että se on Papinkatu, osv. Tienoo on sitä hiljaisempaa osaa huudeilla. Odotin siinä valaistusta ja sadekuuron päättymistä porttarissa ja jaoin jakamattoman huomion pariskunnan kanssa, jotka olivat juuri snutanneet Siwasta leikkelepaketin. Possua mitä lie.

Pariskunnan keskustelu kulki jokseenkin näin:

- Myy se nyt jollekin, vaikka tolle.

- Tarviitko sä kalkkunaleikkeitä?

- Ei kiitos, olen vegaani, vastasin.

- Sun pitää saada se myytyä.

- Pitää ja pitää, saatana.

- Tajuutsä, että kylmäketju ei saa katketa.

(Hihitystä)

6

130

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri lihaa naiset Kalliossa ovat aina myymässä.

• Luolamadonna

Mjoo

Siis tää oli ihan tavis pari, jolla oli joku polttava ongelma käsissä. Ei varmaan kulu kauaa, kun täällä kävellään jäät multiboksissa Alepaan kuin oltaisiin hiihtämässä niillä lumilla kauppatieteiden aritmetiikkaan.

(Mjoo)

• Luolamadonna kirjoitti:

Mjoo

Siis tää oli ihan tavis pari, jolla oli joku polttava ongelma käsissä. Ei varmaan kulu kauaa, kun täällä kävellään jäät multiboksissa Alepaan kuin oltaisiin hiihtämässä niillä lumilla kauppatieteiden aritmetiikkaan.

(Mjoo)

Huonomaineinen nainen Kallion
        jolla pyöreä perseen malli on
        pitää huolta minusta
        sekä kylmäketjusta
        muiden kalkkuna liian kallis on

• erkki-täti

Kiitos nauruista, tuli tarpeeseen :D

Olipas harvinaisen fiksuja ja asiakastyytyväisyydestä huolehtivia trokareita!

• Luolamadonna

Elämä vaan on sellaista.

Pitää vain pitää kiinni siitä ainoasta mahdollisesta.

(Reps)

• taloutta-tee-se-itse

Näinkin voi käydä: Ilmeisesti kävelylenkiltä tullut (koska tuulipuvut ja lenkkarit) pariskunta lähestyy minua kaupan lihahyllyllä ja tekee ehdotuksen: haluatko lihoistasi pienen alennuksen?

Tilanne on siis se, että sosiaalitoimistosta on saatu maksusitoumus akuutin nälkäkuoleman välttämiseksi. Ongelma todellisten tarpeiden välillä, ja se mitä sosiaalitoimistolle on ilmoitettu, on ikävällä tavalla manifestoitu pariskunnan saamassa arvopaperissa.

Ongelma on siis se, että tällä (arvopaperilla) maksusitoumuksella ei voi ostaa tupakkaa tai alkoholia, jotka siis ovat tietysti paljon tärkeämpiä, kuin ruoka. Näin ollen täytyy toimia luovasti ja tehdä 'kaupat', jotta päivä, tai ainakin noin 8 tuntia olisi elämää vielä jäljellä.

Joten tarjous on seuraavanlainen: Saat 20 euron limiitin lihaosastolle n. 15:n euron käteismaksua vastaan. Rahat täytyy siis todella olla seteleitä ja/tai kolikoita, muuten niitä on vaikea siirtää Alkon kassaan tai salakuljetetun tupakan myyjälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe