Mitä sitten, vaikka OneCoin olisi huijausta?

1coin_on_totta_vai_onko

Olen aika varma, että OneCoin on jonkun tason ku**tus, mutta mitä sitten? Se on viranomaisten ongelma. Itse laitoin siihen muutaman satasen kiinni ajatellen, että ehdin saamaan siitä muutaman kymppitonnin ennen kun koko homma romahtaa (jos arvo ehtii samaan kun Bitcoin). Älkää siis jeesustelko, ottakaa hyöty irti tai antakaa olla. Ei auta, että täällä joka toinen keskustelu on kiistelyä siitä, onko tämä huijaus vai ei. Kyllä se joskus selviää, kumpikin vaihtoehto on mahdollinen.

Mitä nautintoa jengi muuten saa siitä, että kinaavat täällä ja puhuvat omia olettamuksia faktoina? Antakaa olla, patsastelkaa sitten kun homma joskus selviää.

19

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunkki69

      1) Kuinka ajattelit myydä coinisi?
      2) Miksi OC:n kurssi vapailla markkinoilla tekisi "bitcoinit"? Miksi joku haluaisi "virtuaalivaluuttaa", jolla ei voi ostaa mitään, ja jota ei todennäköisesti ole edes olemassa?

      Siinä pari pähkinää purtavaksi AP:lle.

    • ThaimaaTaas

      Googleta vähän ja mieti kuinka kalliiksi tällaiset huijaukset tulevat. WinCapita-pyramidia oli tutkinut 30:sta talousrikoksiin erikoistuneesta 20. Sellainen sitoo melkoisesti voimavaroja muulta tutkinnalta, ja syö valtion (meidän kaikkien) rahoja. Mieti vielä.

    • ahneudensumentuma

      Surullista on, että nämä mukanaolijat uskovat täysin ylälinjan satuihin.
      Ylälinja jakaa pienen osan rahoista eteenpäin, ja ansaitsevat sillä alalinjan kunnioituksen. Sitten heille voi kertoa mitä satuja tahansa. Tätä voi verrata muslimiterroristeihin, jotka toimivat yhtisön hyväksi, tai Johanna Tukiaiseen, joka syyttää mediaa hänen maineen likaamisesta.

      Jos onecoinisti ymmärrät tämän tekstin, mieti hetki mitä olet tekemässä.

    • 1coin_on_totta_vai_onko

      Aina löytyy joku, joka ostaa Onecoineja. Jos ei muuta, niin itse koko setin pyörittäjä.. Tai ainakin luulisi, että maksaisivat, jotta tulee uusi asiakkaita. Mutta koska olen sijoittanut vain sen mitä voin hävitä, en menetä yöunia vaikka näin ei kävisi.

      Kolikon kurssihan on juuri se mitä OC sanoo, mikäli se ei perustu mihinkään muuhun :)

      Ja mitä tämä tulee maksamaan veronmaksajille, jos tästä tulisi iso tutkinta? Niin? Mulle se on ihan sama, koska hallitus on tuhlannut rahat jo ihan järjettömiin juttuihin muutoinkin. Lainataan rahaa muualle mitä ei saa takaisin ja mitä ei ole olemassa, ylläpidetään kallista puolustusvoimien järjestelmää, teetetään turhanpäiväisiä kalliita tutkimuksua JA PALJON, TODELLA PALJON MUUTA.

      Ja uskookohan kaikki nyt kuitenkaan ihan sokeasti tähän kolikkohommaan? Tai no, ehkä niitäkin on. Mutta ei kus*tuksia juuri olisi, jos niihin ei aina joku menisi. "Poliisista päivää, löysimme pankkikorttinne, mutta jotta voimme varmistaa, että se on teidän, annatteko tunnuslukunne" , "Tottakai, 1234", "Kiitos ja kuulemiin". AINA siis on hölmöläisiä.

      Miksi Helsingin Lastensairaalasta ei nosteta tällaista meteliä? Jengi (etuneneässä ministeri, miljonääri Anne Berner) kerää rahaa uuteen lastensairaalaan valtiota myöten, ja miljoonat vain kilisee. Hyvä juttuhan tässä on, että lapset saavat uuden sairaalan, mutta Lastensairaalahan EI SAA mitään. Kiinteistö jää yksityiseen omistukseen (säätiö jota hallitsee mm. Anne Berner) ja lastensairaala maksaa tästä vuokraa 3,5 miljoonaa vuodessa (kiinteistön arvo valmistumishetkellä 160-190 mijoonaa). Rahaa kerjätessä tämä pieni sivuseikka on jäänyt kertomatta, nythän jengi luulee, että tätä tehdään lasten vuoksi.

    • Onecoinponzi

      Jälleen kerran esitän kysymyksen johon en vastausta saa: "Rikoshyöty tuomitaan valtiolle menetetyksi kuten vaikkapa Wincapitassa kävi. Miksi juurikin sinä luulet saavasi pitää tästä ponzista mahdollisesti saamasi rahat?"

      • nyt_vttu

        Tämä, ja luuleeko AP oikeasti voivansa ratsastaa aallolla ja "hypätä kelkasta" juuri oikealla hetkellä ennen syöksyä? Tai oikeastaan mitään syöksyä ei ole edes tulossa, koska sitä varten täytyisi olla kasvua, ja sitä varten täytyisi olla OIKEA VIRTUAALIVALUUTTA.

        Kuvitteleeko AP oikeasti omistavansa valuuttaa nimeltään "OneCoin"? Mitään valuuttaa ei ole olemassa, et voi myydä "omistuksiasi", eikä "coineillasi" ole mitään arvoa. Kuinka yksinkertainen voi joku olla?


      • 1coin_on_totta_vai_onko

        Kyllä, rikoshyöty tuomitaan valtiolle, JOS se on rikos, JOS siitä jää lopuiksi kiinni, JOS on jotain mitä periä, JOS edes mitään rahaa saa.

        Enkä kuvittele ratsastavani "aallon harjalla", mutta onhan se mahdollista, ihan kuten lottovoitto. Tässä vaan vähän pienemmät summat kyseessä.

        Kukaan ei voi tässä vaiheessa sanoa, että kyse on TOSIJUTUSTA tai että TÄMÄ ON KU*ETUSTA. Kukaan, siis KUKAAN meistä ei TIEDÄ, me vain luulemme, ajattelemme, päättelemme.

        Tätä kinaamista en juuri tajua. Jokainen tietää riskinsä, jokainen lähtee mukaan kuka haluaa ja jos ei halua, ei lähde. En tajua tätä patsastelua täällä että "Minä tiedän". Vi**u kun kukaan meistä ei TIEDÄ.


      • nönnönnöö
        1coin_on_totta_vai_onko kirjoitti:

        Kyllä, rikoshyöty tuomitaan valtiolle, JOS se on rikos, JOS siitä jää lopuiksi kiinni, JOS on jotain mitä periä, JOS edes mitään rahaa saa.

        Enkä kuvittele ratsastavani "aallon harjalla", mutta onhan se mahdollista, ihan kuten lottovoitto. Tässä vaan vähän pienemmät summat kyseessä.

        Kukaan ei voi tässä vaiheessa sanoa, että kyse on TOSIJUTUSTA tai että TÄMÄ ON KU*ETUSTA. Kukaan, siis KUKAAN meistä ei TIEDÄ, me vain luulemme, ajattelemme, päättelemme.

        Tätä kinaamista en juuri tajua. Jokainen tietää riskinsä, jokainen lähtee mukaan kuka haluaa ja jos ei halua, ei lähde. En tajua tätä patsastelua täällä että "Minä tiedän". Vi**u kun kukaan meistä ei TIEDÄ.

        Jos se näyttää ankalta, vaappuu kuin ankka ja ääntelee kuin ankka niin mitä ilmeisimmin se on ankka.
        Onecoin taas on täysin varma ponzihuijaus. Perusteluna se että mikään seikka ei ole päinvastaista osoittanut.


    • Kokonaisuusymmärrettävä

      Kyllähän ihmiset tutkivat asioita mihin lähtevät ja eivät suurinosa halua lähteä mukaan mihinkään selvään huijaukseen.

      Itse lähdin enoni suosittelemana vasta silloin, kun KRP ei aloittanut esitutkintaa ja niin lähti moni muukin suomalainen, koska silloin varmistui ettei koulutuspakettien myynti verkoston avulla maksuttomat tokenit aiheuttaneet esitutkintaa ja kaikki muu mölinä asian ympärillä on minulle aivan yhdentekevää, koska olen viisinkertaisesti jo saanut koulutuspakettini hinnan suosittelun avulla takaisin ostanut voittorahoilla lisäksi tycoonin, koska olen onnistunut saamaan hyviä verkoston rakentajia.

      Minulta aina joskus kysytään, että uskotko onecoinien pärjäävän avoimilla markkinoilla ja aukeavatko kauppapaikat, niin olen sanonut, että en ole edes ajatellut asiaa tarkemmin, koska nyt keskityn verkoston rakentamiseen joka tuo varmaa lisäarvoa elämääni. Jos kolikon arvo romahtaa, niin se riippuu mielestäni juuri markkinoiden suuruudesta, joita itse parhaillaan kasvatan aktiivisella markkinoinnilla ja siis aika näyttää aukeavatko kauppapaikat ja jos ei niin ei paljon purista kunhan maailman paras verkosto edes saa toimia.

      En myöskään ole kertaakaan valittanut pörsissä olevien kolikkojen myynninrajoituksista, sillä yhtään kolikkoa en ole edes koemielessä aikonut myydä.
      Minua suorastaan huvittaa eräät tyypit, jotka makaavat jonkun startterinsa kanssa päivästä toiseen tekemättä mitään ja valittavat kun eivät voi myydä kolikoitaan, mutta eivät kuitenkaan myy paikkaansa kokonaan tiimilleen. Siis kyllä pitäisi olla parempi itsetunto tekemisistään, eikä ryntäillä sinne tänne.

      Pohjalaisen ja Ilkan negatiivinen juttu kertoo paremminkin konsernin surkeaakin surkeammasta journalistisesta tasosta kirjoittaa asenteellisesti faktat unohtaen tietyn viiteryhmän korvasyyhyyn on mielestäni säälittävää.
      Toki jutun vaikutus OneCoinin menestykseen uskon olevan suomalaisittan jopa lopulta positiivinen ja näkyvyyttä luova, sillä monet osaavat ajatella myös ihan ite.
      Globaalistinen vaikutus huonolla jutulla OneCoinin kasvavaan menestykseen on olematon suuntaan tai toiseen.

      • Wc-osku

        Ei KRP ole tutkintaa lopettanut. Mitäs meinaat kertoa verkostollesi,kun homma kosahtaa,ja he jäävät nuolemaan näppejään? Ei haittaa sinua,koska olet saanut omasi pois,vai? Entäs jos tämä todetaan laittomaksi? Se on sitten rahat valtiolle,ja hyvässä lykyssä nenä kipeeksi. Miten joku voi kusettaa kavereitaan ja sukulaisiaan?? Eikö edes hävetä?


      • >koska nyt keskityn verkoston rakentamiseen joka tuo varmaa lisäarvoa elämääni

        Niin, tiedät varmasti, että tämä mainitsemasi lisäarvo perustuu värväämiesi jäsenten sijoituksista. Oletko kertonut heille, että saat aina itse siivun kaikista näistä sijoituksista?

        Ja oletko kertonut heille, että jos he eivät itse värvää omaa verkostoaan, heille jää mustapekkakortti käteen, sillä ainoa keino saada mainitsemaasi lisäarvoa onecoinista on todellakin värvättyjen ihmisten sijoitukset.

        Onko tää kaikki sun mielestä reilua ja fiksua toimintaa?

        Poijjaat! Taasen!

        T.Avotampio


      • Asiatpitäävainsopia
        Wc-osku kirjoitti:

        Ei KRP ole tutkintaa lopettanut. Mitäs meinaat kertoa verkostollesi,kun homma kosahtaa,ja he jäävät nuolemaan näppejään? Ei haittaa sinua,koska olet saanut omasi pois,vai? Entäs jos tämä todetaan laittomaksi? Se on sitten rahat valtiolle,ja hyvässä lykyssä nenä kipeeksi. Miten joku voi kusettaa kavereitaan ja sukulaisiaan?? Eikö edes hävetä?

        Ei ole minkaanlaisia ongelmia suositteluistani ollut eikä tule, koska olen tehnyt kirjallisen sopimuksen jokaisen kanssa, että he istuvat omalla persiillään systeemiin, kuten miehet yleensä tekevätkin.

        Olen kirjannut sopimukseen myös, että verkostosta lupaan laskennalliset tuotot niin kauan kuin verkosto on toiminnassa ja että pakko ei ole suositella kenellekkään, mutta silloin ei ehkä myöskään saa palkkioita ja kolikon arvosta en lupaile yhtään mitään, vaan aika näyttää kuinka käy.
        Lopuksi olen aina opettanut kuinka verkostolla on mahdollista tienata ja hyvin on näköjään oppi mennyt perille. Sitten vain allekirjoitukset paperiin kahtena kappaleena ja yleensä aina on asia ohitettu nopeasti maininnalla "tottakai, anna tänne niin allekirjoitan.

        Yksi kaveri on sanonut, että ei hän mitään sopimuksia allekirjoita, niin sanoin että asia ok ja minä en myöskään ryhdy suosittelijaksesi, koska en halua olla kenenkään holhoaja. No OneCoinssa näitä sopimuksia on kirjoitettu paljon ainakin Suomessa ja suosittelen aina niin myös muiden toimivaan, niin välttyy riippakiviltä, jotka karttavat omaa vastuuta.


      • hsdthstdghfds
        Asiatpitäävainsopia kirjoitti:

        Ei ole minkaanlaisia ongelmia suositteluistani ollut eikä tule, koska olen tehnyt kirjallisen sopimuksen jokaisen kanssa, että he istuvat omalla persiillään systeemiin, kuten miehet yleensä tekevätkin.

        Olen kirjannut sopimukseen myös, että verkostosta lupaan laskennalliset tuotot niin kauan kuin verkosto on toiminnassa ja että pakko ei ole suositella kenellekkään, mutta silloin ei ehkä myöskään saa palkkioita ja kolikon arvosta en lupaile yhtään mitään, vaan aika näyttää kuinka käy.
        Lopuksi olen aina opettanut kuinka verkostolla on mahdollista tienata ja hyvin on näköjään oppi mennyt perille. Sitten vain allekirjoitukset paperiin kahtena kappaleena ja yleensä aina on asia ohitettu nopeasti maininnalla "tottakai, anna tänne niin allekirjoitan.

        Yksi kaveri on sanonut, että ei hän mitään sopimuksia allekirjoita, niin sanoin että asia ok ja minä en myöskään ryhdy suosittelijaksesi, koska en halua olla kenenkään holhoaja. No OneCoinssa näitä sopimuksia on kirjoitettu paljon ainakin Suomessa ja suosittelen aina niin myös muiden toimivaan, niin välttyy riippakiviltä, jotka karttavat omaa vastuuta.

        Karua tekstiä!

        No, tälla tavalla toimii "maan tavalla" verkostomarkkinoitsija.

        Me tavalliset ihmiset kyllä kutsutaan tällaista hemmoa huijariksi, kusipääksi, tai vähintäänkin rikolliseksi.

        Mutta näin se näkyy menevän ...

        Voi saatana


      • Wc-osku
        Asiatpitäävainsopia kirjoitti:

        Ei ole minkaanlaisia ongelmia suositteluistani ollut eikä tule, koska olen tehnyt kirjallisen sopimuksen jokaisen kanssa, että he istuvat omalla persiillään systeemiin, kuten miehet yleensä tekevätkin.

        Olen kirjannut sopimukseen myös, että verkostosta lupaan laskennalliset tuotot niin kauan kuin verkosto on toiminnassa ja että pakko ei ole suositella kenellekkään, mutta silloin ei ehkä myöskään saa palkkioita ja kolikon arvosta en lupaile yhtään mitään, vaan aika näyttää kuinka käy.
        Lopuksi olen aina opettanut kuinka verkostolla on mahdollista tienata ja hyvin on näköjään oppi mennyt perille. Sitten vain allekirjoitukset paperiin kahtena kappaleena ja yleensä aina on asia ohitettu nopeasti maininnalla "tottakai, anna tänne niin allekirjoitan.

        Yksi kaveri on sanonut, että ei hän mitään sopimuksia allekirjoita, niin sanoin että asia ok ja minä en myöskään ryhdy suosittelijaksesi, koska en halua olla kenenkään holhoaja. No OneCoinssa näitä sopimuksia on kirjoitettu paljon ainakin Suomessa ja suosittelen aina niin myös muiden toimivaan, niin välttyy riippakiviltä, jotka karttavat omaa vastuuta.

        Mitenköhän KRP tulee aikanaan näihin sopimuksiin reagoimaan? Juuri noin toimii pyramidi.


      • Sovussahommatetenee
        hsdthstdghfds kirjoitti:

        Karua tekstiä!

        No, tälla tavalla toimii "maan tavalla" verkostomarkkinoitsija.

        Me tavalliset ihmiset kyllä kutsutaan tällaista hemmoa huijariksi, kusipääksi, tai vähintäänkin rikolliseksi.

        Mutta näin se näkyy menevän ...

        Voi saatana

        "Me tavalliset ihmiset kyllä kutsutaan tällaista hemmoa huijariksi, kusipääksi, tai vähintäänkin rikolliseksi."

        Paitsi, että me fiksut ihmiset kutsumme tuota reiluksi sopimukseksi jossa ei liikoja luvata mikä on mielestäni fiksumpaa kuin heittää ylisuuria arvioita.

        Tuosta verkostosta vain sen verran itsekin vastaavan sopimuksen allekirjoittaneena, että varmaankin on kerrottu myös se, että 60% palkkioista menee käyttötilille, jotka voi vaikka kaikki kotiuttaa ja 40% menee kauppatilille joita ei voi kotiuttaa, mutta voi ostaa esim. onecoineja.

        Tiimimme sopimuspohjassa maintaan myös tuo, ettei kolikon avointen markkinoiden arvoon oteta mitään kantaa, mutta sisäisen pörssin kolikonarvo on mainittu, kuten myös nykyiset rajoitukset myydä on kirjattu. Olisko jopa sama pohja käytössä.
        Meillä ei kukaan ole meinannutkaan kieltää sopimuksen allekirjoituksia, mutta sama periaate jos joku ei suostu allekirjoittamaan, niin tiimiimme ei ole asiaa.


      • Jagetsi
        Sovussahommatetenee kirjoitti:

        "Me tavalliset ihmiset kyllä kutsutaan tällaista hemmoa huijariksi, kusipääksi, tai vähintäänkin rikolliseksi."

        Paitsi, että me fiksut ihmiset kutsumme tuota reiluksi sopimukseksi jossa ei liikoja luvata mikä on mielestäni fiksumpaa kuin heittää ylisuuria arvioita.

        Tuosta verkostosta vain sen verran itsekin vastaavan sopimuksen allekirjoittaneena, että varmaankin on kerrottu myös se, että 60% palkkioista menee käyttötilille, jotka voi vaikka kaikki kotiuttaa ja 40% menee kauppatilille joita ei voi kotiuttaa, mutta voi ostaa esim. onecoineja.

        Tiimimme sopimuspohjassa maintaan myös tuo, ettei kolikon avointen markkinoiden arvoon oteta mitään kantaa, mutta sisäisen pörssin kolikonarvo on mainittu, kuten myös nykyiset rajoitukset myydä on kirjattu. Olisko jopa sama pohja käytössä.
        Meillä ei kukaan ole meinannutkaan kieltää sopimuksen allekirjoituksia, mutta sama periaate jos joku ei suostu allekirjoittamaan, niin tiimiimme ei ole asiaa.

        Ja jos käy kuten aiemman samantyyppisen pyramidin,eli wincapitan,joka tuomittiin laittomaksi,niin se on sitten rahat valtiolle. Mihinkään sopimuksiin on turha siinä vaiheessa vedota. No,sitä voi miettiä sitten,kun on housuissa.


    • KiinniTampiot

      Globaalistinen vaikutus huonolla jutulla OneCoinin kasvavaan menestykseen on olematon suuntaan tai toiseen.

      Tätä matraa kuitenkin koko ajan huudatte. Itsepetosta.
      Hanki koiran tekohampaat ! Miksikö ?
      mietippä sitä

    • aidsikullirupikulli

      Kun rahat tulevat vain uusilta värvätyiltä niin homma on kuin AIDSI jota levitetään aina vaan eteenpäin. RUPINEN AIDSINEN KULLI.

    • monenttumilla

      Minä laitoin tänään 27000e onecoinehin. Mitä arvelette oliko hyvä sijoitus? Kohta tulee rumasti hilloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe