Minkälaisia olette kännissä?

kännikullippi

Tai joskus olitte, jos ette nykyään juo paljoa/lainkaan.

23

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkoinen varautuneisuus häviää kun huppeli hiipii, hymyilen ja höpötän enemmän. En tykkää kyllä olla varsinaisesti humalassa. Seitinohuet on hyvät.

• Fiksu & Filmaattinen tietenkin....niinhän kaikki on.....vai eikö ole?.... ;P

• Sargasm

Kyllä kyllä....

• Siitä on jo kymmenen vuotta aikaa, mutta muistaakseni hilpeä. Selvänä haen melko usein hetken oikeaa sanaa, kun taas humalassa sanoin vain sen sanan, joka tuli ensimmäiseksi mieleen ja yleensä se oli väärä sana. Ei väärä siinä mielessä, että sana olisi sopimaton, vaan väärä siten, että lauseessa ei ollut mitään järkeä.

• 12121212

Kannattaisi juoda useammin. Suurin osa naisista pitää juuri siitä miehestä joka höpisee mitä sattuu...kunhan se tapahtuu rennosti, hauskasti ja itsevarmasti.

• En tiedä millainen nykyään olisin, mutta silloin joskus kun olen humalassa ollut, niin rasittavan ulospäinsuuntautunut. Hölö hölö ja sitä rataa.

• Täysin samanlainen kuin selvänäkin..Käytännössä alkoholi vain lähinnä rentouttaa.

• dagenefter

koska nyt kysyit niin. tulen kovin helposti humalaan ja voin pahoin.

• että.silleen

Lasi tai pari valkkaria menettelee, tekee iloiseksi. Mutt oikeesti kännissä; taidan useammin olla rasittavan innokas oleen pikkasen ilkeä, mutten sentään häijy.
      Mä kuulemma näykin silloin, jos mulla on vähänkin syytä...tai kuvittelen mulla olevan sitä syytä. Maksan kalavelkoja niin sanotusti... naivisti.
      Ystävieni onneksi, mä olen perin harvoin kännissä.
      Tukkihumalassa olen ollut vain kerran ... join silloin yksin murheeseeni, kotona.
      Se yksi kokemus kyllä riittää mulle loppu elämäksi!

• Joitko tuon tukkihumalan murheeseesi sen takia, että missiehdokas-Heta on jo varattu?

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Joitko tuon tukkihumalan murheeseesi sen takia, että missiehdokas-Heta on jo varattu?

En. Mä join siksi kun sä olet ihastunut vaan pikkulikkaan, nyyh!

• Olen kännissä varsinainen pelimies ja ilopilleri. Harmi vain että yleensä ryyppään yksin. Jos minulla olisi 16-24 vuotias lapseton normaalipainoinen tyttöystävä, hänellä ei takuulla olisi tylsää seurassani.

• Olisit siis aina kännissä piristääksesi kumppaniasi?....aika uhrautuvaista.. ;D

• daadirlandaa

Humalainen.

• Mikäli humalan tila on sellainen että vielä muistan seuraavana päivänä asiat selkeästi(kyselemättä muilta), niin silloin olen aika pitkälti samanlainen kuin selvinpäinkin. Eli Suhteellisen sisäänpäin kääntynyt ja omissa oloissa viihtyvä, mutta itselleni tärkeissä asioissa voimakkaasti mielipiteeni esille tuova.

Mikäli humalatila on niin reipas että muisti mänee poikki, niin silloin olen kuulopuheiden mukaan "tanssinut holtittomasti", "antanyt sylitanssia", yms...

• :D ..itse saatan myös innostua lavalle tanssimaan.. mieluummin sellaiset hölmöydet unohtaisi ;) No, ei ole porttaria vielä tullut :)

• Sargasm
        SikaHelmi kirjoitti:

:D ..itse saatan myös innostua lavalle tanssimaan.. mieluummin sellaiset hölmöydet unohtaisi ;) No, ei ole porttaria vielä tullut :)

Jos on kivaa ja ei muita tanssiriehumisella vahingoita niin ok juttu.

• Sargasm kirjoitti:

Jos on kivaa ja ei muita tanssiriehumisella vahingoita niin ok juttu.

Ihan iloksi, ehkä jopa tahattomasti ;) Mutta en riehu.. ja pienikin olen. Ei siis mtn pogoamista.

• SikaHelmi kirjoitti:

Ihan iloksi, ehkä jopa tahattomasti ;) Mutta en riehu.. ja pienikin olen. Ei siis mtn pogoamista.

:) Enemmän sitä on nykyisin omaksi iloksi tullut jammailtua kotona, kun on silitellyt lakanoita, tiskaillut taikka muuten siivoillut.

• pete_pjn kirjoitti:

:) Enemmän sitä on nykyisin omaksi iloksi tullut jammailtua kotona, kun on silitellyt lakanoita, tiskaillut taikka muuten siivoillut.

Ihan omaksi iloksi siellä lavallakin tanssin: "dance like nobodys watching". Siitä se tahaton huumori. Sillain voi olla itselleen ehtymätön ilon lähde ;) :D

• Kännissä olen yleensä rennompi, puheliaampi ja sosiaalisempi kuin selvin päin. Alkoholi vaikuttaa minuun positiivisesti.

• Sama täällä. Mutta en kuitenkaan ole juurikaan normaalia aloitteellisempi. Ja olen varmasti huomattavasti normaalia ärsyttävämpi.

• Sargasm

En sen vähäsanaisempi ja sarkastisempi kuin yleensäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      202
      4770
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      210
      3531
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      121
      2962
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2942
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      2868
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      53
      2346
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2337
    8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      74
      2223
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2045
    10. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      56
      2039
    Aihe