Tai joskus olitte, jos ette nykyään juo paljoa/lainkaan.
Minkälaisia olette kännissä?
23
302
Vastaukset
Ulkoinen varautuneisuus häviää kun huppeli hiipii, hymyilen ja höpötän enemmän. En tykkää kyllä olla varsinaisesti humalassa. Seitinohuet on hyvät.
Fiksu & Filmaattinen tietenkin....niinhän kaikki on.....vai eikö ole?.... ;P
- Sargasm
Kyllä kyllä....
Siitä on jo kymmenen vuotta aikaa, mutta muistaakseni hilpeä. Selvänä haen melko usein hetken oikeaa sanaa, kun taas humalassa sanoin vain sen sanan, joka tuli ensimmäiseksi mieleen ja yleensä se oli väärä sana. Ei väärä siinä mielessä, että sana olisi sopimaton, vaan väärä siten, että lauseessa ei ollut mitään järkeä.
- 12121212
Kannattaisi juoda useammin. Suurin osa naisista pitää juuri siitä miehestä joka höpisee mitä sattuu...kunhan se tapahtuu rennosti, hauskasti ja itsevarmasti.
En tiedä millainen nykyään olisin, mutta silloin joskus kun olen humalassa ollut, niin rasittavan ulospäinsuuntautunut. Hölö hölö ja sitä rataa.
Täysin samanlainen kuin selvänäkin..Käytännössä alkoholi vain lähinnä rentouttaa.
- dagenefter
koska nyt kysyit niin. tulen kovin helposti humalaan ja voin pahoin.
- että.silleen
Lasi tai pari valkkaria menettelee, tekee iloiseksi. Mutt oikeesti kännissä; taidan useammin olla rasittavan innokas oleen pikkasen ilkeä, mutten sentään häijy.
Mä kuulemma näykin silloin, jos mulla on vähänkin syytä...tai kuvittelen mulla olevan sitä syytä. Maksan kalavelkoja niin sanotusti... naivisti.
Ystävieni onneksi, mä olen perin harvoin kännissä.
Tukkihumalassa olen ollut vain kerran ... join silloin yksin murheeseeni, kotona.
Se yksi kokemus kyllä riittää mulle loppu elämäksi!- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Joitko tuon tukkihumalan murheeseesi sen takia, että missiehdokas-Heta on jo varattu?
En. Mä join siksi kun sä olet ihastunut vaan pikkulikkaan, nyyh!
Olen kännissä varsinainen pelimies ja ilopilleri. Harmi vain että yleensä ryyppään yksin. Jos minulla olisi 16-24 vuotias lapseton normaalipainoinen tyttöystävä, hänellä ei takuulla olisi tylsää seurassani.
- daadirlandaa
Humalainen.
Mikäli humalan tila on sellainen että vielä muistan seuraavana päivänä asiat selkeästi(kyselemättä muilta), niin silloin olen aika pitkälti samanlainen kuin selvinpäinkin. Eli Suhteellisen sisäänpäin kääntynyt ja omissa oloissa viihtyvä, mutta itselleni tärkeissä asioissa voimakkaasti mielipiteeni esille tuova.
Mikäli humalatila on niin reipas että muisti mänee poikki, niin silloin olen kuulopuheiden mukaan "tanssinut holtittomasti", "antanyt sylitanssia", yms...:D ..itse saatan myös innostua lavalle tanssimaan.. mieluummin sellaiset hölmöydet unohtaisi ;) No, ei ole porttaria vielä tullut :)
- Sargasm
SikaHelmi kirjoitti:
:D ..itse saatan myös innostua lavalle tanssimaan.. mieluummin sellaiset hölmöydet unohtaisi ;) No, ei ole porttaria vielä tullut :)
Jos on kivaa ja ei muita tanssiriehumisella vahingoita niin ok juttu.
Sargasm kirjoitti:
Jos on kivaa ja ei muita tanssiriehumisella vahingoita niin ok juttu.
Ihan iloksi, ehkä jopa tahattomasti ;) Mutta en riehu.. ja pienikin olen. Ei siis mtn pogoamista.
SikaHelmi kirjoitti:
Ihan iloksi, ehkä jopa tahattomasti ;) Mutta en riehu.. ja pienikin olen. Ei siis mtn pogoamista.
:) Enemmän sitä on nykyisin omaksi iloksi tullut jammailtua kotona, kun on silitellyt lakanoita, tiskaillut taikka muuten siivoillut.
pete_pjn kirjoitti:
:) Enemmän sitä on nykyisin omaksi iloksi tullut jammailtua kotona, kun on silitellyt lakanoita, tiskaillut taikka muuten siivoillut.
Ihan omaksi iloksi siellä lavallakin tanssin: "dance like nobodys watching". Siitä se tahaton huumori. Sillain voi olla itselleen ehtymätön ilon lähde ;) :D
Kännissä olen yleensä rennompi, puheliaampi ja sosiaalisempi kuin selvin päin. Alkoholi vaikuttaa minuun positiivisesti.
Sama täällä. Mutta en kuitenkaan ole juurikaan normaalia aloitteellisempi. Ja olen varmasti huomattavasti normaalia ärsyttävämpi.
- Sargasm
En sen vähäsanaisempi ja sarkastisempi kuin yleensäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852