Tää tapahtui viime kesän helteillä...Oltiin avopuolisin kanssa pyörillä liikkeellä ja kotiinpäin tultaessa kun seisottiin valoissa niin kadun toisella puolella oli pienessä kesä topissa nainen jolla oli aika isot tissit. Mulla jäi tietenkin miehenä silmät kiinni kyseisiin "rauhasiin" eikä nainen niitä kyllä yrittänyt millään lailla peitellä. Sitten valo vaihtui ja nainenkin hyppäsi pyöränsä selkään...mulla oli koko ajan silmät kiinni naisen tisuissa ja nyt näkyivät vielä paremmin kun nainen nojasi eteenpäin ajaessaan. Kohdatessa katsoin vielä kerran ja todettava oli, ihanat luomu hinkit ja kivasti heiluivat topin alla, nainen varmasti huomasi että katselin hänen rintojaan koska kohdalle tullessa hymyili vienosti. Se riitti avopuolisolle koska sanoi mulle että varo nyt ettei silmät tipu päästä. Mietin millaista olis seksi sen naisen kanssa ja sais hyväillä isoja rintoja...Kotiin päästessä naisen tissit oli vieläkin mielessä ja kumppani piti taas oman ripityksensä kun kyttäsin vieraan naisen tisuja silmät tapillaan. Voi kumpa sais...
Mieli tekee tepposet
niinpä_niin
3
830
Vastaukset
- Jokurotisentään
Puolisostasi täytyy tuntua todella pahalle tuollainen törkeä käytös. Nainen haluaa olla oman miehensä silmissä se kaunein ja ihanin. Ajattelet mitä tahansa muista naisista, niin fiksu mies ei käyttäydy noin naisensa läsnäollessa.
- Silmäsilmästä
Toivon todella että naisesi tietää mitä pitää tehdä kun hyvin varustettu komistus osuu kohralle.
- hibbk
Olet sika. Olet parisuhteessa, etkä kunnioita naistasi pätkääkään. Yök.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614