Jos lääkäri toteaisi, että olet kuolemansairas ja sulla on kuukausi elinaikaa, mitäpä haluisit tehdä sinä aikana?
Kuukausi aikaa elää
35
522
Vastaukset
- Hyhhuj
Lähtisin kuukkaudeksi Thaimaahan nussimaan.
Joo sama, eli thaikkuihin panolomalle..Jos pitää kuolla, niin kuolee edes tyhjillä pusseilla mahdollisimman monta sulkaa hatussa.
- naiset.sitten.ilmeisesti
Afrikkaan.
Muuten kyllä kiinnostaisi enemmän sukeltaminen. Hommaisin maksullisen naisen jonkun 18 vuotiaan ja panisin sitä joka päivä ja maksaisin sille 5000 laakista
- Sargasm
Olisin täällä viimeiseen asti.
- tosirandom
Pidän kysymystä absurdina, koska aion olla ikuisesti kivi kengässä.
Mutta, jos on on ihan pakko..Tracy Lords Twins.
Retro, tiesin et kysyisit. - DoubtofOrder
Yrittäisin lukea niin monta venäläistä klassikkoa, kuin suinkin ehtisin. Normisti jätän ne aina kirjaston hyllyyn ajatuksella, että en juuri nyt jaksa paneutua, vaan valitsen jotain kevyttä höpsöttelyä ja aion lukea tiiliskivet "myöhemmin." Sitten ei vaan voisi enää tehdä niin..
- Neitsytsetä
Ei hassumpi kysymys.
Ilmoittaisin etten aio kuluttaa viimeistä kuukauttani työasioiden uudelleenjärjestelyyn. Tekisin muutamassa päivässä minkä voin, loppuaika olisi minua, läheisiä ja ystäviä varten.
Sanoisin hyvästit suvulle ja ystäville. Jos pystyisin olemaan kaikesta huolimatta positiivisella mielellä, järkkäisin parit hyvät kemut.
Tekisin matkan, kävisin muutamassa eksoottisessa kohteessa.
Iskisin baarista sellaisen naisen joka kaipaa hellyyttä ja kohtelisin häntä mahdollisimman hyvin. Muuttaisin nimimerkin muotoon KokenutSetä.
Sitten olisi aika hyvästellä perhe. Lähtisin vaikka kiipeämään vuorelle, vaaroista viis.
Jotain sellaista. Jos muuten elämä kyllästyttää, tämä on hyvä keino löytää asioita jotka kannattaisi toteuttaa NYT. Koska muuten ne jäävät toteuttamatta.=D....ohjeessa on ihan perääkin, mutta vain pieneltä osin.....ei ole ihan toimiva ohje täysin monenkin asian takia.....varsinkaan ketjun tarkoittamassa mielessä.. ;P
- atännä
"Jos muuten elämä kyllästyttää, tämä on hyvä keino löytää asioita jotka kannattaisi toteuttaa NYT."
Tämä on totta. Tuo on hyvä keino löytää niitä itselle tärkeitä asioita. Tuossa tarkentuu ne omat arvot, oikeat ja väärät ihmiset ympärillä, oikeasti tärkeät tekemättömät työt ja turhat hörhötykset, jutut joista saa hyvää mieltä. Ne oman elämän pääkohdat. Tuolla on hyvä karsia turhaa pois nielemästä aikaa paremmalta.
Olen muutenkin NYTKU -elämän kannattaja. Ei SITKU eikä MUTKU, vaan NYTKU. - Neitsytsetä
atännä kirjoitti:
"Jos muuten elämä kyllästyttää, tämä on hyvä keino löytää asioita jotka kannattaisi toteuttaa NYT."
Tämä on totta. Tuo on hyvä keino löytää niitä itselle tärkeitä asioita. Tuossa tarkentuu ne omat arvot, oikeat ja väärät ihmiset ympärillä, oikeasti tärkeät tekemättömät työt ja turhat hörhötykset, jutut joista saa hyvää mieltä. Ne oman elämän pääkohdat. Tuolla on hyvä karsia turhaa pois nielemästä aikaa paremmalta.
Olen muutenkin NYTKU -elämän kannattaja. Ei SITKU eikä MUTKU, vaan NYTKU.Sitku->mutku->voiku ;)
- Ikis__M
Varmaankin nostaisin pankista paljon rahaa käteisellä ja laittaisin asunnon myyntiin niin halvalla että menisi nopsaan, lähtisin kiertämään sukulaisia, kavereita ja tuttavia, antaisin niille itsekullekin vähän ennakkoperintöä ja sanoisin että enempää on turha odotella...varmaan parissa viikossa olisi riittävästi riittävän monelle jaettu, mitä ei tule rahaksi muutettua voisi testamentata vaikka jollekin eläin- tai luontojärjestölle, huonekalut ym. irtaimen lahjoittaisin pois niin kenenkään ei tarvitsisi niiden vuoksi ihmetellä, lähtisin maailmanympärysmatkalle ja menisin niin pitkälle kuin ehdin, ihan viimemetreillä toivottavasti olisin jossain mistä eivät löydä ihan helposti niin ei tarvitse sen kummemmin hautajaisia järjestellä.
- Kerrantuomittu
Mutta jos lääkäri sattuiskin tekeen väärän diaknoosin,niin säästä vähän tulevaa elämääs varten.
- vienokainonen
Vau!1 eläin- ja luontojärjestölle! Olet suosikkini tästä lähtien sinkut palstalla!
- Ikis__M
vienokainonen kirjoitti:
Vau!1 eläin- ja luontojärjestölle! Olet suosikkini tästä lähtien sinkut palstalla!
Kiits :) Tosiaan kun muistetaan faktat eli kun ei ole omia perillisiä ja sukulaisten lapset saa kyllä sitten omilta vanhemmiltaan aikanaan perintöä niin minusta ei ole oikein korrektiakaan niille jättää kovin suuria summia, mieluummin käteisellä joku tonni, ja varsinkin kun ihmiset pystyy pitämään itse itsestänsä huolta mutta luontokappaleet on puolustuskyvyttömiä niin mieluummin niille jättäisi kuin ihmisille, valtiolle tai kunnalle. Samanlaista ratkaisua suosittelisin muillekin sinkuille jos ei ole mitään erityistä kohdetta tiedossa.
- hastalavistabeibi
Myisin omaisuutta ja matkustaisin kaikkiin niihin paikkoihin missä olen aina halunnut käydä.
- jjokuvainn
Palkkaisin etsivän etsimään kadonneen miehen, jota kaipaan. Pitäisin kunnon pippalot ja matkustelisin. Herkuttelisin viimeistä päivää.
Rupeaisin varmaan Punisheriksi.
- Sargasm
Ketä rankaisisit, onko jo mielessäsi?
Sargasm kirjoitti:
Ketä rankaisisit, onko jo mielessäsi?
Vaikka aluksi sitä tyyppiä, joka yritti tänään myydä mulle huumeita keskellä Helsinkiä ja kirkasta päivää.
- Sargasm
HC-ätmel kirjoitti:
Vaikka aluksi sitä tyyppiä, joka yritti tänään myydä mulle huumeita keskellä Helsinkiä ja kirkasta päivää.
Niitä sietääkin jo vähän rangaista.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Sä olet sitten varmaan ihan narkin näköinen, koska mulle ei ole kukaan yrittänyt ainakaan myydä.
vihatipunen kirjoitti:
Sä olet sitten varmaan ihan narkin näköinen, koska mulle ei ole kukaan yrittänyt ainakaan myydä.
Ehkä ne arvelee, että ei sun eläkkeellä varmaan hirveästi huumeita ostella. >:-I
Mulla oli kyllä tänään aika pitkä sänki.- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Ehkä ne arvelee, että ei sun eläkkeellä varmaan hirveästi huumeita ostella. >:-I
Mulla oli kyllä tänään aika pitkä sänki.Oonko mä jo eläkkeellä, no kiitti jos olet myöntänyt sen mulle. Soitan heti maanantaina töihin etten tuu. Mites sieltä HC Ätmelin eläkekassasta sais nopeiten rahaa?
- lotte.ry
Ottaisin kauhumäärän pikavippejä, jotka tuhlaisin lottoon.
- Sargasm
Jos saisit päävoiton, kestäisi se n. 3 viikkoa ennenkuin saisit ne käyttöösi. Olisihan se miljonäärin elämä mukavaa, vaikka vain viikonkin.
- vihatipunen
Täällä on kovin monet paneskelemassa vikan kuukauden. No, jos on viimeiset viikot esim. sairaalasängyssä vaipoissa eikä pääse sängystä ylös niin ehkä ei hommat luonnistu.
- atännä
Niin. Eihän se kuolema tuossa aloituksen mainitsemassa tapauksessa taida kesken vauhdin tulla. Kunto hiipuu ja vointi huononee kauan ennen lopullista timecappia.
- Täti_Sinipunainen
Nostaisin tilin tyhjäksi ja lähtisin jonnekin Tyynenmeren saarelle, palmun alle kuolemaan.
- ottas.pattiin
Tympisi muuten varmaan kohtuu paljon, jos ei sitten kuoliskaan vaikka niin olisi luvattu. Hyvä kun ryypännyt just kaikki rahansa, hankkinut kupan paneskelemalla kaikkea mikä liikkuu jne. ja sitten jäisi kitumaan hengissä loppuelämän ajaksi. Onkohan lääkärin määräyksellä palautusoikeutta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852